1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal echt niet al zijn upgraded wapens weg hebben gegeven voor het saven en quitten, dat zou niet echt slim zijn.

@Camo81 - Wat had je precies allemaal toen je stopte met die online-sessie?

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    nee zei had alleen nog dr eigen wapens die die had gevonden mijn spullen zijn gewoon foetsie.

niks bij item managment te zien echt vaag.

Maar ben al overnieuw begonnen ga wel ff wat rotte eieren regelen dan ken ik alles weer updaten..*)

3. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou trouwens logischer zijn als je gewoon niet gesaved hebt. Dat zou in ieder geval verklaren waarom alles weg is. Heb je toevallig nu precies de wapens die je had voordat je met die online-sessie begon?

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja ik ga in ieder geval niet meer offline coop spelen

Ik was bij een checkpoint gestopt toen ging ik k1 kijken .

Er zit toch auto save op haar spullen waren wel bewaard maar mijnes dus niet.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Met die achievements dat je alle wapens moet unlocken, moet je dan echt daadwerkelijk ALLE verschillende wapens in het spel upgraden. 8)

Zo ja, zieke shit.

Zo nee, welke dan wel. Want ik kan het nergens vinden..

Oh, en moeten al die wapens in je inventory zitten?

Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet een paar bepaalde wapens volledig upgraden om een aantal wapens te unlocken.
    Dus niet alles ;)

Welke wel:

De handgun 92F voor de M93R
    De S75 sniper voor de longbow
    De M37 shotgun voor de Hydra
    De Magnum voor de M500
    De VZ61 voor de gatling gun

Voor de achievement moet je alle wapens bezitten.

@Camo een checkpiont saved dus niet....alleen als er echt saving in beeld staat of aan het eind van een chapter.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  7. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het unlocken hoef je ze niet te upgraden. Je moet ze alleen ergens in je inventory hebben. Inclusief alle special weapons, granaten en proximity mine volgens mij.

8. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg niet voor elkaar om de laatste hoofdstuk samen met iemand te voltooid. Lees de spoiler door:

De vliegtuig is in de vulkaan neergestort. Nu moeten we tegen Wesker vechten. Na 1e neergestorte brug zit ik op lagere grond en Sheva boven.

Het lukt me wel om hem verslaan. Maar als Wesker naar overkant spring, kan ik niet meer goed op hem schieten. Sheva vuurde alles wat zij heeft, maar hij bleef door lopen. Als Sheva 2e burg oversteek, stort de brug in. Zij roept om de hulp, maar ik kan hem niet helpen =(

Al bleef ik op Wesker te schieten, valt Sheva elke keer in lava. Met pistool HAWK stond hij soms ff stil, helaas bevat het maar 7 kogels. Met machine gun, sniper doet hem niet zoveel.

Moet ik hem soms tegenhouden, VOORDAT hij Sheva bereikt. Of is het bedoeling dat Sheva elke keer in lava moet vallen :confused:

Ik en mijn vriend zijn al hele avond bezig met dat ***-level 8) Ontelbaar keer overdoen |:- Youtube heeft niet veel geholpen. Het laat alleen laatste gevecht zien. We spelen op niveau Veteran.

Dus als iemand de tips heeft, dan hoor ik het graag.

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb ik dus ook gehad. Was zelf sheva en heb echt tot dat me vingers pijn deden op x geramd maar werkte voor geen meter. In single moet je gewoon even op wesker schieten en dan gaat hij er weer vandoor. Misschien moet je eerst de rots slopen en haar helpen?

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee, echt gewoon als een bezetenen op X rammen. Heb ik ook gedaan, je moet gewoon ff alles geven, echt als een retard op die knop drukken. Werkt echt. :)

11. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo lukte het mij ook gewoon de eerste keer. Het duurt best lang, maar je moet niet opgeven en hard door blijven drukken. ;) Als je Chris bent moet je gewoon op Wesker blijven schieten tot je die cutscene krijgt dat je die rots in de lava moet rammen. Ik heb Sheva nog nooit in de lava zien vallen, maar jullie doen in ieder geval niks verkeerd.

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de madcatz fightpad, voor SFIV. Turbo-knop aanzetten, x gewoon ingedrukt houden en je komt er elke keer gewoon overheen :)

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit game toch goed,alleen jammer dat ik al mijn rotte eiren verkocht heb.

14. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mercenaries is echt vet om te doen, als je het level een beetje kent en in ieder geval 1 dikke combo streak haalt zit je zo boven de 40.000. Ik heb nu Jill en Wesker (Midnight) unlocked. Toch speel ik nog het liefst met Sheva of met Chris en de shotgun.

Ook maar eens op veteran beginnen, want ik moet er minimaal nog 1 keer doorheen. Heerlijke game, vooral die Wetlands!

Enige minpunt is de heel erg aanwezige tearing die ik met VGA had, meteen geswitched naar de component kabel en toen zag het er allemaal fantastisch uit. Maar die lijnen bij VGA door het beeld.. :'-( jammer hoor. Heb ik hier volgens mij niet voorbij zien komen.

En die Lickers.... zitten er net iets teveel van in de game. Irritante beesten.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo heb ik het ook gedaan. Werkt zeker. Je moet wel een veel langere tijd als normaal bashen.

Wat heb je btw een verschrikkelijke avatar :mad:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat kun je daar mee dan? ik heb er nog een paar in mn inventory,..had nml geen idee wat ik er mee moest

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Geen ooievaar fan?

O-)

DON'T SAY IT!

Ik heb trouwens echt nog heel weinig collectibles gevonden. Alleen maar 1 BSAA embleem, maar wel heel veel schatten. Volgens de achievements moet je ook poppen (ACTIEFIGUREN) kunnen verzamelen, maar die ben ik ook nog niet tegengekomen.

En wtf is er aan de hand met de laatste map van merceneries, ik had ze bijna allemaal in 1 keer een A rank, behalve deze. :9 Moet je merceneries eigenlijk uitspelen, en A rank halen om alle achievements te krijgen?

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Figures moet je keuhpen

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    ORLY? Waar kan je die kopen dan. :9

20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    bonus features ;)

En met de rotten eggs kan of cheaten :p of zombies ermee doodgooien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina