1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gameshop verkoopt zijn spelen meestal heel vroeg. Ze hebben ooit namelijk eens een ludieke actie gedaan omdat ze het zat waren dat grote winkelketen als mediamarkt enz spellen gewoon dagen van tevoren verkochten omdat ze schijt hadden aan release data omdat de leverancier toch wel zou blijven leveren. Gameshop kon dit nooit doen want ze zijn duidelijk te klein en een leverancier zijn bedreigingen werken daarop wel. Om dit verschil eens te laten merken hebben ze toen het nieuwste voetbal spel waar heel voetbal gamend nederland op zat te wachten voor de inkoopsprijs verkocht op de release datum (37 euro ofzo)

    Sinds dien letten ze ook niet meer op de release data. Als ik dat had geweten dat hij daar al was had ik hem ook al. Morgen maar even kijken dan
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik snap dat niet he. Mensen vinden het niet de feel van RE hebben & vinden de besturing zuigen?

    De besturing zorgt juist voor de RE-feel, omdat het na al die jaren nog steeds niet aangepast is. Het geeft juist dat benauwde gevoel van; FUCK, ik moet knallen, maar het lukt je niet ;p.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De beperkte controls zorgen juist voor de sfeer in de game. Het is niet zo maar run 'n gun.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Neem je toch ook maar de gok? :+ Ik kan me herinneren dat je bij de demo ook was het klagen over de controls.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, zie het wel. Wil het toch een kans geven. En vind ik het alsnog niets, dan staat ie zo weer te koop.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Pijnlijk eerlijke review van Eurogamer:

    http://www.eurogamer.net/articles/resident-evil-5-review

    samenvatting:

    Het is RE4 in een nieuw (Afrikaans) jasje met HD graphics en met de uitdagende stukken er uit gehaald. Het enige wat het spel nog een beetje redt is de co-op.

    Relaxed, scheelt weer harde euro's :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    RE4 heb ik toch niet gespeeld, dus dat maakt me niks uit.
    Geen uitdagende stukken? Ik ging de hele tijd dood in de demo. :+

    Co-op is goed: mooi zo!
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Uitdagend in de zin van puzzels ed, niet weten waar je heen moet etc.

    dit is echt recht toe, recht aan.

    Daarnaast is de co-op niet echt goed, maar is het spel met een ai partner blijkbaar helemaal bagger :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, ik merkt het wel. Betaal er toch maar 20 piek voor. :9

    Had trouwens ook niet gedacht dat er überhaupt puzzels in zouden zitten. Vond ik RE niet het type game voor.
    Net zoals GoW geen puzzels heeft, en je ook altijd precies weet waar je naartoe moet, hoeft dat (voor mij) geen minpunt te zijn. Misschien voor de RE puristen wel?

    Review ga ik niet helemaal lezen (wil altijd verrast worden bij de game) maar wat is er slecht aan de co-op?
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach IGN is tevreden en er zijn altijd een paar sites die als er een topper uitkomt negatief gaan zitten doen om zo te doen alsof ze super slim zijn in gamereviews (van kijk ons een eerlijk zijn)

    Ga toch gelijk op Veteran spelen en moet eerlijk zeggen dat het argument van niet weten waar je naar toe moet ook in 4 niet was.

    En btw kopie van 4? Je kan met ergere dingen worden vergeleken!
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De game is zojuist gebracht! Gelijk spelen.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    het is ook meer de review icm de demo. De review van het hele spel bevestigd voor mij mijn gevoel nav de demo.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [spam] Mensen die de game al hebben en die het ook geinstalleerd hebben op hun HDD; wil je de grootte aub komen melden in dit topic?
    Dank u. :+[/spam]
     
  14. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus ook. Sinds deel 4 zitten er al geen puzzels meer in en die game was ook vrijwel helemaal rechttoe, rechtaan. Een game als RE4 met nieuw verhaal, setting, personages, wapens, vijanden etc. vind ik juist een pluspunt. Vernieuwing is overrated.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je praat erover alsof je het spel zelf hebt uitgespeeld. Ik kan je over een paar dagen 10 reviews laten zien die iets heel anders aangeven. Die hoeven ook niet per definitie gelijk te hebben. Het is een mening en dat hoef je niet direct als waarheid aan te nemen.

    Je reageert zo blij omdat er een redelijk negatieve review is over een spel waarvan de verwachtingen heel hoog zijn. Dat is toch niets nieuws?

    De reviews die veel positiever gaan uitvallen zullen meer voorkomen waarschijnlijk. Ga je hem dan wel halen?

    Maar het blijft verder wel een mening, die kan je best delen met deze review. Maar ik zeg alleen dat het niet per definitie waar hoeft te zijn of dat deze review het best overeenkomt met de waarheid.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom is die wel eerlijk en de andere reviews niet? Puzzels waren ook nooit moeilijk dus ik begrijp het niet uitdagende gedeelte niet. De grootste uitdaging is nog steeds om zo efficiënt mogelijk met je voorraden om te gaan...
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kan iemand het hier posten als de game bij de mediamarkt is gespot?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alle fans direct over me heen :+

    Eerlijk voor mij dan ;)

    Ik vond de demo mooi, maar het had de inrichting van een shooter en de gameplay van RE. Ik kan me nav de demo erg goed vinden in de review van Eurogamer. Meer niet

    Als ik hem niet haal mogen jullie hem best nog wel halen hoor ;)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee. Ik wil dat iedereen hem koopt. :+ Als jij hem niet koopt, dan is er voor mij geen lol meer aan. Ik koop wel het t-shirt met I Love RE5.
     
  20. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb zo'n gruwelijk veel zin om deze game te spelen (deel 4 was zo gaaf!) Wil degene die hem gespot heeft in een winkel, dit hier melden (of die hem al via een Nederlandse online winkel binnen heeft)..thanx
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina