1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Resident Evil Revelations

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 16 feb 2013.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Snap sowieso niet waarom ze de controls steeds blijven veranderen.

In RE4 waren de controls bijna perfect. Je kon niet tegelijk lopen en schieten, maar toch was het zo goed (het kan dus blijkbaar wel).

En nu wordt het weer steeds minder. In Resident Evil 6 gebruikte ik zelfs liever de melee aanvallen dan dat ik mijn wapens gebruikte

Ik vind de controls van de Revelations demo persoonlijk slechter dan die van RE6 (die waren ook niet al te best).

Ach ja, ik heb de old skools Resident Evil spellen (met skijt controls) ook met plezier gespeeld. Dan moet Revelations ook te doen zijn.

De sfeer van de demo was in ieder geval goed. En de graphics vond ik ook wel vrij goed (afgezien van een aantal low-res textures)

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De omgeving is best low-res, maar dat maakt niet zoveel uit omdat je voornamelijk in het donker loopt. Characters zien er wel netjes uit.

Het minpunt van dit spel is dat je steeds weggaat bij Jill en dan een ander character speelt. Dat haalt je een beetje uit de sfeer van het spel. Die boot is duidelijk het sterkste kant van het spel, de andere omgevingen niet.

3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Resident Evil Revelations HD reviews arrive

Two magazines have published their Resident Evil: Revelations reviews, awarding the game 7/10 and 80 respectively.

Official PlayStation Magazine UK said of the upcoming game: "A spruced-up port of last year's Nintendo 3DS frightener, the work that's gone into revamping Resident Evil: Revelations for an HD console release is admirable."

However, it went on to add: "Revelations sadly hits a stumbling block. In one key area, the action has unforgivably regressed from 2005's Resi 4. Specifically, enemies now barely react to your bullets."

The 7/10 verdict concluded: "Thankfully, there are enough chills and thrills in exploring the game's evocative location to keep you aboard. More focused than Resi 6, Revelations successfully charts a course for old school horror, in spite of aiming woes and uninspired new T-virus nasties."

Official Nintendo Magazine, meanwhile, said "what had the potential to be the best Resi of recent years ends up being merely a solid port." Although its reviewer said the title is "a masterclass in how to do a standard Wii U port", they added: "the overall experience still plays best on 3DS."

The publisher looks set to offer at least four Resident Evil: Revelations DLC packs for the Xbox 360, PS3, Wii U and PC game

Laatst bewerkt: 16 mei 2013
  4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kan me niet voorstellen dat iedereen hier de 3DS versie heeft gespeeld. Daarom snap ik hier die doodse stilte niet. Voor een 13 in een dozijn shooter struikelen de mensen over elkaar heen. En deze Resident Evil is gewoon erg goed, en niemand die hem hier speelt blijkbaar. Ik vind hem beter dan 4, 5 en 6.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    En bij 6 kocht iedereen die.. idiots

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Omdat ze bijna full price durven te vragen voor een 3DS port misschien? :lol:

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik ook niet kunnen, maar die zou ik er graag voor overhebben als ik de 3DS versie niet had gespeeld. Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit. En Revelations is gewoon een veel betere RE game dan 6.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is een veel betere RE game misschien. Maar het blijft full price betalen voor een 3ds port.

ik betaal liever full price voor Metro en Last of us deze maand en dan komt deze wel aan de beurt als hij ergens 2 tientjes kost (of helemaal niet want ik heb de GoD versie van RE6 destijds in die sale gekocht maar kom er echt niet doorheen,.. tergend saai en matigheid troef)

9. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Als het goed is krijg ik de game deze week nog binnen...Resident Evil 6 pakt me totaal niet. Ik heb de Nintendo 3DS versie ook gespeeld en wil wel eens de veranderingen zien (in HD).

Deel Deze Pagina