1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik kan hem wel begrijpen hoor! Ik ga de game zeker proberen, maar het is feitelijk wel zo dat de allereerste resident evil games totaal geen mainstream waren in die tijd. Nu lijken ze allemaal op Gears of War met hun opgeblazen poppekes en te veel hormonen geslikte typetjes.

    Niet erg, maar het kruipt allemaal naar elkaar toe. Vroeger was alles beter, ahum:emo:;)

    Wel cool dat ze realtime inventory van Dead Space overgenomen hebben, al vind ik die nog wel superieur. Goed voor de spanning!
    Co-op Shiva is dan wat minder goed voor de spanning. Hadden ze die maar als optional gedaan, maar goed....
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2009
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ah fuck ik was deze helemaal vergeten! :9 Ga ik ga deze kopen, ik heb wel weer eens zin in zo'n soort game.
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    ik heb nog nooit eerder een RE titel gespeeld, maar deze game lijkt me wel omwij gaaf...maar vond de besturing wel tergend in de demo.
    Raden jullie mijdeze game dan aan? zou de besturing een kwestie van wenning zijn?
    En word dit deel 5 dan toch nog een beetje creepy game of?
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Besturing gaat zeker wennen. Ik had na uren CoD er ook moeite mee maar na een paar keer de demo spelen zat ik er weer helemaal in.

    Creepy stukken zitten er zeker in. Vooral de momenten waar het echt donker is (wat het in de demo niet is). Echter de enge momenten uit de vorige delen zijn een stuk minder geworden.
     
  5. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag een witte PS3 met Biohazard 5 gaan kopen. Morgenavond na het werk kan de pret beginnen! :D
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_

    Waar had je die gehaald?
     
  7. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Yodobashi Camera in Umeda, Osaka. ;) Waarschijnlijk een beetje te ver voor de meeste mensen.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ah dan had jij zeker de laatste? Toen ik er kwam was alles al weg :mad:
     
  9. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is de hype rond Biohazard 5 een beetje groot daar in Japan?
     
  11. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel dan. :+

    Ik wilde eigenlijk de Premium Limited Box, maar die hadden ze alleen nog heel veel van de 360, de PS3 versie was op. =(

    Deze was dat: http://www.flick-gears.com/files/u3/resident_evil_5_PS3_box-1.jpg

    Had me ook wat geld gescheeld, maar ik ben toch blij, want die witte PS3 is wel erg vet. :cool:

    Yes, it's pretty big. Je ziet het echt op veel plaatsen. TV-reclames, grote billboards bij alle winkels waar ze hem verkopen, etc. Ik kreeg zelfs een nieuwsbericht erover op mijn telefoon.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2009
  12. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    kan ook niet wachten om hem eindelijk te spelen maar om nou een japanse playstation3 of xbox 360 (die geen spellen afspelen die bij ons te koop zijn) voor aan te schaffen?
    Wacht nog wel een week kan ook nog wel na zo lang wachten
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik hoop dat als ik de game speel,de nadruk niet al teveel op co-op leunt.
    Ik bedoel ik weet dat je RE5 in co-op kan spelen,maar wil het de eerste keer zowiezo in me eentje spelen.

    Dus hoop dat Shiva niet een pain in the ass zal zijn (A.I. bugs,staan in m,n line of fire,game over omdat zei te vaak dood gaat.. dat soort dingen)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja hij woont in Japan ;) Hij zal dus geen PAL systeem aanschaffen :eek:

    Sheva ;) En in je eentje spelen zit er niet in. Je kunt haar een beetje buiten schot laten het grootste gedeelte van de game, maar er zitten best veel co-op elementen in.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgend fr revies staat ze niet te vaak in de weg, is ze redelijk slim en dood gaan zit er volgens mij op de lagere niveaus ook niet echt in. Alleen probleem is dat ze teveel ammo gebruikt waarschijnlijk.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hmmm.. kijk het even aan.
    Heb echt geen zin om bijna verplicht de game in co-op te gaan spelen.
    Ik geniet liever de eerste keer zelf van de SP ervaring.

    En mocht het toch teveel op co-op aankomen,dan haal ik de game niet.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb je demo gespeeld? Zo is het een beetje de hele game... Ik denk als ik jou zo hoor dat je beter de game kunt laten liggen.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Voor de mensen die de game al hebben uitgespeeld, op welke wijze dan ook...Hoe lang duurt de campaign gemiddeld voor de eerste playtrough? Als het rond de 13-15 uur is ben ik dik tevreden, want ik speel games altijd op mijn gemak, en dan willen er nog weleens wat uren bijkomen.
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Co op mode kan dat online? Vind het nadeel van co op online singleplayer dat je de ervaring met de game mist omdat je hele tijd met elkaar aan het voicechatten bent. Zet liever het geluid op 30 en dan gaan met de banaan. Speel hem later wel een keer co op. Eerst de game ontvangen.
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, kan online! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina