1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Die partner mag er van mij ook uit gehaald worden hoor, ik hoop echt dat die niet het hele spel met je meeloopt. Want in RE4 vond ik die stukjes met dat wijf ook minder. In je eentje is het veel spannender!

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Het vrouwtje zal er constant bij horen vrees ik voor jullie. Vond haar AI ook niet helemaal geweldig (ze volgt jou dus als jij net ontsnapt wordt zij gepakt door de kettingzager) Maar echt irritant vond ik er ook niet (behalve dan tijdens eindbazen.

Kwam er vandaag pas achter tijdens het spelen van de demo dat er nog een wapen is. Namelijk de scorpion (vuurt machinegeweer kogels af). Hij vervangt niet je sniperrifle, shotgun of mp dus je kan drie wapens dragen. Hopelijk betekent dit dat er ook een luparra is (oftewel sawn of shotgun) zodat beide co-op partners een shotgun type (sawn off of normale shotgun) en een machine geweer (mp5 of scorpion) kunnen dragen. Misschien zitten er ook nog wel andere machinegeweren in. Zou wel stoer zijn

Voor iedereen die hem nog niet gezien heeft. Level Public assembly helemaal aan het einde bij de poort naar rechts in de kist. Misschien wist iedereen eht al maar voor diegene die et niet wisten veel plezier

3. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens:)

Het haalt spanning weg en geeft er (af en toe) frustratie voor terug. Bij RE4 kon je Ashley nog wel het command "stay here" geven en dan vooruit scouten (dacht ik). maar ik heb me toen ook af en toe zitten ergeren:emo:

4. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    vond het vervelende dat ik rustig aan deed met mijn kogels en dan schiet zij vrolijk al haar kogels of en dan op het laatst dan nog heb je kogels voor mij heb niks meer

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Co-op partner is ook niet alles want soms heb je dat je met iemand speelt die nog dommer is dan de AI.

Zat gister met iemand te spelen die als kip zonder kop zat rond te rennen. En dus ook steeds dood ging, zeer vervelend. :x

Heb wel gemerkt dat cutscenes aanpassen aan de spelers. Ik was bijvoorbeeld nog een heel eind terug kisten aan et openen voor ammo. Terwijl mn partner de cutscene starte met de chainsaw dude. En als je die met zn tweeën benaderd zie je beide chars naar het hek toe lopen. Als maar 1 char er naar toe loopt, zie je ook alleen die in de cutscene. :eek:

6. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens een PERFECTE manier gevonden om ammo te besparen in Assembly. Je moet wel in co-op spelen. Als je dat huisje binnekomt aan het begin, dan moet je eerst ff wat ammo pakken. Daarna moet je gewoon tegen het meest linkse raam staan zonder die kast ervoor te schuiven, nu kan je gewoon de hele tijd daar staan en die infected knifen, terwijl je partner de deur bewaakt. Als dan die infected van boven door het plafond breken, heb je er al heel veel gekilled met je mes bij dat raam, en ligt daar een massive amount of ammo. Heel handig. Want je vuurt geen kogel af.

7. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1

Ok slim idee.
    Mijn kogels zijn altijd snel op.|:-

8. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    O man ik kan echt niet wachten op deze game!|:-

9. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    heb juist de demo gespeeld en ik moet zeggen ziet er goed uit (y), wat mij wel wat tegenvalt is de gameplay is mss wat stroef, mss nog wat gewoon worden, maar vind het zeker wel mooi gemaakt ;)

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vind het alleen wel erg kut dat je die chick de gehele SP bij je hebt lopen man.

Mischien dat jullie je er daar niet aan storen,maar als ik voor het eerst de game in me eentje wil uitspelen met de lichten uit en de 5.1 surround aan.
    Wil ik niet zo een vervelende sjembek achter me hebben lopen die dingen roept als "I NEED HELP!!" "HELP ME!" en dan jat ze af en toe ook nog es me bullets,herbs voor me neus weg...

Nee dat had voor mij niet gehoeven.

ohja leukste is als zij dood gaat om dat je het zelf te druk had om die vervelende bloedzuigers van je af te gooien,ga jij ook nog es dood.

Maar heb er verder wel zin an hoar..

11. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na jah, in 7 jaar kan het wel.. maar ik vind het beetje overdreven amerikaans macho gedrag;) Zn armen zijn groter dan zn hoofd..

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff en hij slaat nog steeds als een mietje met dat mes:mad:

14. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt me op dat er bij dit soort spellen steeds meer een soort rambo als protagonist optreedt. Silent Hill Homecoming had ook al een "I am your worst nightmare" hero.
    dat maakt het voor mij wel minder spannend nog afgezien van andere elementen die afbreuk doen aan het echte klassieke 'survival horror' genre.

Begrijp me niet verkeerd, ik zal evenzo goed genieten van de game, maar de spanning is met 1000 wapens, bommen en granaten toch wel minder aanwezig.
    Nou, misschien als die chick al je munitie inpikt, wordt het misschien nog interessant;)

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Wist ik ook niet. Hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat het zo'n succes is op de xbox. GEeft ons wel een idee dat er 6 levels zijn die ondergedeeld zijn in 3 subcategorieën Hoop niet dat wat we gespeeld hebben 1 subcategorie is anders zijn we snel klaar.

daarnaast is er dus misschien een gatling gun, een harpoon geweer (longbow) en een stunrod. Cool!

Is de upgrade feauture zeker weer aanwezig en volgens mij is er weer een extra mini game achterna (netzoals in drie dat je moest overleven)

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja je ziet het vaker.. invloed door gears of war misschien? :+

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik vind het iig keiter sexy :D

18. zaangamer

zaangamer Guest

Vond het samenwerkingsprincipe al kut toen ze het in RE0 gebruikten, maar heb hem toch uitgespeeld. Game ziet er mooi uit, speelt wel oke.

Maar Waarom moet ik in godsnaam een knop indrukken om te rennen ? En daarbij nog een schouderknop ook. Beetje onhandig vinnik maar goed, alles went.

Zal wel weer een topper worden, verwacht alleen zelf geen betere game dan RE4

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan ook gewoon de linkerjoystick indrukken m te rennen (met type D dan)

20. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Re 3:Nemesis blijft voor mij het beste deel:thumbs:

S.T.A.R.S;)

Ik ben weer helemaal into Resident Evil ben en gisteren toevallig weer aan Re 3:Nemesis ben begonnen;)

Zijn jullie ook weer aan de oude RE gamen begonnen door RE 5?:b:

Blijft vette Cutscene.
    Nemmy Rules:9
    Resident Evil 3-Nemesis First Apearance

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina