1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 6

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 25 apr 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik ben sinds dit weekend eindelijk weer een klein stukje verder gegaan met RE4 (nooit gespeeld) en hij is inderdaad geweldig. De oude RE games kan ik door de gameplay echter totaal niet spelen, erger me er gewoon kapot aan.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik mij voorstellen, veel hadden dat. Vooral dat je niet in één keer door bochten kon rennen etc, het was wat houterig. Voor mij had dat juist weer zijn charmes maarja..

Waarop speel je RE4 nu? NGC? Wii? of XBLA? Ik heb nog wat tips voor je om er extra van te genieten:

+ speel het slim met de merchants, als je een upgrade koopt van je ammo cap dan gaat hij helemaal vol. Handig dus om je shotgun bijna helemaal leeg te schieten en dan voor de ammo cap te gaan (duh).
    + kijk goed om je heen voor edelsteentjes etc, en maak dingen kapot daarvoor
    + wees zuinig met je ammo, vooral in de laatste paar uur kan je anders komen te staan voor situaties waarin je praktisch met een mes door hordes enemys moet
    + gebruik de omgeving goed, trek af en toe terug, schiet op tonnetjes TNT etc etc, stunned enemys kick je

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    XBLA. En thanks. :)

4. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RE4 was afgelopen week maar een tientje, dus aangeschaft op xbla. had m al op de gamecube maar deze is toch wel vet, en voor de achievements natuurlijk! met die oude res evils moet je eerst draaien voor je een richting op kon lopen. ik snap dat sommigen daar nu moeite mee hebben. maar dat gevoel wat ik had, vooral bij de eerste die aanschafte, resident evil 2 in 1998 (!) , dat gevoel komt nooit meer terug!

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Niet eens het lopen alleen. Maar wil je een headshot geven moet je eerst wachten tot de enemy dichtbij is en 9 van de 10 keer wordt je dan weer in je nek gegrepen.

6. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt haha er is eigenlijk zoveel mis mee, maar die vrijheid je toen had die vette wapens, die spanning en die gruwelijke puzzels. in die tijd vond ik niks vetter en daar denk ik nog steeds met weemoed aan terug als ik die RE´s van nu speel.. ik weet wel dat RE6 niet zo slecht is: lange campaign, mooie graphics, gave cutscenes, er is echt wel aandacht aan besteed.. maar toch dat gevoel van toen, mensen weten waar ik t over heb.. toch?

7. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    MetalSonic weet wel wat ik bedoel..

8. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    van de PU krijgt ie trouwens een 9 .. nou weet ik zeker dat ik dat blad nooit meer serieus moet nemen..

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel goed dat dit deel experimenteert met andere elementen maar die J'avo hoef ik nooit meer terug te zien.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat je bedoelt hoor ;)

Veel series hebben dit namelijk wel!
    Unreal Tournament: geen enkele is zo gaaf als UT99
    Need for Speed: ze proberen het zo hard, maar die eerste paar NFS games
    Silent hill II, zou er ooit één komen die hierbij in de buurt komt :)

Op papier kan een spel nog zo vet zijn, maar een spel moet een bepaald gevoel geven, het moet een "ziel" hebben, tijdens het spelen moet het kloppen.

Banjo Kazooie is erg gaaf _O_
    Banjo Tooie is langer, uitgebreider etc etc, en toch is het minder goed als Kazooie ;)

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt metal.

Ik vind zelf battlefield 1942 nog het leukst. Daarna is het alleen maar minder geworden.

En unreal tournement citadel demo met alleen instagib was echt heel vet. Die nieuwe shooters gaan nergens meer over.

Resident evil 2 ver en veruit de beste uit de serie.

Laatst bewerkt: 6 nov 2012
  12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond 1 eigenlijk de beste, tenminste, die game heeft een enorme indruk achtergelaten. Ik vond 2 ook retevet, maar voor mij persoonlijk was Resi 1 echt da bomb. Ik mis zulke games.

Ik heb het al vaker gezegd, Capcom beseft helemaal niet goed welke impact de oudere Resi delen onder de gamers vandaag de dag nog heeft.

Ik ben niet op zoek naar een veredelde shooter, een game met zoveel gezichten als RE 6 heeft geen focus voor mij. Ik weet niet wat die game wil zijn, ik vind het dus ook helemaal niks.

Er zijn al genoeg shooters, RE was iets bijzonders, nu is het een (middelmatige) shooter geworden, zelfs de delen die nu voor spannend zouden moeten doorgaan in het nieuwste deel, ik voel het niet.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Project Zwei gaat denk ik de game worden die Resident Evil fans in de gaten moeten houden.

14. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie welke game nieuw leven in moet worden geblazen? .. Onimusha! hoe vet was die serie op PS2!!

15. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    en idd Metal, Silent Hill 2!! zo´n enge meeslepende game nooit meer gespeeld. in 1 ruk uitgespeeld, ik moest gewoon weten hoe t zat met die kerel en z´n overleden vrouw!

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist dit in mijn mailbox ontvangen;

==Resident Evil 6 Title Update Information==

A free update for Xbox 360 containing the following features is now available:

[1] Ada scenario co-op mode
    [2] Ultra-hard [No Hope] difficulty setting
    [3] New camera settings
    [4] New [Agent] character for Extra Content

17. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Is het ook echt beter speelbaar geworden door die camera settings? Door de sale van vandaag ben ik toch gaan twijfelen hem te gaan halen.

18. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    welke sale bedoel je ?? :eek:

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Game on Demand Sale, 15 euro is ie.

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee, ik had de game al uit voordat alle updates uit waren.
    Zelf heb ik nooit een probleem gehad met de game en vond hem erg lekker spelen.

Deel Deze Pagina