1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat we tot nu toe nog ons goed aan de regels houden ofniet soms?
    Lethal en la1 verloren van die finnen (F3rF3r is Sick) I or I Nargaon I & I or I Arcanis , dat was op Anthony II's host en de games die hij host komen niet op bungie te staan:9

2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaa sorry hoor, maar als wij ons gewoon aan de regels houden en dat die domme masterapu direct weer als hondje bijkomt om irritant te doen?

@ shinato. waarom komen die er niet op dan?

/Mod Was niet tegen jullie bedoeld hoor :) -Kameo

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2006
  3. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee , dat zei hij tege mij=(

4. I TriTon I

I TriTon I Guest

Waren inderdaad leuke potjes, jammer dat we op Warlock op een gegeven moment niet meer op onze tactic speelden, waardoor jullie ons klem hadden en jullie heel close terug kwamen :thumbs:

Tegen jullie was de kwart finale, dit was de halve finale:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=504218156&player=I TriTon I

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=504211232&player=I TriTon I

5. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
  6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Champion

Champion Guest

juist 1 van de meest taktische maps :+

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaa nouja niet voor mij.. heb hekel aan alles wat symetrisch is:+
    warlock dus ook... zie er ook nog eens nooit wat, en ik heb daar nooit range met mijn br:'-(

9. I TriTon I

I TriTon I Guest

Rood, Blauw, Groen, Geel...Dat is warlock _O_

10. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nemo, als jullie echt hele clips op ons hebben geschoten en niet doodgaan snap ik wat je bedoeld wij hadden dat i.i.g nie die game, maar in de 1ste game van de finale gaf Triton aan het begin 3 dikke Headshots met de snipe (niet dood) We raakte niks long distance en nog hadde we gewonne...(We Campte bijna de hele game maar door totdat Triton via een hele omweg in Library kwam waar de snipe zat te campen en op mij gericht stonde assasinate waardoor ik de andere kon killen:thumbs: )

BTW: Heel triest van AnG3l Dat hij quite terwijl wij 11-2 voorstonde hij had 0 kills en claimde(bij de rdk mod) dat ik host had:{ waardoor we opnieuw midship moeste spelen en hun afstrafte..Dus Eigenlijk 61-41<----Owned

11. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    @ Shinato:

Ik heb tegen 4 teams gespeeld in totaal. Tegen een aantal teams heb ik meerdere keren gespeeld.

Het is idd vreemd dat die game results op bungie.net verschijnen. :confused:

Over de lag gesproken: Mijn eerste match, ik en blink1 tegen Scotland Ownz U en Rehasher had ik ook super lag.

Dat kwam omdat iedereen in die party uit schotland of Engeland kwam, ook de host van rdkleague.com

Mijn tweede game tegen twee Nederlanders was juist niet laggy.

Echter, de laatste ronde tegen die I or I gasten was wel enigzins laggy, maar ja..iedereen kwam dan ook uit een ander land. Ik wil hier niet mee zeggen dat we daardoor verloren hadden, want die kerels zijn gewoon goed. (ze hadden iig lethal en la1 uitgeschakeld.)

En hoe dat nu precies zat dat IK met mijn teammate voor de 3e en 4e plaats moest spelen snap ik eerlijk gezegd ook niet helemaal.

Maar goed.. de gasten van rdk league zeiden dat ik daarvoor moest spelen, dus zal het wel klopppen...

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeer triest ja.

13. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar met die clips op warlock.. heb ik ook altijd..en ja warlock is idd rood,groen,blauw,geel maar soms zie ik het niet goed/meestal:+

14. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Yo,

ff vraagje voor de L2k clan..

Doen jullie ook mee met de 4v4 league van RDK?

Ik denk dat ik namelijk met mijn clan wel ga meedoen..(Team BrK pro)

Deze league staat nog niet op hun website maar is nog niet officieel aangekondigd.

Ik vroeg me ook af hoe rdkleague.com hun prijzen betalen. Ik bedoel, ze geven toch twee games weg. Betalen ze dit uit eigenn zak of wat?

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    reclame reclame ;)
    maar jaa psychokid, nemo, masterspy en ik doen mee met 4vs4.. maar competitie is wel wat groter met shinato en zijn team enzo:+

16. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    dat worden wel echte vette heats jonge..

straks lethal en zijn team tegen bijvoorbeeld L2k..

Ook de I or I gasten hebben aangekondigd dat ze meedoen in dat toernooi..

dat wordt dus serieus een toernooi met zware competitie en dus mooie wedstrijden.

@ triton of forreal: ik hoorde dat ze de finale hadden vastgelegd door lockout van boven af te filmen. Ik zou die capture wel graag willen zien.
    Ik vraag me dan ook af of die ergens online staat c.q. komt

17. Champion

Champion Guest

wat vind je die I or I gasten allemaal pro.. die kerels konden echt niks toen shinto en ik er tegen speelde.

Shinato en zn team:+

18. I TriTon I

I TriTon I Guest

Het opnemen werd stil gezet i.v.m. met delay op het begin.
    En die prijzen voor het RDKleague 4v4 toernooi, waarschijnlijk zoiets als vorige keer moet je iets van 7 euro betalen p.p. ofzo en die hele pot word verdeeld ofzo onder de nummers 1, 2 en 3, ik weet ook niet precies hoe het zit.

En inderdaad ->SH1N4T0<- zijn team doet mee, tenminste dat zijn we van plan :)

19. Sh1n4t0

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ :thumbs: _O_
    jep we zijn idd van plan om mee te doen:)

20. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik denk niet dat er veel te zien valt want ik en Triton campte onder blauw.. zeker wel 5minute:eek:

Shinto we zijn niet van PLAN om mee te doen,maar we DOEN mee..!:thumbs: :b:

Laatst bewerkt: 13 jun 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina