[PC] respect

Discussie in 'Games' gestart door zeldalegend, 20 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeldalegend

zeldalegend Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben fan van nintendo, maar microsoft en sony vind ik ook goed. Ik heb me sinds kort hier geregistreerd en het eerste wat me opvalt is dat jullie allemaal respect hebben voor nintendo en sony. ik zelf zit heel vaak op de officiele nintendo site bij community en wat je daar heel vaak ziet is: xbox360 is lelijk en slecht, de playstation 3 heeft nageaapt van nintendo en ze kunnen zelf niks verzinnen en blabla allemaal van dat fanboy gedoe. ik zelf geef vaak het antwoord op dit soort topics: "heb respect voor je concurrenten, want nu is het veel leuker dan als sony en microsoft er niet meer zijn, je hebt dan geen concurrenten en kan ook niet meer kijken wie deze keer de next-gen console heeft." ze durven de postieve dingen niet te zeggen denk ik.

ik vind het echt cool dat jullie over de andere consoles positieve reacties geven, want als ik info over ps 3 of xbox 360 op de nintendo community zet krijg ik dit als antwoord: bagger, ga weg met die rotzooi, kijk hoeveel ze gestolen hebben, dood aan sony en microsoft etc. echt door jullie respect heb ik nog meer respect voor sony en microsoft :thumbs:

veel suc6 met het verslaan van ons (als dat lukt O-) nee grapje) en sony.

2. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo Zuigt nog steeds :) :): ;););)

3. Waar slaat dit topic op :confused:

/Mod Post dan niet

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2006
  4. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
  5. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    naja ik trouwens wel dat de PS 3 nintendo een beetje gefaked heeft, maarja, ik koop sowieso nog die Nintendo wii voor derbij, echt vet ding (lijkt me)

6. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Tja..waarom zouden we hier niet positief zijn over Nintendo, Sony en Mens-erger-je-niet?
    Ze hebben allemaal hun goede kanten, daar valt gewoon niets aan af te dingen.
    Ok, de 360 heeft gewoon wat MEER goede kanten maar dat maakt die andere er niets minder om hoor. :)

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat er fanboys zijn, ik bedoel je koopt een console omdat die ene console net iets leuker/mooier etc. is dan die andere. Je koopt toch geen console omdat die van nintendo is? Ik heb jarenjang een N64 gehad en daar heb ik super veel plezier mee gehad, maar toen ik ouder werd wilde ik een PS, en daarna heb ik een xbox gehad. Stuk voor stuk top consoles en top merken! Maar de ene is in mijn ogen niet beter dan de andere, ze zijn gewoon vereschillend. Maar ik denk wel dat ik dit maal voor de Wii ga. Die controller lijkt mij gewoon te stoer. Maar de xbox komt later in huis als Halo 3 er is.

En natuurlijk welkom op het fora :)

8. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind vooral de je de Revolution (of heet ie niet meer zo) van Nintendo niet kan vergelijken met de xbox. Het is duidelijk dat Nintendo een andere kant op gaat met zijn console. Ik heb echt wel respect voor Nintendo dat ze zo'n gedurfde console op de markt gaan brengen. Microsoft en Sony blijven bij de vertrouwde console alleen dan een stuk beter natuurlijk (hoewel sony toch ook wat vernieuwende accesoires erbij heeft, maar de basis is wel vertrouwd).

Nintendo heeft dus wel een andere markt. Dit is ook wel te merken; ik ken veel mensen die al ruim van te voren wisten dat ze voor de Revolution gingen en ook echt niks hadden met de xbox of PS.

Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo en Sonny zijn Japans en Japans ZUIGT !!

XBOX 360 RULEZZ

/Mod Fanboyism is niet toegestaan, en discriminatie al helemaal niet. Hou dit soort reacties dus maar lekker voor je. - Orcrist

10. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze meestal gewoon allemaal omdat ik niet om de console doe maar om de spellen en zo heb iedere console ze eigen toppers nintendo voor zelda sony voor metal gear en xbox voor halo. Al moet ik zeggen dat nintendo toch het beste blijft als het gaat om unieke spellen uit nintendo stal zelf. Maar vooral sony en xbox voor het bredere aanbod.

Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat de TS bedoeld is dat hier op Xbw mensen wel volwassen genoeg zijn om normaal over de consoles te kunnen discussieren, en zich niet tot fanboyism laten verleiden. De discussie over de consoles zelf kan in de andere thread die hier ook is gepost worden gevoerd.

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt eraan met wie je discussiert.
    Nintendo Community zullen wel allemaal kindertjes kwa Supahmaster (das een fanboy/kut usert) die altijd zo denken : Wat ik heb is goed, en wat de ander wil mag niet want dat is dan niet goed, want ik heb het niet.

Zo ongeveer, dat heb je op dit forum ook wel, maar waarschijnlijk minder.
    Er zijn ook zat fora waar dat helemaal niet is.

/Mod Blijkbaar ook het puntje over respect voor elkaar in ons [faq]beleid[/faq] gemist? - Orcrist

13. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    respect voor de wii hoor, ga dat ding zeker halen!
    maar voor de echte gameconsole moet je toch bij de 360 zijn:)

en zo heb je ieders zijn mening

14. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf 360 maar toen ik de controller van de WII zag wou ik die ook hebben en dus om geldgebrek (in belgie mag je onder 16 niet werken) mijn broertje overgehaalt om hem te vragen voor zijn verjaardag. Niet echt lief maar werkt wel

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Aangezien deze thread gewoon de kant opgaat van een Console vs Console discussie gaat hij dicht.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina