1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maar als je op de screens kijkt, speelt het zich ook vaak overdag(volle zon) af. En achterin in de schaduwen,...schuilen waarschijnlijk ...:)

2. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik ga dus gewoon een HDTV aanschaffen voor de Xbox 360 (en PS:cool:. Hoe ziek is dat? Ik moet dit spel echt wel spelen op de mooist mogelijke manier! Resident Evil 4 was/is echt een van de beste survival-horror games, vind ik. Wordt moeilijk om dat te verbeteren, al is Capcom wel de enige die dat kan..

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vet.. het ziet er echt heel erg goed uit, en een goede horror is nooit weg natuurlijk. Nu maar hopen dat FRS 3halen2betalen doet.:p

greetz wooly

4. parotech

parotech Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha,ik heb dat al gedaan ;) .....anyway..het is erg rustig geworden met het nieuws en nieuwe screens rondom dit spel,ik heb zelf ook nix nieuws kunnen ontdekken op internet,werd dit spel niet gepresenteerd op de tokyo show???

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Normaal dat je niks nieuw vond van deze game, komt pas in 2007 uit, maar het gaat een bom van game worden, no doubt about it!!! :cool:

ps:waarschijnlijk zal er in januari meer bekend over gemaakt worden(de ps3 versie dan toch), omdat dan een beurs van Sony is:), maarja, de xbox 360 versie zal denk ik hetzelfde zijn als de ps3 versie...
    En als ze dan niks laten zien,zal het toch voor de volgende E3 worden...

6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog nieuws van vernome? ik hoor er niks over. maarja het duurt ook nog zon tijd voordat hij uitkomt

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Helaas nog niet. Duurt vast nog wel een tijdje voor er weer nieuws over deze game op het net te lezen is.

8. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is er nog steeds geen nieuwe info over dit spel:mad:

9. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dit spel nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet uitkomt. Deel 4 ligt in principe (vooral voor PS2 bezitters) net in de winkel.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is dit een nieuwe screen? :eek:

11. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    screen ziet er gaaf uit,alleen er staat 2x het jaar 2000 bij,dus weet niet of het om een screen gaat van re5

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zijn de Copyrights.

13. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    oh LOL...maar het is nog steeds een vette screen:D

14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kwam resident evil 5 ergens in maart 2006 uit hoor...gelijk met games als test drive en battlefield 2...

15. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet,anders waren er al veel meer screens en trailers geweest,en zeker MEER info....alhoewel het natuurlijk wel mooi zou zijn:D

16. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Capcom heeft aangegeven het spel tegelijk op de PS3 en de Xbox360 te willen uitbrengen, in maart ligt de PS3 zeker nog niet in de winkel. Daarnaast zijn de eerste beelden nog niet lang geleden uitgegeven, en heeft nog niemand ook maar een demo'tje gespeeld. Gezien de ontwikkelingstijd van de eerdere delen, denk ik dat je blij mag zijn als we hem eind 2006 krijgen.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, maarja, het zou wel eens gerust maart 2007 zijn...

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ergens op een release lijst gelezen, maar weet niet meer waar:mad:
    kan xboxmagazine, xboxworld of pu zijn geweest, maar daar stond duidelijk lente 2006 en op bijv. ign las ik ook zoiets...

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Lente 2006 is wel heel vroeg, want als ik me niet vergis is de ontwikkelingstijd voor deze game zo rond de 3 tot 5 jaar. Weet niet precies hoe lang ze er nu al mee bezig zijn, maar wie weet als de PS3 uitkomt. Want zoals ik al op de begin pagina had gequote dat ze willen dat ie voor de PS3 launch in de winkel ligt, of ze dat gaat lukken is een ander verhaal.

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Het zal zeker wel lang duren voordat deze game uitkomt en volgens de producer June Takeuhi zal de game 3 tot 5 jaar in ontwikkeling worden genomen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina