resident evil apocalypse

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tecmo, 9 sep 2004.

1. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    in amerika draait ie al bijna in de bioscoop (nog ongeveer 4 uurtjes)...maar waneer komt ie hier uit in de bios....ik kijk zeer uit naar dit 2de deel...ik heb de eerste zelf op dvd en al een stuk of 7 keer bekeken 8) ....weet iemand het....ik weet wel dat ie 15 oktober te koop is op dvd bij de mediamarkt,tenminste dat staat op de releaselijst _0/

2. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee ik weet wel dat de games roeleren maar de film moet ik toch maar eens kopen.
    Mischien komt ie over een of twee maanden wel uit.

3. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je kan 'm vast wel ergens downloaden.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je kan vrijwel alles downloaden als je wil, maar dat gaan we hier niet bespreken.
    Vond vorig deel ook erg vermakelijk, niet super, maar wel aardig goed. Ben benieuwd hoe die is.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vorige deel bijzonder vaak gekeken, geweldige film.
    Deel 2 komt dan ook zeker in m'n verzameling.

6. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 lijkt me erg cool de nemesis uit resident evil 3 zit erin.

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hm, kan me herinneren dat het vorige deel tot op het bot is afgekraakt door critici? :eek: Of vergis ik me nu?

8. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah kreeg erg lage cijfers allemaal 3'en

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meh, en? Dat gebeurd met zoveel films...
    Gelukkig bestaat er zoiets als persoonlijke smaak.

Gewoon meepakken in de videotheek. (Waarom heet dit nog zo? Tegenwoordig is toch bijna alles op DVD?)

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mwa; met zulke cijfers zegt dat in mijn ogen toch wel iets over de kwaliteit van de film, dus dan mijd ik hem maar.

11. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hij was best aardig hoor ik heb 'm laatst gekocht voor € 9.95.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vaak krijgen goede films lage cijfers en komen slechte films goed in de publiciteit (The Village bijv.). Een lekker horroravontuurtje erbij zorgt weer voor een vermakelijke avond:)

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Films gebaseerd op videogames worden nu eenmaal bij voorbaat afgekraakt. Op zich niet zo verwonderlijk natuurlijk als je ziet wat voor bagger er inmiddels is uitgebracht in dat genre, maar dat neemt niet weg dat ik de vorige Resident Evil film toch zeer vermakelijk vond. Al helpt het natuurlijk wel dat ik een grote fan ben van de RE videogames en hoofdrolspeelster Milla Jovovich :9

Deeltje 2 mag van mij dan ook zo snel mogelijk verschijnen.

Laatst bewerkt: 9 sep 2004
  14. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach die cijfers zeggen tegenwoordig echt bijna niks meer over hoe goed de film is zo is the chronicles of riddick echt een goede film maar wordt ie wel afgekraakt door recensies.
    En zo gaat dat met een hoop films moeten we dan alleen nog films gaan kijken die allemaal van de kwaliteit van de lotr trilogie zijn.
    Dan zullen we ons snel gaan vervelen want er zijn niet zoveel films met zulke kwaliteit.

15. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    resident evil game fans zullen de film ook super vinden, hoe laag de cijfers ook zijn.
    ik ben geen re game fan, maar vond de film super waardoor ik de game ben gaan spelen.

16. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vroeg me al af wanneer dit 2e deel eindelijk zou verschijnen en was al lang vergeten dat ik me dat afvroeg tot deze draad me eraan herinnerde (wat een zin :+).
    Eerste deel vond ik egt super! Ben dan ook blij datie al draait in de VS :). Hopelijk valtie niet tegen..

17. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben RE fan.. en heb deel 1 op dvd.. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet echt goed vond.. het heet resident evil.. en umbrella en zombies komen er in voor.. maar daar houden de overeenkomsten in mijn opinie dan ook op met de spellen.. hopen dat deel 2 de sfeer van de spellen wel weet te genereren..

18. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stars raaahhhhhh _O_

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Bullshit. Resident evil is ideaal pulpvermaak, zeker voor de lage prijs waar hij nu voor wordt aangeboden. De meeste filmrecensenten vinden een film pas leuk als hij onbegrijpelijk is, er volkomen onbekende acteurs in voorkomen, en iedere scheet die de personages laten een diepere betekenis heeft. Zelf geniet ik van films als donnie darko, maar een resident evil of evil dead vind ik net zo leuk, misschien zelfs leuker.

20. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik vond RE dus ook bagger, totaal niet spannend of eng. Dawn of the Dead was veel vermakelijker of 28 days (het eerste uur dan).

Deel Deze Pagina