1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Resident Evil: Operation Raccoon City

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 30 mrt 2011.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Informatie - Screenshots - Boxshot - Trailers - Characters - Achievements



    [​IMG]


    [​IMG]
    Platforms
    Xbox 360

    Uitgever
    Capcom

    Developer
    Capcom & Slant 6 Games

    Genre
    Actiongame

    Release datum
    Herfst 2011

    Officiële website
    Soon

    [gb]Informatie:[/gb]

    Capcom zal een nieuwe deel in de Resident Evil serie uitbrengen onder de naam Resident Evil: Operation Raccoon City. Hier onder kun je de details lezen uit het laatste Xbox Magazine. Het is ons onduidelijk of het over een Xbox Live Arcade of volledige titel gaat.

    Enkele eerste details van Resident Evil: Operation Raccoon City

    In Resident Evil: Operation Raccoon City.l zul je als een set van vier Umbrella Security Service medewerker spelen; Vector, Beltway, Bertha, en Spectre, elk met unieke eigenschappen en verantwoordelijkheden. Je zult niet alleen de zombies moeten verslaan, maar ook US Spec Ops, in een poging om al het bewijs van en de getuigen die weten de Umbrella Corp achter de T-virus epidemie zit uit te vagen.

    Het spel krijgt een duistere toon en de gameplay onder andere beïnvloed worden door het feit dat zombies je nu naast zien en horen ook kunnen ruiken. Natuurlijk komen enkele bekenden uit de serie langs, zoals de mogelijkheid om Leon te redden of vermoorden (waarmee je de geschiedenis van de serie zou kunnen herschrijven). Het spel zal je geen tekort aan munitie geven zoals in de andere delen en je met grote geweren laten spelen. Het spel is met vier spelers coöperatief te spelen.

    We houden je op de hoogte van de details.
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    Capcom announced Resident Evil: Operation Racoon City earlier today and now we present you with the first images of the game.

    The images are scans from a French Gaming magazine, which were sent by one of our readers (Martin) and it shows the game’s protagonists aswell as lots of zombies. It also shows what looks like a human-shiled technique from the game.

    The images are dark and gloomy and give us a hint of what the game would actually look like.

    Stay tuned for lots of more updates regarding the game in future.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxshot:[/gb]

    Boxshot nog niet bekend!

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]

    [yt]bDe_-KlZpBA[/yt]

    [yt]M_FsHWhp-h0[/yt]

    [yt]rWfGG86H9eY[/yt]

    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    Achievements nog niet bekend!

    ^top

    [gb]Characters:[/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Develepors zijn toch die gasten die Socom gemaakt hebben.

    Dacht ik gelezen te hebben..?
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Klopt inderdaad, heb het er even bijgezet. Het is een samenwerking tussen Capcom en Slant 6 Games.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die hebben wel wat Socom's gemaakt maar de echte makers van Socom is toch Zipper Interactive

    Slant 6 is een beetje de Treyarch van Socom :+
     
  5. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk maken ze het net zo als de oude RE's. Met een camera die van scherm naar scherm verwisseld. Ik zag dat de oude soort zombies terug komen dus dat is altijd fijn om te horen. Wat minder fijn om te horen was is het feit dat de munitie niet meer schaars is. Dat maakt het heel wat minder survival. :mad: Grote kans dat ik dit spel alsnog ga spelen. Maar eerst RE5 eens eindelijk uitspelen!
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    De kans is groot dat het net iets anders zal zijn, gezien de volgende quote!

    Weet niet of dit veel gevolgen zal hebben maar denk dat het wel enige invloed zal hebben op de uiteindelijke game.
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kijk hier eerlijk gezegd niet zo naar uit.

    Deze game lijkt me een shooter te worden en geen survival horror game.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Waaruit maak je dat op? Ik ga er nog vanuit dat het wel een typische RE game zal worden. Maar goed we need more details!
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]bDe_-KlZpBA[/yt]
     
  10. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Wou 'm net posten, haha. Ziet er wel lachen uit, maar ik kreeg er niet echt een RE vibe van...
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz meer de stijl van RE:5. Toch wel erg tof weer!
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel zal je geen tekort aan munitie geven zoals in de andere delen en je met grote geweren laten spelen. Het spel is met vier spelers coöperatief te spelen.


    Het lijkt mij dus dat het meer een co-op shooter wordt.

    ;)
     
  13. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Co-op slachten roeleert :b:
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar deze,een groot re van geweest maar deze ziet er toch weer anders uit.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is namelijk ook een spin-off, heeft voor de rest niets te maken met de originele 6 (RE Zero meegerekend) spellen. Qua gameplay dan. Spel lijkt me wel een leuk tussendoortje, maar ik zie toch liever een aankondiging van Resident Evil 6.
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt veel op DR met wat Left 4 Dead imo. :)
     
  18. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah als het niets te maken heeft met het verhaal is het idd net als de Outbreak spellen.

    Ik zou Code Veronica overigens ook meetellen. :D
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Capcom announced Resident Evil: Operation Racoon City earlier today and now we present you with the first images of the game.

    The images are scans from a French Gaming magazine, which were sent by one of our readers (Martin) and it shows the game’s protagonists aswell as lots of zombies. It also shows what looks like a human-shiled technique from the game.

    The images are dark and gloomy and give us a hint of what the game would actually look like.

    Stay tuned for lots of more updates regarding the game in future.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er goed uit. Maar het enige waar ik echt benieuwd naar ben is de gameplay. Hopelijk wordt het een moeilijk spel.
     

Deel Deze Pagina