Die battles vind ik nog steeds totaal niks, zoals je ook in dat laatste filmpje kunt zien. De rest is erg vet, maar als de battles zuigen valt er weinig van te genieten.
Hmm, de gevechten trekken me nog steeds niet, maar ik lees best wat positieve reacties over deze game. Dan toch maar in de gaten houden. Het zou een mop zijn als RoF mij nog beter gaat bevallen als FFXIII.
Dat is precies het probleem bij deze game. De hele opzet is enorm vet, maar als de battles niks zijn wordt het een beetje moeilijk can de game te gaan genieten.
Even een update. De trophies (en dus indirect de achievements) die niet Secret zijn: Ziet er teleurstellend uit. Voor een Tri-Ace game veel te makkelijk. Hopelijk zijn die Secret Achievements wat meer challenging.
Engelse demo? Ik geef hem in het Engels nog eens een kans, maar anders haal ik hem ooit wel voor een tientje.
Metalfreak, wat vond je zo tof aan de game, wat vond je minder aan de game? Graag hoor ik een impressie.
Nou, ik vond de Japanse battledemo namelijk totaal saai en kut, maar misschien kwam dat voornamelijk omdat ik de helft van de functies niet snapte. Daarom wil ik eerst een Engelse proberen.
Engels en Japanse dialoog optie in de release versie. [GT]62773[/GT] Ik weet niet wat het is met RoF, maar de game blijft mij boeien. Het ziet er redelijk uit, maar ik zie veel klassieke JRPG elementen terugkomen. Veel diepgang ook in de gevechten. Steampunk setting, alleen guns. Interessant. En je moet de wereld (een gigantische toren) verdieping voor verdieping veroveren, met turn based strategy elementen (heb ik dat goed gezien)? Klinkt ook apart en best old skool. Ik hou deze in de gaten. Misschien wordt het een verrassing.
Op de gevechten na is dit een vette game, imo. Misschien dat ik deze ooit oppik voor een tientje of twee, maar meer heb ik er niet voor over.
Ik heb ook wat meer materiaal over de gevechten gezien en ook dat zag er interessant uit. Niet zozeer om te kijken, maar wel als je zelf de strategie moet uitdokteren.
@ Kevf: 26 maart Iemand deze goedkoper dan 48 euro gezien? Is het goedkoopste dat ik kan vinden (bij VGP). Anders daar maar bestellen
http://www.eurogamer.net/articles/resonance-of-fate-review review! nu nog even weten of er verschillen zijn tussen de ps3 en 360 versie. Review leest als een negen trouwens.