Wel behoorlijk pittig op hardcore (ik wilde net als ik vroeger speelde met de inkribbons saven, maar de game lijkt wel moeilijker als toen. Waarschijnlijk ook door het ouder worden )
Yep. De originele soundtrack geeft een zwaardere vibe aan de game. Ik vind het oprecht enger. Ik ga met Claire (bijna klaar met Leon) de hele route afleggen met die soundtrack. Ik vind het echt oprecht een fantastische game. Het is lang, lang geleden dat ik al mijn huishoudelijke taken en problemen achter me wil laten en alleen maar deze game wil spelen. Ik lees alles, koop alle DLC blind, don't care. Beste game van 2019, samen met TloU 2 (hoop ik )
Ik vond ze niet voor elkaar onderdoen. Het is een andere angst bij RE2 Remake. Zeker met een headset op. Ik had meer moeite met deze dan met RE7. Meer spannende momenten waarin ik mij veilig voelde maar het niet was.
Bedoel je met de originele de soundtrack van remake 2 of de oude uit 1998? Ik doelde zelf meer op de nieuwe soundtrack wanneer mr.X achter je aan komt Goed om te lezen dat je de game zo vet vind. In mijn beleving werd RE7 pas eng toen ik ‘m in VR speelde. Remake 2 is, naar mijn mening, vele malen enger dan RE7. Dus er staat je wat te wachten
De oude soundtrack uit 1998 werkt me meer op mijn zenuwen Dat is wel een understatement hoor Ik vind het met afstand de beste game die in tijden heb gespeeld. Ja eensch. Ik heb ook meer zweethandjes bij RE2 Remake dan bij RE7.
Fuck it... zojuist gewoon maar gekocht inclusief de originele soundtrack. Moet gewoon resident evil horen bij het start drukken.
Ik heb toch zeer regelmatig dat ik iets niet verwacht of juist wel en dan gebeurt het niet. De jumpscares zijn schaars en daar ben ik wel blij om. De spanning maakt het het voor mij persoonlijk eng. Elke keer als ik een nieuwe ruimte betreed of geluiden hoor, word ik ietwat nerveus.
Dope. Ik zei zelf wel Resident Evil Tooooo toen ik ‘m starte maar de game bleef stil. Mijn vriendin zat mij een beetje maf aan te kijken haha
Ben nu net Spoiler uit de RPD met Leon maar ik vond net voor dat ik eruit ging een filmrolletje, kan ik nog terug? Ik moest nog 1 puzzeltje oplossen daar maar ben nu in de Sewers. Hoe moet ik terug? Damn, dat stukje als je die jail puzzle hebt gedaan en de parkeerkaart hebt gepakt. Tig zombies, mr.X, 6 honden ofzo en een caution levensstatus.. shit is tense!! Awesome game