1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat kan gewoon ;)
     
  2. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    guy`s heb RE5 al 5 weken niet meer gespeeld. Bah zit gewoon moed te verzamelen :mad:
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Weet dat we hier op xboxworld allemaal met je meeleven! Hou vol, en geeft niet op!
     
  4. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    hoi
    ik wil graag resident evil 5 kopen maar is het een leuke game
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dus waarom koop je hem niet :)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond dan ook eindelijk uitgespeeld, met wat hulp van Peter. :)
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    ja ik zou hem kopen want hij is heel leuk je kunt monsters doodschieten en dat is echt heel fijn vooral als je boos bent omdat je je ergert aan mensen die punten en kommas vergeten want dat leest zo schijtirritant maar wat betreft resident evil gewoon doen is hartstikke leuk ook voor de kleine als kado voor sinterklaas in de schoen of met pakjes avond dat hangt volledig af van jullie budget wat weer gebaseerd is op je opleidingsniveau wat naar horen zeggen niet je van het is oke het was me een genoegen om je te helpen als je problemen hebt met het ontcijferen van de tekst jammer dan

    /Mod Als jij uit één zin een conclusie kunt trekken over iemands opleidingsniveau, zegt dat misschien meer over die van jou dan die van haar... - the Matrix
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    8)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heb net de achievement van dat je een pijl moet reflecten met je mes, wat een klote achievement zeg. Die vent schiet altijd mis 8).

    Heb nu 2 weapons op infinite ammo, de AK-74 en de Hawk. Nu ga ik andere wapens volledig upgraden om die andere wapens te unlocken.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had hem in mij eerste try bij de eerste gast die schoot ;)
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ff een vraagje over die treassures (sapphires, topaz) kan je die shit gewoon verkopen of moet je ze bewaren voor een achievement?
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nice, ik heb het uiteindelijk gekregen door zo'n figuur die 50 meter van me vandaan stond, en als hij dan schoot snel een stap opzij doen en dan met het mes zwaaien :+

    Ik moet zeggen dat het best wel makkelijk is als je met de Hawk infinite ammo hebt. Niet echt meer een uitdaging :9. Ik zal wel even Veteran doen. Weet iemand trouwens dat je met die infinite ammo ook nog achievements kan halen? Zoals het spel uitspelen op Veteran?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat kan. Proffesional is zeker nog wel een uitdaging kan ik je beloven ;)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ah, dat had ik ook wel verwacht. Ik zal morgen even met Veteran beginnen. Nu alleen nog maar op Amateur uitgespeeld (komt door mijn broer, die was daarmee begonnen :+).
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je gewoon verkopen.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik had ze de hele tijd bewaart omdat ik dacht dat je ze kon combinen met andere treasures. Dat kon namelijk wel in RE4 :mad:
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dacht ik in het begin ook. Echter kan dat dus helaas niet. Wel moet je alle verschillende treasures vinden voor de achievement.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik hou van elke treasure altijd 1 in mijn collectie, zodat je later iig kan zien welke je nog moet. Daarna verkopen ik dubbele treasures voor wat cash. Op den duur heb je het geld niet meer nodig, en hoef je in feite niet eens moeite te doen om gold/treasures op te pakken.

    Moet zelf nog een stuk of 7 treasures en 1 BSAA item.
    Daarna nog alles op rank S krijgen (is nu bij nog niet alle chapters het geval) en hopelijk heb ik tegen die tijd ook genoeg exchange points voor de laatste figurines.
    Dan nog eens kijken of ik wat chapters op normal opnieuw speel om onder de 5 uur te komen, of dat ik nog wat chapters op amateur doe, om hem ook op die graad uit te spelen (en dan zit ik sowieso onder de 5u).

    Vind chapter 4 persoonlijk minst leuke. Die vervelende zonnestralen en mirrors, moet je beetje gaan lopen puzzelen en zoeken tussendoor. Gaat dan snel de nodige tijd in zitten die S-rank verpest.
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft niet, het plaatje blijft er gewoon in staan, zodat je precies weet welke je mist :)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vond ik ook minder. Had echt het idee ofdat ik Tombraider aan het spelen was. Met een rocket of sniper kun je die gasten achter de spiegel uitschakelen en dan heb je helemaal geen last meer van die stralen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina