1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n zin in morgen...\o/
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hij is nu ook al bijna overal uit hoor.;)


    @ Dulle, Wat vet!:D Alleen maar bonus materiaal.:cool:
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoelang ben je nu al bezig en hoe compleet heb je het gedaan?
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zat gisteren een nederlander met dat costuum in me game. Die gast had ook serieus al 830 gamescore.....
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, maakt niet uit. Als deze game flink afgeprijsd word zal ik hem waarschijnlijk wel halen. De demo is me tegengevallen. Een vriend van me heeft de game ook, maar zegt dat het niet echt voelt als een Resident Evil en vind de gameplay ERG traag.

    Voor mij, en heb het al eens eerder gezegd, is Resident Evil een game in een huis of stad met zombies die traag zijn. Meestal zijn het maar een paar zombies en geen 20. Dat is echt jammer, want het gaat MINDER op de Resident Evil lijken waar ik zo veel tijd heb ingestoken om hem uit te spelen.

    BioHazard is daarom ook een logischere keuze dan Resident Evil. Ach, als de rest er maar fun mee heeft! :thumbs::b:
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sorry, maar de gameplay is wel traag, maar sneller dan die van de oudere RE games hoor. Afgezien van RE4 dan, die is ongeveer van dezelfde snelheid als RE5.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoelang had je er over gedaan?

    In RE4 en 5 kom je toch soms wel 10-20 zombies tegelijk tegen hoor...in de vorige delen waren het er idd vaak maar max 3-4.
     
  8. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ook zonet gehaald zag dat er ook bij de mediamarkt een dik boek bij stond met alle info over het spel was 15 euro die heb ik laten staan is iemand hier die hem wel gekocht heeft?
     
  9. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat eigenlijk te hopen dat er nog ooit een remake van resident evil 2 op de wii zou komen lees ik net dit bericht

    In de nieuwste editie van het Japanse tijdschrift Famitsu heeft Capcom bekend gemaakt dat men werkt aan een vervolg op Resident Evil: The Umbrella Chronicles. Dit spel zal de subtitel The Darkside Chronicles dragen. The Umbrella Chronicles verscheen exclusief op de Wii en was in tegenstelling tot de andere Resident Evil-games een on-rails shooter in de stijl van bijvoorbeeld House of the Dead. Het vervolg zal weer op dezelfde manier gespeeld worden.

    [​IMG]

    maar volgens mij komt hij niet op de xbox 360 maar alleen voor de wii
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    jammer ik heb RE 2 nooit echt veel gespeeld. Vond het toen te moeilijk maar onv Dino Crisis ook een horror survival game van capcom erg vet
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Je hebt RE5 vandaag gekocht bij de Mediamarkt? Die verkoopt m dus al? Verkopen ze dan ook al de bundel van de Elite + RE5?
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zeker de moeite waard. Was het de LE?
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Resident Evil 5 Preview
    [GT]46574[/GT]
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die bundel zag ik gisteren ook staan in de MM in Almere. Het was een zwarte Elite 360 trouwens.
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat die weer aan 65e bij game mania,morgen is zien bij mediamarkt als het daar is voor 49e,anders bestel ik het bij gamehubs.
     
  16. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem gehaald bij mediamarkt rotterdam was de gewone versie 49 euro had eigelijk 65 moeten betalen maar ik had er bij een verkoper dus 16 euro afweten te praten omdat hij bij een andere mediamarkt ook 49 was :D

    en walktrought kon je appart kopen voor 15 euro
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mooi, ga ik die dalijk ff halen! Wil overigens gewoon de zwarte, die rode vind ik kansloos lelijk :+
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb hem bij bol.com besteld. Daar gaan ze denk ik vrijdag pas de deur uit...

    Bedoel of de guide LE was ;)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    First Resi 5 "Versus" shots

    Capcom has given the first details on a new downloadable content pack for Resi 5, which will add some new multiplayer functions, as we reported yesterday.

    Capcom explains: "Versus allows up to four players to match wits in online battles across two very different game types. Slayer's Rule is a point-based game that challenges players to kill Majinis. In Survivor's Rule, players hunt the most dangerous game, each other! Players can begin the hunt as Chris, Sheva or other secret characters, and choose from either one-on-one or two-versus-two team matches for either of the two gameplay styles."

    Versus will be available on Xbox Live and PlayStation Network "a few weeks after" Resident Evil 5 ships this Friday. It will cost 400 Microsoft Points on Xbox LIVE or €4.99/£3.99 on the PlayStation Network.

    First shots below.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Cool je kan dus ook als Wesker en J... spelen?
    Jammer dat er weer voor betaald moet worden, zeker omdat het al op de gamedisc staat, en je gewoon voor een key betaald, erg naaierig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina