1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Resident Evil: Operation Raccoon City

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 30 mrt 2011.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zijn mening uiterraard.
    Ik heb de 5 toch enkele x opnieuw uitgespeeld en dat doe ik enkel als een game echt top is.

Beter dan de 4 was hem niet maar toch verwacht ik erg veel van de 6.

2. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht ook dat 6 een goed spel wordt. Het gaat in ieder geval wat meer terug naar z'n roots ipv een stomme parasiet die iemand overneemt. Heel resi 5 was gewoon een actie spel en had op Chris, Jill en Wesker (bijna) niets te maken met Resident Evil zelf.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Van wat ik nu gezien en gehoord heb van 6 is het gewoon een voortborduursel van 5. Dan kan het dus niet veel worden. Alles waar RE voor stond is in deel 5 verkracht (een gedeelte al in 4).

Outbreak vind ik nu ook niks meer, maar in de tijd waar hij uitkwam was het 1 van de weinige spellen die je online co-op kon spelen. Daarnaast had het nog wel de RE sfeer die er sinds RE4 uitgehaald is.

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Coop wist ik geen eens... speelde nooit online op een ps2.

Maar die details zal ik dan nog maar even moeten gaan lezen van 6.

4 vond ik eigenlijk best wel heftig met Krauser. Naar mijn mening de beste op Code veronica na dan.

Laatst bewerkt: 1 apr 2012
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Online was ook echt samenwerken. Ieder had een ander personage en die had zijn eigen plus- en minpunten. Ook de wapens en inventory waren anders.

Beste blijf ik nog steeds deel 1 vinden met 2 en CVX als goede 2e. Vanaf deel 4 vind ik het niet veel meer. Game is zeker wel vermakelijk, maar het is voor mij gewoon geen RE meer.

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    In 4 zat de suspens er goed in vond ik. Maar begrijp wel wat je bedoelt.

7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wat gameplay gekeken en vindt het niet echt een RE. Heb de game veel gespeeld op de PSX en PS2!

8. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'T is vanaf 4 al anders.

Deel Deze Pagina