1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd genoeg ammo, je moet het gewoon slim aanpakken.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ach is gewoon wennen. Gisteren nogmaals gespeeld. Andere gast had nog 60 pistol ammo over en 5 Rifle, Ik nog 40 pistol en 30 MP na de Chainsaw gun. Gewoon je mes gebruiken en stukje terugrennen als je lijken te overspoelen. Ze strompelen nog steeds als zombies en hebben allen als ze naar je toespringen een versnelling. Als je in de hoek gedreven wordt er gewoon langs rennen en hergroeperen.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Ja nou ik kwam er laat achter wat rennen was...zag die hele pop-up in begin niet eens blijkbaar....En wat heb je aan gold? :9 Bedoel in de demo dan he....en moet zeggen speelde net weer maar dat richten is zo kut....

4. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het richten is puur wennen, is na een half uurtje een tweede natuur. Voor mij dan tenminste.. ;)
    En in de demo heb je niks aan gold, in het spel zal je er wel wapens en items mee kunnen kopen.
    Ik heb trouwens ook geen gebrek aan ammo, streefregel bij resident evil is gewoon ook dat elk schot raak moet zijn, dus niet lukraak schieten;)

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar zoals ik aangaf aimen is gewoon 'wennen' blijkbaar en dan is raak schieten een hele prestatie! Maar in hoofd schieten werkt niet echt merkte ik al wel

6. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt dan waarschijnlijk aan jezelf. ;) Ik heb het mes bij RE4 en ook bij de demo van RE5 nog nooit gebruikt door een tekort aan ammo. Conservatief omgaan met ammo voorkomt dat soort problemen meestal wel. Je kunt overigens ook Sheva haar ammo aan jou laten geven, mocht het nodig zijn.

In het hoofd schieten werkt misschien niet als one-hit kill, maar het geeft je wel een kans voor een melee attack of eventueel om aftand te nemen.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt voor die filmpjes, heb even wat gezien. Door de kop schieten is wel de beste optie. Goede manier om sniperen te trainen als ik weer eens COD 4 online ga doen of ooit Bad Company. Ik hoop echter ook eens op een lekkere missie in een winkelcentrum, zombies sniperen van het dak zoals in Dawn of the Dead uit 2004. Dead Rising kwam er in de buurt, maar die besturing zoog uitermate zwaar en de savemogelijkheden naar mijn mening ook. ;):)

8. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zo bijzonder aan de LE zit daar nog extra content in?
    ben er zelf al achter ga dus voor de gewone versie bij de Le zitten alleen de making of erbij en een trailer van de nieuwe film

Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  9. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    :cool:
    Ik vind zelf Resident Evil 5 Een geweldig Spel, Maar ik speel Veel Gow 2 Cw's dus... Maar het kan ook zo zijn dat ik Resident evil 4 op de Gamecube heb plat gespeeld

10. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klikt u eens!

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat je gelijk hebt. Heb alle Re games grijs gespeeld maar toen ik de demo een paar maanden geleden speelde was het echt wennen. Zeker nadat ik veel CoD4 en 5 gespeeld had.

Hoeveel man co-op kun je eigenlijk spelen?

12. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1tje, 2 personages. Chris en sheva.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooi van die co op, maar een nadeel. Ik voorspel dat mensen als DulleNL me de stuipen op het lijf gaan jagen mocht ik die game gaan kopen. ;):)

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u! Ziet er groot uit die doos...vaag dat er 2 verschillende dingen zijn voor de console, moet je altijd mee oppassen vind ik. Kun je bult gezeik mee krijgen. is die al goedkoop gespot trouwens aangezien je zoiets niet mag zeggen in koopjes SPOTTTEN :+ :{

Zeg er boven waarom ik er snel door heen ben maar dacht daar hielden ze wel rekening mee :+ en dat one hit kill en dan melee, heb je met mesje gespeeld? Moet je eerst stil GOED voor hem staan dan mesje knop INHOUDEN en dan slaan met dat ding en dan ook 10 keer ofzo? En dan als je de mogelijkheid krijgt x in drukken en dan ook meteen anders kun je weer paar keer slaan....

15. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Maar het is ook een heel ander genre. Eigenlijk kun je ze dus niet met elkaar vergelijken.

16. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd Mr. Dekkers:cool:

17. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee maar wat hij bedoelt is dat het hele snelle beweegbare shooters zijn en dan ineens ga je een hele trage stijve shooter spelen. Ik had er ook ff problemen mee en ik kan begrijpen dat mensen die nog nooit of niet veel RE gespeeld hebben het in het begin meteen opgeven en de game niet meer spelen.

19. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand die me begrijpt:thumbs:

20. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    En dat is nou juist het punt |:- mensen moeten niet binnen 10 minuten constateren dat iets kut is omdat ze het niet kunnen. Ze schieten 20 kogels op, hebben dan niks meer, weten niet meer wat ze moeten doen en gaan dan hier op het forum zeggen dat het een kut spel is, gewoon omdat zij het nog niet kunnen. GH kan je toch ook niet vanaf dag één op expert spelen. GoW was je ook echt de eerste keer echt niet de koning van de mp, maar oefening baart kunst. Dus iedereen die het kut vind, speel de demo nog 3x (of 100x wat je leuker vind :+) en je zal zien dat het best meevalt. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina