1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook wel hoor als jij iets regelt, genoeg animo is er, ik denk dat je moet rekenen op een man of 30....apu en tigerclaw komen wss ook wel en jantje of course:thumbs:
     
  2. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er wel genoeg Team van 4's om een toernooi te houden?
     
  3. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoop dat er gewoon een stel To4's komen en dan ook gewoon veel andere. Want het is ook vooral free play. Ik hoop dat ik 40-50 man kan krijgen......
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    als het echt goed uitgewerkt wordt komen ik,towel en yup yup miss ook wel effe gezzelig doen:+
     
  5. Towel

    Towel Guest

    Ja lan is altjid leuk. Infernos je meot niet teveel focussen op het prijsgeld, aangezien het geen prof lan wordt met sponsors etc. Het zou gewoon vet zijn als ramses tv's ruimte en netwerkvoorziening enzo kan regelen voor een goede lan. Wie kan IgK verslaan? Doet er denkik niet zo toe, gaat om de lol die je in een 4vs4 hebt. Ik ben dan ook voor 4vs4, aangezien k 2vs2 veel minder leuk vind. Overigens ben ik niet van mening dat het een heilig team is ofzo8).
    Wanneer had je de lan in gedachten? Houd wel rekening dat er in de vakantie veel mensen weg zijn. En Niels, het is yup,towel en ik:p. We moeten dan wel weer oefenen hoor:) Yup en ik zijn slecht, en jij bent waarschijnlijk ook erg noob geworden\o/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2006
  6. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    heilig?? wie heeft dat gezegd_O_ _O_
    je bent gewoon jaloers:b:
    habadabawa
     
  7. Candyman

    Candyman Guest

    Waar maak jij je druk om, random teams geven jullie billenkoek dat tournooi.
     
  8. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook best komen, maar geen zin om daar 3 dagen te zitte ofso, dus max 2 dagen. Ik moet ook un team hebben. Maestro?
     
  9. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Netwerkvoorziening zit wel goed, WiZbluE helpt me overal mee en die heeft die shit zelf, zonder hem kan t niet. Maar wanneer weet ik dus ook niet. En ik denk dat de LAN 2 dagen wordt, ik d8 aan zaterdag+zondag. Misschien laatste weekend van de vakantie ofzo, of heb ik t mis en willen mensen liever IN de vakantie? week na oud en nieuw ofzo...
     
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    towel waarom altijd die haat, lol.

    Ik vertelde Ramses gewoon wat er allemaal op dat UK toernooi was, er was daar ook prijzengeld dus daar vertelde ik hem dus ook over..

    Nooit gezegt dat er prijzengeld moet zijn, verwacht ik ook helemaal niet:)
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Sorry infernos ik bedoel het niet haatdragend:): Maar hoe je het zegt "serieus, welk team kan iGk verslaan". Komt over alsof ze onverslaanbaar zijn terwijl geeeneen nederlands team het tegen hun heeft geprobeerd (toch?). Ookwel omdat hun zowat het enigste team van nederland zijn (NME telt niet mee). En daarom klinkt het alsof het een heilig team is.
    @ shinato: Habada hoe doe je hiden?:emo:
     
  12. Cre4tiVe

    Cre4tiVe Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zitten er in Igk ?
     
  13. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Chamonaaah! HihiiiiI!!
    2. Chamonaaah! HihiiiiI!!' s broertje
    3. Ipzor
    4. Pychotisch kind
     
  14. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel je gaat toch niet zeggen dat als iGK op volle kracht is jij denkt dat een NL's team (of een Europees) team ze kan verslaan, lol.

    Ze kunnen natuurlijk slecht spelen hoor en er is altijd een kans dat ze verslagen worden, die kans is gewoon nogal klein dat bedoelde ik er meer mee;)

    Team iGK:
    Shinato
    Forreal
    Ipzor
    Psychokid

    Infern0s(coach:))
     
  15. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Let jij maar is op.
     
  16. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit meen je niet serieus mag ik hopen? Ouwe, hoeveel goede Halo spelers lopen/liepen er in Nederlad rond? Als je kijkt naar teams die er gevormt zouden kunnen worden, denk ik toch dat ''zelfs'' iGk, het heel zwaar kunnen krijgen! Ik zou niet beweren dat ik dat zou kunnen doen, mede omdat ik niet meer speel, maar zoon comment slaat echt gewoon nergens op Inferno`s!

    Dit neem niet weg dat ik Roman`s schatje blijf hoor, ja toch, sletje van me\o/
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal eens met soulsleeper, en vergeet niet dat dit Halo2 is, het kan altijd alle kante op, als we nou eerst zorge dat nederlandse teams, de europese teams gaan dominere :+

    niet lullig bedoelt voor igk gaste, want die zijn wel bescheide ;)
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    lol wtf... 90% van de halo2 spelers die goed waren in nederland warer binnen jaar gestopt.. voor het punt dat jullie alllemaal aan kwamen.. denk dat als ze zouden spelen ze goede kans hebben.. maar ze zijn nu wel het BESTE team, maar wie weet komt er wel weer opnieuw team opduiken wat hun zomaar afmaakt;)
     
  19. Towel

    Towel Guest

    Klopt, ook ik heb niks tegen het team zelf hoor, maar ben van mening dat dit niet het onverslaanbare team van nederland is. Je kunt zelf wel gaan speculeren dat Igk gaan winnen omdat het een team is geselecteerd uit top spelers van nederland die nog "actief" speelde voor de XL. Niet geselecteerd op teamwork maar op individuele kwaliteiten. Daarom wilde igk graag champion in het team hebben, maar die had er geen zin meer in. Misschien zie ik het helemaal verkeerd?
    Ik geloof er wel in dat er zomaar een "op elkaar ingespeeld" team komt dat wel kan meten met igk. Neem nou als voorbeeld NME: als zij individueel allemaal wat sterker waren kon het een heel goed team worden. En wat bijvoorbeeld met een team als Ramses Cpl Kamachi Airwave en Groentje?

    Halo draait ook veel om geluk, dus het kan zo anders uitvallen. Kijk maar naar XL, waar igk de 1ste plek dacht te bereiken.

    Genoeg over welk team gaat winnen, de lan is er nog geeneens en is nog in ver stadium.

    Ps. Nemo wie is Chamonaaah! ? Beter typ je "Shinabadaba:D"
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2006
  20. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dat bedoel ik ook, de meeste goeie spelers zijn gestopt met spelen of spelen heel zelden. Ik heb nooit gezegt dat heb niet gaat gebeuren of dat het makkelijk word voor iGK ofzo, het is meer dat het nieuwe van de huidige teams in NL op 0 ligt omdat er amper teams zijn behalve iGK.

    Ik wens sowieso iedereen veel succes hoor tijdens het toernooi en ik ga denk ik zelf spelen ipv coachen dus als er een team is, HOIIIII:)

    Towel je weet wel dat iGK totaal niet klaar waren voor die wedstrijd(door omstandigheden daar)tegen TSG waarmee ze naar de finales konden gaan, en ze verloren alsnog met maar 2 punten.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina