Was aan een break toe na nonstop Dark Souls spelen Dus deze game weer eens opgepakt, blijft zo heerlijk wegspelen ook, steampunk setting en tactische gevechten is perfecte combinatie!
Zit te twijfelen om deze te halen. Heb alle Jrpg's behalve deze gespeeld en heb echt weer zin in een goede Japanse rpg. Hou sowieso wel van steampunk maar krijg echt totaal geen beeld van de combat.. Hou sowieso niet zo heel erg van guns en shit in Jrpg's. Wie trekt me over de streep?
De combat in deze game is heel anders dan vele andere JRPGs. Je hebt in de combat een veld waar je je karakters in kan bewegen en hun wapens af laten vuren. Dit kan je ook doen door middel van acrobatische moves, etc. De combat is zeer complex maar wel belonend. Het is niet de makkelijkste game, maar dat maakt de game alleen maar toffer. Het verhaal in de game is niet high standard, maar daar gaat het in deze game ook niet echt om. Het gaat met name om de complexe combat en de vette boss battles. Ach, tegenwoordig kan je de game al kopen voor 10 - 15 euro. Dus het is zeker dat geld waard.
Zit er nu een uurtje of 3 in en gaat allemaal prima. Dig het sfeertje ook heel erg. Verhaal is tot nog toe flinterdun. Kleine introductie was op zijn plaats geweest maar goed. Heb nu alleen ziekelijk veel moeite met een gevecht tegen 3 spiderrobots en 2 honden tegelijkertijd. Hou niks over bij dat gevecht en me ass wordt gewoon gewooped keihard opeens. Daarvoor ging alles fluitend. Iemand ideeën voor deze pieces of shit? Edit: Er ontstaat ook een heel raar gat tussen de levels van mijn karakters. Vashyron is nu level 10 en Zephyr en Leanne slechts level 7 Moet zeggen dat ik de muziek uitmuntend vind van RoF
Dan maak je te weinig kills denk ik met die twee laatste karakters. Jammer dat ik tussendoor mijn interesse verloor. De opzet bij deze game is op zich best cool.
Ben er voorbij en gaat allemaal een stukkie beter langzamerhand. Wel echt een pittige game maar zeer zeker origineel
Aarghhhh. Vind het echt een heel tof spel maar word nu echt gillend gek van een stuk waar ik één of ander pleuris beeld veilig moet vervoeren terwijl enemies constant op dat ding lopen te schieten... Godskolere wat een vreselijk stuk is dit zeg. Sowieso pure haat aan dit soort missies in general Kom steeds ongeveer tot de helft en daarna is het gedaan met de pret. Ben ook absoluut niet under leveled ofzo. !$#$^&%&