Ik vind de addon geweldig, lekker creepy zweertje in een groot huis, die in deel 5 zelf gemist werd, want dit is toch waar Resident Evil op z'n best is.
Ik vond het zeker de moeite waard, het voegt weer wat toe aan het spel, en het kost niet al te veel, er zitten best wel leuke stukjes tussen! ik kan al niet wachten voor de volgende content
hier een filmpje van iemand die de 2de dlc speelt hij heeft de Resident Evil 5 Alternative Edition - Desperate Escape walktr natuurlijk een spoiler http://www.youtube.com/watch?v=MFztS0z-UBo
Wat ik wel jammer vind van de dlc is dat je niet kan saven tussendoor. We waren op veteraan (acheraf) bijna op het einde maar hadden geen zin meer. Wouden we gister doorspelen blijkt dat je gewoon weer opnieuw moet beginnen
Sinds ik een nieuwe Xbox heb, heb ik geen save meer van RE5. Maakt dit uit, of kan je de DLC gewoon vanuit het hoofdmenu selecteren?
Vond de DLC zeker vermakelijk (moet nog even de achievements halen) wel zonde dat het eigenlijk maar max 1 - 2 uur duurt. Maar voor 400 punten is het zeker de aanschaf waard.
De 400 punten idd wel waard. Op makkelijk heb je hem binnen een uur uit. Op veteraan doe je er max 2 uur over. Je hebt geen savegame van RE5 nodig om hem te spelen.
Hmm, ik weet niet of dit al gevraagd is maar; Bevat de Gold Edition alleen de DLC? Of de full game + DLC en Mercenaries characters?
In de Gold Edition zit Natuurlijk Resident Evil 5, de 2 Extra Missies, Versus, en Alle Costumes die uit zijn gebracht...
Yup 2de add-on chapter maar dat was al tijd geleden aangekondigd dat er 2 kwamen. Deze add-on ligt meer in de lijn van RE4/5 qua gameplay, geen schrikmomenten en veel actie. Lijkt ook wel wat op een Mercenary missie. De vorige chapter had juist wat weg van de oudere delen met een erg goede sfeer,paar schrikmomenten maar veel minder actie.