1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 6

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 25 apr 2012.

1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Dat klinkt wel goed, als ze maar wel te skippen zijn. Want als je voor de tweede of derde keer door de game gaat dan gaat het irritant worden. \o/

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Resident Evil is al lang niet meer wat het is geweest.

Maar dat wil niet zeggen dat RE6 een slecht game gaat worden.

Kijk eens naar Resident Evil 4. Geweldige game, geweldige speelduur (langste game uit de reeks, en het verveelt geen seconde), perfecte controls (voor Resident Evil begrippen).

Resident Evil 4 is eigenlijk ook te actie gericht als je het vergelijk met de voorgaande delen. Het enige verschil tussen RE4 en RE5...is dat er in RE4 nog een klein vleugje horror zat. In RE5 was dat helemaal verdwenen. Dat maakt de beleving toch heel anders.

Resident Evil 5 vond ik trouwens wel een goede game, het was alleen geen goede Resident Evil game. Ik heb de Mercenaries mode kapot gespeeld, en ik ken mensen die het nu nog steeds kapot spelen. Daarnaast was de co-op ook wel leuk met vrienden.

Maar goed, te veel geluld. Het is weer tijd voor wat nieuwe screenshots \o/
    Campaign

6 player co-op

Merc

Laatst bewerkt: 11 jul 2012
  3. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Juist gesproken! Van RE6 verwacht ik iets soortgelijks. En ik hoop dat ze er nog een enorme verassing in gooien die we niet voor de release al weten, bijvoorbeeld een vierde scenario met Claire en Jill!!!!

4. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Resident Evil 6 wordt voor mij sowieso een first day buy. En hoe het goed of slecht het spel ook gaat worden, ik ga er toch wel veel plezier aan hebben. Mercenaries mode gaat weer kapot gespeeld worden. Dus dat gaat wel goed komen.

Ergens zegt mijn gevoel dat Resident Evil 6 meer als Resident Evil 4 gaat worden dan Resident Evil 5 (laten we het hopen).

Ada Wong zit ook in RE6

Er moet wel bij gezegd worden dat die demo van Chris erg veel weg heeft van RE5. Je zou bijna denken dat het een DLC is van RE5.

De campaign van Jake wordt door de makers van RE6 zelf vergeleken met Resident Evil 3. Ustanak moet dan The Nemesis voorstellen.

Ze proberen in ieder geval stapsgewijs terug te keren naar hun roots. Maar dat gaat ze natuurlijk niet lukken. Er zal geen Resident Evil titel meer uitkomen als RE1, RE2, RE3 of CVX.

De intentie is er in ieder geval wel , wat alvast een eerste kleine stap in de goede richting is. Als RE6 (ongeveer) zo goed wordt als RE4 dan ben ik al tevreden.

Laat Shinji Mikami maar een RE7 werken.

Capcom wil alleen maar centjes.

Laatst bewerkt: 11 jul 2012
  5. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Nieuwe gameplay footage (Comic-con)

Leon

Chris

Jake

De demo van Jake en Chris zien er echt niet uit. Met name de demo van Chris. Lijkt net of ik naar een TPS demo aan het kijken ben. :F:

De beelden van Leon zien er wel erg goed uit.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je zit dan toch ook naar een TPS demo te kijken?

Want meer is het in die levels niet

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuw denk ik?

[yt]b80i0fsowuw[/yt]

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De beperking komt gewoon door het feit dat je de oude games niet gespeeld hebt. Ze zijn niet beperkt, maar juist de controls van RE. Vanaf 4 maken ze de game minder, maar dat komt ook dat het imo ook het einde van de franchise was voor de HC gamer en het begin van de mainstream gamer die natuurlijk nooit met moeilijke controls overweg kan.

9. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    In totaal hebben we al meer dan een uur resident evil 6 gameplay gezien.

Het kan aan mij liggen.

Maar ik heb nog nooit zo vroeg voor een release van een grote titel (3 maanden) zoveel gameplay beelden gezien.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nu maken ze de game moeilijker door de beperkt camera beeld? Doordat de camera zo dicht op de speler staat is het overzicht beperkt als ik zo zie.

11. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    In de demo van Chris vond ik de camera echt kut. Je zicht is erg beperkt omdat de camera vlak achter je personage staat. Hierdoor wordt alles op je scherm erg chaotisch. Je wordt van achter gehit zonder dat je het weet etc etc...

in de demo van Leon valt het nog wel mee, omdat je in die demo ook vrij weinig doet. Maar zodra er wat actie is merk je hoe kut het speelt.

Gelukkig kan je dit in het menu veranderen, daarna speelt het wel beter. Snap alleen niet hoe ze hier op zijn gekomen.

Er werken 600 mensen aan Resident Evil 6, en toch is die camera zo kut. 8)

Laatst bewerkt: 14 jul 2012
  12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Gelukkig is het maar een demo, en van een oudere build, denk echt wel dat ze op de feedback letten. Maar zie wel wanneer de game uitkomt.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Naakt bevestigd in Resident Evil 6

De ESRB, een Amerikaans leeftijdsclassificatiesysteem, heeft zoals verwacht Resident Evil 6 de 'Mature'-classificatie gegeven. De game bevat namelijk: "Blood and Gore, Intense Violence, Nudity, Strong Language and Suggestive Themes". Het klinkt allemaal vrij standaard tot je bij de naakte spinvrouwmonster-beschrijving komt.

Een van de bazen in de game is volgens de ESRB een 'mens-spin-hybride' die bovendien naakt rondloopt. Het monster heeft overigens geen duidelijk zichtbare tepels of geslachtsdelen. De ESRB beschrijft wel dat ze heel kort haar eigen borsten streelt gedurende een van haar aanvalsanimaties.

Wat betreft taal kun je veel 'fucks' en 'shits' verwachten. De ESRB waarschuwt ook expliciete gore zoals het ontleden van monsters en decapitatie.

Resident Evil 6 lanceert op 2 oktober voor PlayStation 3 en Xbox 360. De pc-versie moet op een latere datum verschijnen.

14. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Nieuwe trailer

15. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
  16. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
  17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Fucking hell, gaat toch de goede kant op met deze game!!!!

18. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    New

Leon and Helena

Chris Redfield

Die gast speelt volgens mij gewoon de retail versie. Hoe de **** is dat mogelijk ? :p

Laatst bewerkt: 31 jul 2012
  19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Resident Evil 6 krijgt Demon's Souls-achtige modus

Nieuws | 1 augustus 2012 - Resident Evil 6 krijgt een multiplayermodus waarbij spelers in de singleplayer van anderen 'in kunnen breken' om daar de vijanden te besturen. Dit blijkt uit informatie in de nieuwste Famitsu, meldt Andriasang.

De modus heet Agent Hunt en wordt vrijgespeeld nadat spelers de singleplayer één keer hebben voltooid. Daarna kunnen zij ervoor kiezen om deze nogmaals in de Agent Hunt-modus te spelen. Hierbij kunnen andere spelers op bepaalde punten de game betreden en controle nemen over een vijand.

Er kunnen meerdere spelers tegelijk 'inbreken' in een game van iemand. Hoe dit precies in zijn werk gaat, is nog niet bekend. Wel staat in de Famitsu dat spelers gebruik kunnen maken van voice-chat om samen te werken in deze modus.

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Kijk eens aan..

Deel Deze Pagina