Voor de mensen die hem toch willen hebben: Digifan in Haarlem heeft een preorder voor 38,50! http://www.digifan.nl/web/index.php?page=detail&id=27910
Ik snap niet dat iedereen zo negatief is... Dit spel is ontzettend goed en vernieuwend. Veel beter dan de nieuwe generatie FF's (XII & XIII) als je het mij vraagt
Volgens mij baseren jullie je uitspraken allebei nergens op. De review leest in ieder geval positief. Wat dat betreft zeggen looks (of in dit geval: hoe de battles spelen) lang niet altijd alles. Ik hou van quirky games die de trend proberen te breken. Zolang ze in ieder geval van redelijke kwaliteit zijn ben ik all ears. Resonance of Fate voelt als een goede kanshebber voor een volgende aankoop. Ik ben gewoon ontzettend nieuwsgierig naar deze game. Ben ook erg benieuwd of er nog meer positieve reviews gaan volgen. Maar tot die tijd vermaak ik mij nog uitstekend met uber mainstream multi million dollar project FFXIII. Ook helemaal niks mis mee.
Final Fantasy XII heb ik gespeeld en is werkelijk de allerslechtste rpg ooit. Van Resonance of Fate heb ik de demo gespeeld. Final Fantasy XIII alleen filmpjes, dus dat is iets minder beargumenteerd.
Ik heb zowel FF XIII als de demo van RoF gespeeld. Het battlesysteem van RoF vond ik ronduit belachelijk. Het was saai en ziet er nog best raar uit ook. Het battlesysteem en de hele afwerking van FF XIII daarentegen is geweldig!
Maar heb je nu de Engelse demo gespeeld, of de Japanse? Sowieso lijkt het mij niet helemaal fair, een volledig spel met een demo proberen te vergelijken. Lang niet alle demo's zijn goed, al moet een demo altijd wel een goede indruk proberen te wekken van het eindproduct.
Maar een demo van een battlesysteem moet laten zien hoe zoiets in elkaar steekt. En als een battlesysteem je niet aanspreekt, wordt het moeilijk van de game te genieten, aangezien dat toch echt een van de pijlers van de game is.
Idd, er is namelijk alleen een Japanse demo. Maarja, zoals een wijs man ooit zei: "Smaken verschillen".
[GT]63361[/GT] Ik heb het gevoel dat ondanks deze review en veel van de screens en videos ik er nog steeds niet over uit ben om de game te halen(of te laten liggen...) Het lijkt me een rpg met een paar sterke punten maar over het algemeen denk ik dat het meer vermoeiende en vervelende ervaring wordt, niet iets wat ik zoek bij een game.