1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8)

Voor als je het echt niet weet:

Kopen van je punten die je verdiend hebt van o.a de emblems en Mercenaries in special/bonus settings. Weet zo niet welke. Na play game iig.

De figures zie je dan bij library. ;)

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je meer en meer eiren krijgen en dan verkopen dat is een fout in het spel,geen cheat

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nooit echt naar gekeken. :9 Het eerste wat ik deed toen ik het spel kocht was coop om normal zombies vernietigen. xD

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk is het wel een soort van cheaten ;)

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een klein beetje,maar zo erg is het niet,het zit in de game dus mag het.:)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In een single player game mag het altijd ;) Gaat er alleen om of jij zo de game wil uitspelen?

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu 2 keer gewoon uitgespeeld,en nu wil ik alle wapens.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zo ff die eitjes glitchen, aangezien je anders 80 keer de game uit moet spelen om alles geupgrade te kunnen hebben. Ennn...invinite ammo voor sommige wapens. :D

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ook al glitch je die eitjes dan nog zul je heel veel mercenaries moeten spelen of de game heel vaak uit moeten spelen om die exchange points te verdienen toch?

btw, dat eitjes glitchen duurt misschien 10 minuten en dan heb je een Sheva op een 2e profiel met 45 rotten eggs

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op Veteran en Prof krijg je best veel punten voor een S rank. Maar idd om alles te halen moet je heel veel spelen. Echter koop je natuurlijk alleen infammo voor de wapens die het beste zijn uit hun categorie (Dragunov, Lightning Hawk, M3 etc).

Verder zou ik zeker punten bewaren voor de DLC. Daar kun je namelijk ook de versus chars voor kopen en de duurste is 80.000 punten...

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Naja, ik moet m sowieso nog 3 keer uitspelen. 1 keer veteran, 1 keer prof., en 1 keer voor alles S rank.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan kom je nog 90% te kort om alles te kunnen kopen ;) En S rank hoef je alleen nog de maps die je nog niet op S had.

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk waarom niet,cheaten is dit niet vind ik,er zijn mensen dat glitchen met online games,dat is vals spelen,maar dat bij die eitjes niet want je doet dat in de sp.

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet Mercenaries ook op S?

15. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na talloze pogingen slagen we eindelijk voor de laatste hoofdstuk. Supersnel op knop X drukken, heeft het inderdaad geholpen. Mijn vriend als Sheva kon niet zo snel op knop X drukken. Dus we verwisselen elkaar de personage.

Omdat we in de midden van hoofdstuk 6-3 personage hadden verwisseld, kregen we geen achievement voor veteran en voltooid van RE5 :'-(

Dus we gaan morgen hoofdstuk 6-3 opnieuw spelen. Hopelijk krijgen we dat wel. Het stond ook dat we totaal 17 uren hebben gespeeld :thumbs:

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Na dat gelukkig niet ;)

17. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles op S halen is ook best te doen op Veteran. Op mijn eerste playthrough op Veteran had ik volgens mij twee chapters op A en de rest meteen op S. Dus dan kun je die drie achievements in twee playthroughs halen. ;)

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mja, ik heb nu ook een infinite minigun, dus ik knal me denk wel makkelijk door veteran heen. Met een BSAA emblem guide, gaat goedkomen. ;)

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die met mij wat eitjes wil kopieren? Kheb dr zelf maar 1tje maar als jij er wat hebt, dupliceren we ze gewoon paar keer heen en weer ;)

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je kan het net zo goed in je eentje doen. Gewoon de hele tijd naar Sheva kopieeren, totdat zij er 45 heeft. En dan geef je gewoon de hele tijd aan Leon, en dan heb je in 3 minuutjes 90000 doekoes erbij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina