1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad dat vind ik ook heel vervelend ze slurpt door al mn kogels heen van de pistool terwijl ze zat andere wapens heeft. En zelf komt ze ook niet op het idee om de turret te pakken terwijl er 4 bij haar staan.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik ook nog erg vervelend vind aan Sheva, ik denk wel het vervelendste, is op momenten dat je cover wil nemen ze precies op het punt gaat staan waar jij op X moet drukken, en als je dan om haar heen wil lopen je allemaal kogels op je af krijgt... Verder wel echt een top spel, heb hem nu bijna uit (5-:cool: op normal in m'n uppie, en ga hem daarna zeker lastiger co-op spelen.

    Flametrhower rules, alleen wtf is up met zombies die zo fucking goed kunnen mikken? Die krengen horen brainless te zijn, maar ze flikken het toch om granaten vlak voor mijn voeten te planten, of kogels van veraf te raken. Vind het een beetje een goedkoop trucje, de spanning neemt wel toe, maar op een andere manier dan ik zou willen. Zombies met wapens kan best, maar doe ze dan met een zieke shotgun die ze alle kanten op laten schieten.
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die vervelende Sheva dingen zijn weg als je in Co-op speelt jongens\o/
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben gewend om met een echt co-op maatje deze game te spelen. Maar m'n internet lag eruit, dus ik ga gewoon zonder co-op maatje verder.

    Nu wil ik zeggen dat Sheva de meest achterlijke A.I. ever heeft. Het is gewoon niet leuk meer :/. RE5 is briljant, alleen de A.I. verziekt zoveel.
     
  5. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem net uitgespeeld nu bezig met de survival gedeelte dat je krijgt als je het spel hebt uitgespeeld dat is hellemaal tof coop online
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Sheva alleen een shockstok gegeven en voor de rest draagt ze mn special herb's en shitt.. Werkt prima :9

    Als je een ge-upgrade wapen verkoopt en daarna terugkoopt, is hij dan alsnog upgrade?
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    ik ga morgen resident evil 5 halen inruil voor hawx
     
  8. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit in dubio over Resident Evil 5, heb nog genoeg spellen die uitgespeeld moeten worden en het blijkt toch niet echt de topper te zijn die iedereen verwachtte.

    Als ik hem koop is het alleen voor de Co-Op met een neef van me, is dat die 49 euro waard vinden jullie?

    Twijfels!!!
     
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is omdat mensen verwachten dat het iets speciaals zou worden zoals RE4 dat was.. Iedereen had zulke hoge verwachtingen dat het iets anders zou brengen wat RE4 deed op de gamecube, maar met toppers als Killzone 2 en Fallout 3 is het moeilijk om een game te maken die uit het niets veel stappen verder gaat dan andere games dat doen.

    Als jij RE4 leuk vind dan is deze game gewoon een super goede aanschaf. :)
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Voor de co-op is de game juist 50 euro waard, offline spelen is imo een stuk minder. En het is wel de topper die ik verwacht had, gewoon een goede game met genoeg mogelijkheden. Verwacvht geen horror/suvival game, het is gewoon een pure aktiegame met veel vette momenten.
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een topper laat dat duidelijk zijn.
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Toestraks uitgespeeld. Heerlijk spel!
    Morgen met mercenaries beginnen, en nog een keer het spel in veteran uitspelen.
     
  13. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik nog nooit last van gehad. Ze gebruikt bij mij alles wat ze heeft. Het meeste nog wel de machine guns denk ik. Pistool kogels geeft ze netjes aan mij als ik ze nodig heb. Ik vind haar AI dus echt relaxed.

    Het zijn dan ook geen zombies. 8) Ze hebben gewoon de intelligentie van normale mensen.
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Game gisteravond uitgespeeld, behoort tot m'n all-time favorites op de xbox360. Deze game heeft me vastgepakt en niet meer losgelaten. Briljante game en ik vind het jammer dat de A.I. van Sheva best wel tegenvalt, anders was die nog beter.

    Deze game gaf me dezelfde ervaring als Gears of War, in de singleplayer. Toch 8 uurtjes over de singleplayer gedaan. Wat gewoon voldoende is, ik ga deze game nog op veteran en op professional uitspelen.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij mij heeft ze de longbow ;) En aangezien die infammo heeft ben ik uit de problemen :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Resident Evil Ships Four Million Copies

    [​IMG]Capcom have today announced that Resident Evil 5, the latest in the company's long, long line of zombie-killer titles, has so far shipped over four million copies.

    Take note that means shipped from Capcom to retailers, not sold through to customers. But with the game picking up solid review scores and being, well, a Resident Evil title, actual sales probably won't be too far behind the quoted 4 million figure.

    Also announced was the fact the demo was also downloaded over 4 million times across both 360 and PS3, and that this is the biggest launch for any Resident Evil game to date.


    + nog wat plaatjes van unlockable kostuums:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Geweldig spel, Mijn grootste nachtmerrie van RE4 Is terug en erger.. Die honden.. Ik haat DEZE dingen zo erg.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje

    In het menu waar je figurines kan kopen staan al die prerequest wat je er voor nodig heb om het mogelijk te maken om het poppetje te kopen. Bij een staat achieve S rank on all chapters. Bedoelen ze 1 difficulty of bedoelen ze het op alle diffuclty? (dus vier maal een S rank op elk chapter) want was gisteren even snel op amateur S ranken gaan halen en hoef alleen nog maar de laatste.
     
  19. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn hier nog mensen die een beetje goed zijn in de mercenaries mode heb iedere keer net niet genoeg punten om een nieuw pesonage vrij te spelen

    [​IMG]
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ok... wtf?

    Ik hoor net dat Capcom bepaalde "death-scenes" hebben gecensureerd? 18+ voor deze game en dan nog dingen gaan "verbergen"?

    Serieus ... :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina