1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Resident Evil: Operation Raccoon City

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 30 mrt 2011.

1. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk erg naar deze game uit! RE 2 staat hoog in mijn top 10 beste games allertijden. Hoop dat ze er wat goeds van maken... RE outbreak was voor mij de minste in de gehele serie... Eerlijk gezegd is imo de RE serie sinds deel 4 veranderd van een survival horror in een actie game en dat vind ik jammer...

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws | 5 april 2011 - Producer Masachika Kawata zei tegen OXM dat het niet de bedoeling is van Capcom om van Resident Evil: Operation Raccoon City een horrorgame te maken. Het zal dan ook een gewone shooter worden.

*lekker gaar* :'-(

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat hun bedoeling is...
    Echt jammer,dan zal ik meer uitkijken naar de RE hd remakes dan deze game.

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk liever uit naar RE6.

Die oude zooi heb ik al vaak genoeg gespeeld zonder HD.

5. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om te huilen gewoon...

6. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    Whaha een RE game wat geen horror game word? Dat is knap aangezien een stad vol met zombie's toch wel een horror scene is lijkt mij, maar we zullen het allemaal wel zien...

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Left 4 dead valt ook onder het horror genre.

Ik vindt er niks engs aan.

Resident evil was altijd scary als hell met goede schrik momenten, helaas tot en met deel 4.

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een shooter!? wtf.. als je dan perks gaat krijgen en snelle COD actie dan is dit de zoveelste kloon in een ander jasje.

Dan ga ik bedanken en wachten op de echte RE games.

9. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    Het wordt een actie horror shooter, maar waarom? Ik snap capcom niet helemaal. Ze moesten maar eens een RE die weer echt scary word met een goed verhaal... en met een nieuw karakter... Niet weer Leon, Chris, Claire, Jill of wie dan ook...

10. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Claire en Barry zijn awesome!

Anyway we krijgen ook nieuwe characters, we komen alleen een paar bekenden tegen. ;)

Wat ik juist hoop bij dit spel is dat als er nauwe gangetjes zijn waar je maar in je eentje in kan (dus op een rij lopen) dat er dan bijvoorbeeld gewoon een zombie op de hoek staat en je ruikt en pakt wanneer je net het hoekje om wilt lopen. Dat zullen schrikmomenten zijn die werken! :D

Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf redelijk neutraal , maar voor de echte fans lijkt me dit niet echt relaxt !

Ze hebben nooit meer in iedergeval na Res 2 echt een overtreffende game weten te maken.

12. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    Yup dat hoop ik ook, maar denk niet dat capcom ooit op deze manier een RE game maakt... Deze vorm van gameplay vinden ze verouderd en daarom zijn ze met RE 4 de weg ingeslagen van meer actie game en dat heb ik heel erg jammer gevonden. Niet dat RE 4 slecht was, integendeel, was en is nog steeds een erg goede game maar het is gewoon geen "sfeer" game meer zoals de oude RE serie wel was... Meer dat claustrofobische gevoel in de straten, gangen, kamers vol met zombie's, weinig ammo, geen goed zicht bij bepaalde camerahoeken enzo vormde de sfeer in de oude RE games...

13. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het ook nog wel werken met RE4/5 stijl gameplay of zelfs first person (is beter zelfs want met 3rd person kan je makkelijk voorbij hoeken kijken zonder dat je ventje er eigenlijk naar kijkt). Dan kan dit echt wel een succes worden. Dit een beetje nauw maken met een hoop dingen voor je neus (zoals in screenshots auto's etc). Dan kan dit echt gaaf worden en niet een mindless shooter, maar een spel waar je moet oppassen en met je teammaten moet communiceren en tactisch spelen!

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Na de trailer gezien een paar dagen geleden ziet dit er best wel goed uit het hele sfeertje dan... ik hoop dat het met de gameplay goed uitwerkt en natuurlijk ik hoop dat het hele spel gewoon goed uitwerkt, we zien het binnenkort wel neem ik aan.

15. Magical Elvis

Leuk Bevonden:
    7
    De screens zien er trouwens ook goed uit. Mooie graphics!

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Altijd een fan geweest van de RE games. Jammer dat ze totaal de andere weg zijn ingeslagen..

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mee eens, dit is gewoon Left 4 Dead namaken in je eigen engine.

Maar dat het zich tegelijkertijd afspeelt met RE2 vind ik dan wel weer leuk. Ach, misschien valt het allemaal mee en weten ze er iets origineels van te maken.

Al hou ik mn hard wel vast voor de A.I , daar staat Capcom niet echt om bekend

Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Eerst nog maar eens zien hoe het werkelijk uitpakt :D. Misschien komt alles nog gewoon goed :D

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,eerst maar is wachten op meer details.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [yt]M_FsHWhp-h0[/yt]
    [yt]rWfGG86H9eY[/yt]

Deel Deze Pagina