1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Resident Evil 4

Discussie in 'Games' gestart door XboxAgent, 12 mrt 2007.

  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG .

    RE 4 ( GameCube ) is echt wel progressive scan .
    Check dit filmpje maar eens :

    Bekijk het filmpje , de laatste min. , dan zul je zien dat RE 4 progressive scan is .
    [yt]MIAj-S1N15k[/yt]

    Dus als je Component kabels hebt , druk dan op B als je RE 4 opstart .
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm dude, het is geen n00b-gedrag....ik vind het alleen een beetje raar dat je RE4 op de Cube aanraadt voor Wii bezitters terwijl er een Wii versie over twee weken aan zit te komen, compleet met nieuwe besturing, meer content en betere ondersteuning. Jij mag de Cube versie de beste versie vinden, tuurlijk....ik kan alleen de factor prijs aanwijzen waarom je dat doet. RE4 op de Wii gaat trouwens hooguit twee tientjes meer kosten dan het bedrag wat jij noemt. Ik hoef ook geen filmpjes te bekijken, ik heb iedere versie van RE4 gespeeld dus ik weet dondersgoed waar ik over praat. De PS2 versie ziet er minder mooi uit dan de Cube versie, dat ben ik met je eens. Maar onder het motto gameplay boven graphics zou ik voor de PS2 versie gaan, simpelweg omdat er meer te spelen valt. De PC versie (met dezelfde extra content) qua belichting slecht ? Nooit iets van gemerkt. Door de haarscherpe resolutie kan ik notobene de bladeren aan de bomen tellen. De Cube versie doet misschien progressive scan, dat wist ik niet, maar ben je dan ook op de hoogte van het feit dat er (wereldwijd !) niet meer dan 200 Component kabels zijn uitgebracht voor de Cube ? En dan heb ik het over kabels van Nintendo zelf, geen third-party meuk. Oh en dan nog iets : als je baat wilt hebben bij progressive scan heb je een HDTV nodig. En wat zijn HDTV's ? Juist, widescreen TV's. En wat ondersteunde de Cube versie, in tegenstelling tot de PS2/PC/Wii versie, ook alweer niet ? Juist, widescreen.

    Even voor de duidelijkheid : ik zeik je niet af, je mag vinden wat je vindt, maar bestempel je mening niet als een feit....en zeker niet als je niet goed op de hoogte bent van zaken ;) Verders even goeie vrienden hoor.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  3. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dat je RE 4 op de Wii kan afspelen in 480P progressive scan .
    En voor de Wii zijn er al duizende Component kabels te koop .
    Maar goed , ik zag een filmpje op Gametrailers . De Wii versie ziet er inderdaad iets beter uit .

    Hier het filmpje :
    [gt]20271&type=wmv&pl=game[/gt]
     
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Ha, toch grappig dat op het einde ze bij de GC versie het hoofd er af zagen, en bij de Wii versie er gewoon door heen :p
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah op die manier. Alleen dan zit je nog steeds met zwarte balken onder en boven omdat de Cube versie geen widescreen support. Maar goed, laten we ophouden met deze zinloze "welke versie is de beste"-discussie en het er gewoon op houden dat RE4 een meesterlijke game is die iedereen een keer gespeeld moet hebben, welke versie dan ook :b:
     
  6. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Heelmaal mee eens ! _O_
     

Deel Deze Pagina