1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Liever dit ipv GTA 4 taferelen.

"Ik wil die game nu!" "Iemand hem al zien liggen in de winkel?" "Hij lijkt me zo vet!"
    "Dit wordt de game van het jaar!" "Ik wil de game nu!"

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geh, ik vond die "waar is GTA al te koop" thread juist wel leuk, lekker loos een beetje hypen.

voorpret telt ook :D

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RE5 ga ik ook zeker te weten halen. Deel 4 was fantastisch, wat ik uit de trailers begrijp hanteert RE5 qua gameplay zo goed als eenzelfde stijltje. Haal hem uit principe-overwegingen echter wel voor de PS3.

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik niet echt fan was van RE4 met die nieuwe stijl, bevalt wat ik van RE5 heb gezien heel erg goed... maar toch mis ik de dagen van RE1 en RE2... vooral 1, wat een sfeer heeft die game.

Maar goed.. vooruit kijken, hopelijk dat je niet stug een pad hoeft te volgen, maar dat je ook een beetje kunt free-roamen.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuw filmpje.

[gt]34647[/gt]

9. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er weer tof uit

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ow, wat ziet dat er realistisch uit mensen. De zombie met de kettingzaag is weer terug! \o/

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    1 woord , Briljant !

12. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zow dan dat woprdt weer smullen.!!!!

Is er al iets beken over de release date?

Denk wel dat dit meer een PS3 titel is?!

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hoezo? Playstation was niet de eerste hoor met een RE game, Sega en Playstation hadden een release tegelijkertijd en Sega had zelfs een exclusieve game... dus waarop je RE ook speelt maakt niks uit. Grafisch ook niet...

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ? ik weet vrij zeker dat de eerste RE in eerste instantie alleen op de psx uit is gekomen,..

toch is het idd allang geen echte PS franchise meer. Na onder andere Code veronica die eerst op de Dreamcast uitkwam en deeltje 4 wat eerst op de gamecube kwam is het een echte multiformat franchise.

ik ga deze denk ik op de 360 spelen. Ook al is het schieten niet het enige belangrijke van RE5 geef ik denk ik toch bij voorbaat de voorkeur aan de 360 controller,.. ik kan gewoon niet zo goed met de sticks van de sixasis of DS3 overweg (heb nogal grote handen)

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb het al eens eerder uitgelegt... RE is tegelijkertijd op de Saturn uitgekomen als op e PSX. In Japan wel te verstaan, maar ik erger me er zo aan dat Playstation fanboys deze serie zichzelf als het ware toeëigenen, en das helemaal ontrecht.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Damn, gruwelijk die trailer echt creepy shit. Gewoon dat hele opgejaade gevoel zat zo perfect in die trailer. Ook dat mutante shit of virus wat je het maar wilt noemen ziet er echt eng uit en het zal gewoon echt vet worden :).

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :+ de saturn , helemaal vergeten :D

ik heb helemaal niet het idee dat ps gamers zich de franchise willen toe-eigenen,.. als er 1 consolemaker is die de laatste jaren HET platform voor RE is geweest dan is het volgens mij toch echt Nintendo (wat eigenlijk best vreemd is,.. )

maakt me allemaal ook niet uit eigenlijk, RE is zo'n favoriete serie van me dat ik hem ga spelen op het platform waar hij het best tot zn recht komt. (maar zoals ik al eerder zei , als beide versies gelijkwaardig zijn geeft voor mij de 360 controller de doorslag)

18. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Tering, dat stukje met die shotgun op dat dak. Ziet er allemaal erg bruut uit.

19. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen playstation fan boy hoor :b:
    Ook al ga ik `m voor de 360 kopen, toch krijg ik bij RE5 meer t gevoel dat tie bij de PS3 past.

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    OMG! Die trailer, gelikt! Ik wil die game spelen, net zoals ik RE4 wilde spelen, alleen had ik toen geen GC of PS2 .. Must have imo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina