het lijkt me een geweldige game, maar ik vind het zo'n groot minpunt dat het verhaal zo mager en slecht blijkt te zijn. Het verhaal is bij een RPG toch wel erg belangrijk
Heb je in die demo wel toegang tot het hele battle systeem, want als een demo van FF13 je een battle liet spelen uit het begin dan zou het ook niet zo'n geweldige demo zijn natuurlijk. Misschien viel het ook wel tegen doordat, zoals je zelf ook al aangaf, het de japanse demo betrof en het daardoor lastig te begrijpen is. Ben zelf wel benieuwd naar de game maar demo nog niet gespeeld. Hoop dus dat het meevalt want anders is er inderdaad weinig aan een rpg, voor enkel een verhaal kijk ik wel een film.
GT review gezien. SOLD! Seriously, RoF voelt in bijna alles de tegenhanger van FFXIII. En zo ga ik deze game ook spelen. BIj FFXIII gaat het verstand op nul en geniet ik van een interactief sprookjesboek. RoF is volgens mij old skool hardcore JRPG gaming. Deze game moet je niet voor de graphics of het verhaal gaan halen, maar puur voor de gameplay. En lastige RPG of strategy games krijgen bij mij altijd voorrang. Nou alleen nog even kijken of ik voor de 360 of de PS3 versie ga. Voor welk platform is RoF gemaakt en wat is de ported versie?
Waarom je dan nog steeds niet Star Ocean 4 hebt is me een raadsel. Dat is toch een van de beste en meest hardcore jRPG's op de console. Vooral qua endgame content. Daarnaast weet ik het nog steeds niet met deze game. De setting blijft geweldig though. Wordt denk ik een oppikkertje voor 10-20 euro, wat niet zo heel lang zal duren.
Het plastische karakter design van Star Ocean 4 spreekt mij totaal niet aan en hetzelfde geldt voor het dungeon design. Van wat ik heb gezien kwam het mij heel onnatuurlijk over. Battles zagen er wel leuk uit, maar toendertijd heb ik voor Tales of Vesperia gekozen en dat bleek een geweldige keuze te zijn. Misschien dat ik ooit nog eens de international edition haal voor de PS3. De JPN voicing en alternatieve portraits zijn een bonus.
SO viel mij erg tegen. Het is niet slecht maar er zijn veel betere RPG's op de 360. Deze haal ik wellicht later mocht ik me echt vervelen. Eerst maar eens FF13 een keer halen
wacht ff tot mensen hem hebben uitgespeeld en dan koop ik hem wel over. Heb Bioshock 2, BF BC2 en Lego Batman hier nog liggen en Blazblue straks ook
Ik vind dit overigens nog steeds een oerdomme releasedate. Waarom in godsnaam een jRPG releasen in dezelfde maand als een nieuwe FF? Breng hem dan in mei uit.
Ik denk dat deze game wel uniek genoeg is om het tegen FF op te nemen. (of het gaat winnen is nog maar de vraag) Het combat systeem is best wel fijn eigenlijk.
WTF heeft dat ermee te maken? Yakuza is een compleet andere game Dan is het ook niet slim dat Metro 2033 op precies dezelfde dag uitkomt als God of War 3
Iemand de game al ergens opgepikt? Ik vraag me af hoe hij is buiten de battles. Dat kan bepalen of ik hem ooit voor een paar tientjes haal.
Kevf heeft aandelen van The Hut dot com. /Mod fixed en jouw replies samengevoegd ~ Kevf Omdat niet iedereen FF wil spelen. Dit is een niche JRPG.
Maakt niet uit, het is gewoon stom. Volgens mij heeft ook nog niemand hier de game, dus dat toont het alleen maar aan.