Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maar je moet de map content dus als bestand branden? Op cd of dvd? Of maakt dat niets uit?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon als data :)

Ik heb hem op dvd en werkt goed nu. (ik had nog een dvd die niet bekrast was,hehe)

Ik vind de demo alleen tegenvallen helaas :mad:
    Dead Space heeft voor mij een hoop veranderd.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, thanks! Welk programma heb je gebruikt? Heb de demo wel van de marketplace gedownload, maar hij wil niet opstarten, dus dan maar op deze manier.

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hebben jullie je xbox omgebouwd ofzo om die games te kunnen spelen??

5. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft zoals altijd die zeer aparte trage gameplay.
    Vind het voor de rest een zeer mooie game om te zien:thumbs:

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, om demo's vanaf cd's of dvd's te spelen hoef je geen gemodde 360 te hebben.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ashampoo burning studio heb ik ervoor gebruikt.

Ja grafisch is de game prachtig,maar het schieten op vijanden is gewoon niet...geeft niet genoeg voldoening, en dat vond ik juist wel in Dead Space.
    En ook die foutjes die je gvd in games op de N64 al had zoals dat lijken gewoon in de lucht blijven liggen..kom op zeg. Lichamen moeten naar beneden flikkeren of rollen van trappen.....ook als je langs een waslijn met kleding loopt of een doek..dat moet goddikke gewoon meebewegen...die kleine details ....

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Maat van me heeft em ook al draaien en hij zei dat de graphics zelfs beter waren dan MGS4 op zn ps3, wat hij tot vanavond de mooiste game vond die hij had. Hij zei wel dat de besturing erg wennen was. Is dit zoals de vorige delen?

Wat vinden jullie ervan?

Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo verschrikkelijk mooi was MGS4 helemaal niet vond ik, genoeg omgevingen die er gewoon echt niet super uitzagen...grafisch dik in orde deze demo,maar qua gameplay....ik hoop dat er nog genoeg veranderen gaat...want ik vind hem echt tegenvallen.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ik moet zeggen dat MGS4 er super uitzag op zn 42" 1080p scherm en ik ben al blij als het er in de buurt bij komt, laat staan overtreft.

Maar wat is er dan zo verkeerd aan kwa gameplay? Kan me niet voorstellen dat de demo al saai is ofzo. Of bedoel je besturing?

11. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie demo, aan de controls moet je wel wennen en irritant is dat je niet gewoon kan schieten als je beweegt :)

Over het branden, het is heel makkelijk :+

Je brand de hele map content op een cd/dvd via data cd/dvd met nero of een ander brand programma.

Als het branden klaar is doe je de cd/dvd in je xbox, de demo laat niet automatisch want de xbox zegt dan dat het een mixed cd/dvd is, dus dan ga je naar je Game Library en daar zie je de demo dan staan :)

Ik heb het gebrand op een dvd met Nero Epress en het werkt perfect!

Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Zo net de demo gespeeld.

Ik vond deel 4 echt goed, maar wel te lang en eentonig op een gegeven moment. En de gameplay was beetje traag. En wat ik het ergste was dat ik de vijanden niet echt zombie's waren, maar een ras nepnegers die gewoon praten.

Nou nu dus deel 5 gespeeld.
    + graphicks
    + co op mode

- net als in deel 4 weer niet de zombies zoals we ze willen zien
    - trage gameplay
    - lange laadtijden (maarja het is een demo)

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Dus ze hebben de "gears of war run and shoot style" niet doorgevoerd zoals ze hadden aangegeven?

Toen mensen dat hoorden stond iedereen op zn achterste poten omdat ze zeiden dat dat niet bij res hoordt, dat je niet kan schieten tijdens het lopen. Maar als ik dit zo lees zou dit de game wel beter maken?

Ben benieuwd morgen, kan ik em zelf es proberen.

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je moet deze game zien als Resident evil en niet als een gears of war of wat dan ook... dit is game DE gameplay van RES , ik vind het een goeie demo ziet er grafisch goed uit en ja de besturing is wat traag maar dat is wennen.

Maar met die coop wordt het een klassieker

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er zit vrijwel amper verandering in vergeleken met RE4, en opzich zou dat niet zo'n ramp moeten zijn...maar als ik een game als Dead Space heb gespeeld..die echte veranderingen bracht in het genre....dan valt RE5 ineens vies tegen.

Geen ragdolls..waardoor je dus vrij simpele (death)animaties krijgt.
    Je kunt vijanden niet echt ontleden...ik vond dat super in Dead Space...hier kan je alleen maar headshots maken.

iemand op de GT forum zei dit ..en dit bedoel ik precies.

--

The demo is a let down but not a dissapointment but the 3 things that urk me are the crappy A.I.,the inventory system where u can still get hit while trying to equip a diffe
    t gun and the movement is sluggish almost and yeah peeps are right the animations could be better and i dont even feel like im shooting the pistol theres no friken' relationship with it..it almost seems not powerful enough.I know thats more than 3 things but ive played the demo and if they dont change nething and have the game jus play out like the demo then i would rate the game 8.9/10 because its not a bad game but i dont think its a vast improvement from RE4 so thats my opinon on the game.

En dit

About the guns, a big problem with it is down to the animations. Due to Capcom not sticking in ragdolls and going for animations (Really strange design choice), the guns have a flawed sense of weight. Take the handgun. Sometimes the bullets just sink into the enemies and cause them to stutter, and then other times you'll deliver the killing blow and a random animation pops up. On the new vids Chris shoots a zombie in the leg. The zombie then flies backwards, does a backflip and then rolls several times before stopping. Now, I've heard of over the top, but come on. It's almost a step backwards.

En dat is echt jammer...ik wil juist die kick voelen als ik iemand afknal in een game...bij Dead Space heb je echt het gevoel dat je schiet, de guns voelen goed aan, en zoals in zoveel games...maar gek genoeg in de RE5 demo helemaal niet.

16. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    love it, alleen die gast met de kettingzaag en die grote met de bijl zijn zwaar irritant. coöp werkt ook goed, alleen jammer van de kleine "schoonheidsfoutjes"

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de demo inmiddels gespeelt en ben echt super telleurgesteld!
    De game ziet er echt super mooi uit een van de mooiste, zoniet de mooiste, next-gen game die ik heb gezien. Maar wat speelt het kut! Het voelt aan als een game van 10 - 15 jaar oud. Die supertrage gameplay werkt in 2008 niet meer en hoort in 2008 niet meer. Het niet kunnen lopen tijdens het schieten werkt echt niet lekker en dat hoort in deze tijd ook niet meer. Je kunt gewoon niet snel genoeg reageren op grote hordes vijanden die op je afkomen. Daarnaast vind ik het ook irritant dat je ammo aan dat mens moet geven. Heb nou al een paar keer gehad dat ik werd gegrepen en bijna werd gekilled omdat dat mens ammo nodig had. Vind ook dat de guns weinig impact hebben (shotgun werkt wel ok). Als je een vijand raakt met een pistol, dan loopt hij gewoon door alsof er niks gebeurt, lijkt wel of je met een luchtdrukpistool staat te schieten. Daarnaast werkt het ook niet lekker dat je tijdens het switchen van items gewoon gegrepen kan worden. Het inventoryscherm werkt traag, dus je word dan 100% zeker gegrepen. Animaties van de vijanden als ze dood gaan is ook zeer matig te noemen. Daarnaast vind ik het in zo'n game als RE5 op de huidige generatie supernep dat de vijanden beginnen te borrelen en opeens verdwijnen.

De game ziet er echt supermooi uit, maar het speelt zo super ouderwets en niet lekker. Echt een flinke tegenvaller. De game stond bij mij bovenaan voor 2009, maar na het spelen van de demo is de game van m'n lijstje verdwenen. Wat een baggergame zeg, wat een telleurstelling! Ze hadden de gameplay van Gears of War moeten gebruiken, maar nee, wij als Japanse developer zijn lekker eigenwijs en blijven gebruik maken van een prehistorisch gameplaymechanisme.

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Resident evil
    Single Player & Multiplayer Gameplay
    [gt]43423[/gt]

[gt]43421[/gt]

[gt]43419[/gt]

[gt]43417[/gt]

[gt]43415[/gt]

Voor iemand die nog nooit een RE spel heeft gespeeld keek ik erg uit naar deze titel, maar nu hoor ik mensen op dit forum, en andere forums inderdaad over dezelfde problemen klagen. Ik ga de demo downloaden en kijk wel hoe het speelt, maar mijn verwachtingen zijn nu al flink gezakt.

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn verwachtingen zijn nu ook al gezakt als ik dit zo allemaal lees. Maar dan moet ik wel eerst even de demo zelf spelen. (al heb ik geen flauw idee hoe..)

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig hebben ze nog wel 4 maanden de tijd voordat ie uitkomt , maar ik dacht ooit is gelezen te hebben , dat ze de controls zouden veranderen , omdat er op de E3 van dit jaar ook veel commentaar op was namelijk .. misschien is dit nog een oude build ofzo...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina