1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben er juist bang voor dat het er juist NIET in zit puur omdat de wat ouwere RE games echt voor de fans waren!! Deze is doel gericht en naja gewoon wat minder eng laat ik het zo zeggen...dat meer mensen het ook durven te spelen! En tja de co-op he. Goeie zet moet ik zeggen! En daarom toch ook wel een spel in mijn ogen om in bezit te hebben. Eh misschien is het al vermeldt maar hoelang kun je over de game doen?

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik denk net als RE 4 ongeveer 12-15 uur.
    als je hem voor de eerste keer gaat spelen

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gedownload maar ben dr na 10 minuten mee gestopt.. niet mijn genre en ik vind het allemaal wat houterig.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb altijd veel plezier beleefd aan de 8 player co-op van RE Outbreak 2

Dit is dus wat ik bedoel. Mensen geven de game niet eens de kans. RE5 wordt waarschijnlijk de beste game die dit jaar gereleased wordt.

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. kan het niet helpen dat ik zombiegames niet leuk vind 8) De game ziet er puik uit maar ik vind er gewoon niks aan.

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt die op 2 februari:lol:

7. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Wat is daar mis mee? Voor mij wordt Street Fighter IV de beste game van het jaar en die komt 20 februari uit.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd. Je weet al voor 95% wat er dit jaar uitkomt. Deze, FFXIII en Star Ocean worden de toppers voor mij.

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Inside Xbox-The OXM report-Resident Evil 5

Ongeveer rond 1:20 komt er een opmerking over de controls, en schijnbaar heb je de optie om deze te veranderen naar lopen én schieten. De moeilijkheidsgraad in RE5 demo zat hem toch echt in de controls, nu moeten ze naar mijn idee ook de AI en dergelijke aanpassen.

De game ziet er nu wel opeens een heel stuk aantrekkelijker uit.

Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Bij dit filmpje:
    http://g4tv.com/thefeed/blog/post/692434/Resident_Evil_5_CES_09_ Interview.html
    wordt precies het tegenovergestelde gesteld.:confused: (toevallig ook bij 1:20:confused::confused:)
    Je kunt niet lopen en schieten tegelijk!? (wel kan je instellen dat je poppetje kan strafen (zijwaarts lopen e.d.), maar dan nog zonder dat je tegelijkertijd kan schieten. Strafen was niet mogelijk in de andere RE's als ik het goed begrijp...

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hebben dus. Ik denk nu bijna 100% zeker dat die game er wel komt. Fijn over die controls. ;)_O_

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Strafen is hetzelfde als lopen en schieten, misschien niet in de essentie zoals vele andere TPS. De verwijzing naar Gears was inderdaad te snel naar voren gegooid.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Strafen is zijwaarts lopen, zie mijn (ge-edite) post hierboven, ik heb een filmpje toegevoegd. Ik dacht dat jij naar datzelfde filmpje verwees (omdat ik het moment 1:20 in m'n hoofd had, waar er over de controls gesproken werd, en jij noemde ook 1:20), maar het bleek een ander filmpje te zijn, waarin iemand het tegenovergestelde zei van uit jouw filmpje, toevallig allebei bij 1:20.

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Strafen is mij bekend, en weet ook precies wat het inhoud.
    Het lijkt mij dat de personen die zijn geinterviewd niet helemaal duidelijk op de hoogte zijn van wat de "action scheme" inhoud. Wat ik er uit op maak is wat Mazda6 MPS ook al zei is het kunnen strafen, en hierbij gebruik kunnen maken van 2 pookjes, 1 voor lopen ander voor mikken. Geen run and gun zoals de veel gebruikte TPS formule, maar wel in zoverre dat de speler niet meer het gevoel heeft dat hij geen bewegingsvrijheid meer heeft, dus meer toegankelijker voor nieuwkomers in de franchise.

Wacht wel wat gameplay filmpjes af.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    http://kotaku.com/5144458/the-first-resident-evil-5-review-is-in

One moment you'll be blasting and hacking away at zombie mobs and face off against some seemingly invincible mini-boss in the midst of town, or you'll be systematically exploring working your way through the dark, claustrophobic confines of a mine of the labyrinth corridors of a secret research complex, experience a brief but hair-raising quick-time event and be back to fighting zombies - but this time racing across the Savannah manning the chain gun on the back of a humvee.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Net even de demo gedownload en opgestart. Ik begon in mijn eentje met de eerste missie. Na wat rondlopen en kennismaking met de controls ging ik verder. Na de cutscene gezien te hebben, welke erg tof was, kwam ik in actie. Ik moest wennen aan het schieten maar na een minuutje of 10 voelde het vertrouwd aan.

Toen ik eenmaal buiten het gebouw was ging ik wat oefen met het mes te gebruiken. Maar toen mijn partner in gevaar was en ik haar losschopte werd ik van achter neergestoken ofzo en was ik dood. Dan maar een game op live zoeken.

Ik kwam in een game terecht met echt een aardige gozer. Na wat gepraat gingen wij aan de slag. Hij speelde erg goed, maar af en toe moest ik zombies van zijn rug halen.
    Wij speelden trouwens de tweede missie. Op een gegeven moment had ik geen ammo meer en wist ik niet wat ik moest doen.. Toen zat ik dus vast in een ruimte met circa zo'n 8 zombies..

Gelukkig had mijn teammaat wat grenades en vlogen er al gauw een hoop zombies in het rond. De bossbattle was ook erg tof, al had ik 3/4 van de tijd geen ammo. Als de game uitkomt ga ik hem zeker halen, ik denk niet dat ik singleplayer in mijn eentje ga beginnen maar dit gewoon met een teammaat via Live ga doen.

Tof spel!

17. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Ook de EU demo gespeeld i.p.v. de Japanse demo.
    Zelfde demo dus, duhh....welcome to last year. 8)

Kunnen we eindelijk online co-op spelen, echt super met een goede buddy. \o/

Edit:
    http://games.fok.nl/news.php?newsid=29804
    Die reactie's daar. :emo:

Ohja:
    Welke Special Limited Premium Versies zijn er allemaal ?
    De japaners krijgen zoals altijd weer die mooiere versies.

18. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn de SE's die ik weet. ik weet alleen niet welke wij krijgen. volgens mij is de eerste voor japan, de 2de ( die ook bij de 3de zit ) is voor de VS En de 3de is voor de VS en de UK

19. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zien er wel lijp uit:cool:!

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad, vooral die 1ste!

Topicstatus: