Wat lullen jullie nou over HDTV ondersteunen? Daar heeft het niks mee te maken!!!!! ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!! ELK SPEL WERKT OP HDTV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (van de Xbox) Geen enkel spel ondersteund een hogere resolutie SNAP DAN DAT HDTV LOS STAAT VAN HOGERE RESOLUTIE OP XBOX!
Ik snap het : het spel moet de hogere resolutie ondersteunen anders draait de box gewoon op standaard resolutie
Ja duh, maar volgens mij ondersteunt burnout ook de HDTV optie. Dus dat ie in een hogere resolutie dan 640x480 draait.
Er zijn hier eigenlijk twee antwoorden. Ten eerste heb je de HDTV pack van Microsoft, deze verbeterd hoe dan ook je beeld als je een HDTV hebt, je spel stuurt echter nog steeds hetzelfde signaal in de normale resolutie. Dit creert dat interlaced/non-interlaced verschil zoals eerder genoemd, er worden namelijk gewoon extra beeldlijnen berekend. Ten tweede heb je spellen die HDTV ondersteunen, deze spellen sturen werkelijk een hogere resolutie naar je tv en het beeld zal dan veel sherper zijn. Probleem met het tweede is dat het véél meer power vereist van de console, hierdoor zijn er ook nauwelijks games voor in ontwikkeling. Ook het feit dat HDTV een bijna verwaarloosbaar marktaandeel heeft helpt niet echt. (breedbeeld wordt niet eens altijd ondersteund) Door de HDTV pack is wel de XBOX de enige console met een goede meerwaarde voor de HDTV eigenaar.
Dus eigenlijk is er weinig kans dat er nog games uitkomen mét mooie graphics én die hogere resoluties aankunnen? Gewoon omdat het te zwaar is.
Zoals je duidelijk gemist heb... Het maakt niet uit of je een TV hebt die een resolutie van 29821398750293457203750x28937 X 109235871295712571 aankan. XBOX SPELLEN ZULLEN NOOIT OP HOGERE RESOLUTIE SPELEN (BEHALVE ALS ZE DAARVOOR GEMAAKT ZIJN) Lees nah 'es een keer... En al sje dat niet bedoelt dan is de antwoord op je vraag: Als je geen plasma HDTV hebt dan is het een standaard plasma tv, geclassifiseerd onder NORMALE tv's qua resolutie.
Yep... Nou oke ik geef het toe nee ik ben niet zoals je verwacht...Mijn naam is Bert Brouwer en ben vreselijk handig... (Mensen die dingen van Jorgen Raymann downloaden kennen Bert Brouwers wel..)
BTW http://www.dragonslair3d.com/ schijnt het eerste spel te worden dat echt grote resoluties aankan op de Xbox 1080 i (interlaced) fillempie: http://www.dragonslair3d.com/games/movies/im_visuals1.mov
effe een vraagje... wat is een 'jaggie'? en kan je xboxen op je monitor (kheb een 19-inch...dus dat is wel kewl) dankjewel
Met een vga-box kan dat. Ik hoop dat ze er binnenkort hier een recentie over plaatsten (was wel de bedoeling dacht ik), want ik wil er misschien ook een kopen.