resident evil xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GaspareAndolini, 31 mrt 2005.

1. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens een site, ik weet niet meer welke. Zal RE4 op de Xbox uitkomen. Ik ga uhm dan zeker halen. Lijkt me een erg goede game.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet RE4 niet met de andere RE games vergelijken want deze is heel anders. Waar de andere meer voor hardcore gamers waren gemaakt is deze echt voor de n00bgamer gemaakt. RE4 is een geweldig spel maar de betere gamers zullen het veels te makkelijk vinden zelfs op de moeilijkste mode.

3. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je wel op je buik schrijven aangezien de RE reeks exclusief door Nintendo is gelicenseerd... Gelukkig heb je voor 129 euro al een GC plus game...

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat RE4 nog wel naar de xbox komt omdat daar gewoon weg weer geld te verdienen valt voor capcom, in de PU stond er ook bij dat hij naar de PS2 ging komen dus het is denk ik slechts een kwestie van tijd, maar het lijkt me wel heel tof ookal heb ik een gamecube ik koop daar toch geen spellen meer voor, mocht je interresse trouwens hebben in die gamecube moet je maar bij de xboxbasar kijken daar staat ie ergens tussen. voor nu kan ik niet w88 op doom3 want volgens mij wordt ie nog enger dan RE4 maar dat zie ik dan wel weer:p iig RE4 is welkom

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    RE4 is niet eng hoor....

Deel Deze Pagina