1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor dat de getoonde collectors edition alleen uitkomt in Amerika en wij hier in Nederland alleen maar een steelcase krijgen. Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?

*hoopt op dat laatste*

2. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh mensen mensen ik heb er zin in. Duurt alleen nog zo lang:'-(
    Binnenkort maar weer Resi 4 doen om nog meer in de stemming te komen:9

3. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    op gamekings nu een preview video;)

Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  4. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn er mooi positief over. Ben wel benieuwd hoe dat met die Sheva gaat uitpakken.
    Om nou Resident evil co op online te spelen... is alleen leuk met een vriend denk ik.
    Als je een willekeurige amerikaan op live te pakken hebt die loopt te schreeuwen in je headset en dom loopt te doen.. verpest het aardig denk ik.
    Speel het sowieso liever alleen, hopen op goede ai dan maar.

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    de AI van dat mokkel vinden ze niet zo goed zeiden ze..

6. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, niet helemaal. Steven had zich aan wat kleine dingetjes geergerd als dat ze in de weg staat enzo, maar Martin had zich er weer niet aan geergerd;)

7. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is een nieuw gerucht opgedoken over de game Resident Evil 5 van Capcom en een eventuele extra Special Edition ervan. Volgens het gerucht zou er in dit pakket onder andere een rode Xbox 360 en rode controller zitten. Het gerucht zou afkomstig zijn uit "betrouwbare bronnen binnen Microsoft", maar voorlopig zal het een gerucht blijven, aangezien er nog geen officiële aankondiging is gemaakt. Zo zou bij deze bijzondere bundel het volgende zitten:

* Red 360
    * Red control pad
    * Resident Evil 5
    * Resident Evil 5 NXE theme
    * Download coupon for Super Street Fighter II Turbo HD

Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  8. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    was er toen ook trouwens met de dreamcast

en de gamecube

ben trouwens benieuwd of er weer een speciale controller komt net zoals bij de gamecube toen destijds

Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Erg tof. Zo zou het eruit komen te zien:

10. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er heel er nice uit!
    Het zou ook al gewoon stoer zijn met een RE5 logo op de zijkant van de xbox elite :D !!

11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten op de boss fights

12. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No, niet als je echt Alice bedoelt als in de hoofdrol in de Resident Evil films. Die zal waarschijnlijk nooit in een RE game terecht komen. Zou ook wel heel erg raar zijn voor het verhaal. Umbrella zal er ongetwijfeld wel weer wat mee te maken hebben though.

13. Aftermath

Aftermath .

Leuk Bevonden:
    0
    RESIDENT EVIL 5 Demo

click!

Dash Text: The demo version of RESIDENT EVIL 5. Play by yourself or play with a partner in co-op mode, either online or offline with a split screen.
    Bestandsgrootte: 473 MB

Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Besturing :thumbs: in vergelijking met de Japanse demo. Voelt veel natuurlijker aan zo en voelt wat sneller.

De demo is volgens mij ook wat makkelijker dan de Japanse demo waarbij dat chickie steeds in 1 keer dood was als ze gezaagd werd, nu niet in de Europese demo, dus lijkt me dat de demo wat makkelijker is gemaakt.

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer leuk ,vooral met 2 want alleen werkt de computer op mijn zenuwen die loopt altijd in de weg.Besturing loopt wat stroef maar na een tijd ben je dat gewoon want dat was in de 4 ook zo.Ik vind het toch nog moeilijk,die man met die kettingzaag gaat maar niet dood.

Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Da's wel netjes. Valt die RROD ook niet meer zo op :p

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Gister mijn Gamecube onder het stof vandaan gehaald en (ter voorbereiding) weer eens in deel 4 begonnen :D Oh wat heb ik er zin an!!!

Express zo min mogelijk nieuws gevolgd en filmpjes en plaatjes gekeken. Wil zo tabula rasa (onbeschreven blad, kon nergens anders op komen ;) ) mogelijk aan deel 5 beginnen namelijk....

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is echt weer wennen na het spelen van games als Gears of War... Lopen en schieten kan niet en ik mis daardoor echt een stuk overzicht :p Ik was dan ook binnen no-time dood :p Ach, nog even doorbijten en dan gaat het vast weer goed :)

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies, 2 keer geprobeerd. Flink wat magazijnen op hem leeg geschoten en wat vaatjes bij hem laten ontploffen. Maar kreeg hem niet neer. Voor de rest wel een leuke demo. Het is niet echt een spel voor mij, maar een demo kan ik wel waarderen. Het spel zou een stuk minder spannend zijn met een besturing a la Gears of War en genoeg ammo. Maar je hebt steeds ammo te weinig en je moet steeds een veilige plek zoeken om even vandaan te kunnen schieten. Ik houd daar niet zo van. Het elkaar helpen in co-op vind ik wel leuk gedaan. Grafisch ook mooi.

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Het is idd even wennen, maar zoals Martin op gamekings al zei: Het draagt bij aan het beklemmende gevoel van de serie. Als je run and gun style te werk zou kunnen gaan zou de game lang niet zo eng zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina