Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    groentje \o/, maar hij is erg hostafhankelijk, heb ik ook gemerkt op de lan van dit weekend :+ (kidding)
    maarja, sandkeeper en maestro spele ook nog regelmatig
     
  2. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    haha leip team, leuk om te zien dat er eindelijk weer is wat op team gebied in NL gaat gebeuren:)
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ja we ware gwoon wat hardcore aan het spele, hebbe we offhost erg sterke teams verslage zoals CheckyourPulse en een team met ap3x en sovietson enso (hebbe wat gameplays)
    zegt niet veel, maar het teamwork ging echt zo lekker en soepel, wil altijd wel zo spele (tis alleen niet meer gebeurt sinds :+)
     
  4. Towel

    Towel Guest

    Jah klopt groentje had ik al geedit in mn post. Persoonlijk mag ik hem niet:D maar als team zouden jullie goed kunnen presteren. Maar hoe bedoel je hostafhankelijk? Hij is niet goed offhost? Zelf ben ik ook slecht offhost voornamlijk met sniper, maar ik heb geen zin om a la Halo1 een meter ervoor te schieten. Maar je zou eventueel met maestro en Sandkeeper een team willen vormen?
     
  5. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wijze woorden van towel;)
    ps. Ik laat jan niet gaan
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    noob :{



    \o/
     
  7. Ipz0r

    Ipz0r Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    "Halo draait ook veel om geluk, dus het kan zo anders uitvallen. Kijk maar naar XL, waar igk de 1ste plek dacht te bereiken""

    Towel hoe kom je daarbij? Er waren sommige mensen die dat dachten,dus zet er geen Igk neer ( Ik dacht dat namelijk niet )

    En er is een hele discussie van ja dit team dat team.. maak eens een paar teams en ga to4'en ofzo.
    Ik zit nu ook te twijfelen om weer eens te stoppen met h2 het is weer een beetje saai aan het worden, dus ik zou het wel leuk vinden als er wat Nederlandse team kwamen
     
  8. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft niemand van ons ( iGK ) gedacht dat we 1ste zouden worden bij XL ( ik zelf zag het zelf wel als een mogelijkheid ).
    Ik wil weer is scrimmen tegen Nederlandse Teams, veel minder gezeik met host etc.




    Als Ipz0r stopt pleeg ik zelfmoord:x
     
  9. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ff ander nieuws, Legendz heeft Legit opgepikt ter vervanging van Strongside die dus onlangs naar FB is gegaan.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    burn infernos }:], ik had gelijk :+

    iedergeval, om ff de interesse te houde voor de LAN die er aan komt, heb ik wat voorstellen. Ik moet het wedstrijdschema verzorgen (word waarschijnlijk eerste ronde poules, zodat de mindere teams toch kans krijge om veel te spele, daarna knockout rondes zoals bij MLG, dus met loser en winnaars brackets)

    ik heb het er nog niet met raymster over gehad, het zijn ook nog maar ideeen
    wat zouden jullie er van vinde om KotH te gebruike?
    - Ts sanc valt weg, voor KotH IveryTower (misschien met rifles op de map, zodat dat er niet te veel powerwapens zijn)
    - Ts Midship valt ook weg, voor KotH Midship (niet bang worden, voor Ts midship heb ik iets speciaals in gedacht)

    waarom KotH, en op deze maps, nou ik vind KotH wel leuk, tis wel beetje random, maar ik vind dat op deze maps erg leuk om te spele. En ik heb deze maps gekozen, omdat er op bijde maar 4 spawns zijn voor de Hill (Midship: Car3, Blue2, Red2 en bottom Mid, IveryTower: Rocketammo, Ondersniper, OnderOS en OnderShotty)

    laat maar wete wat jullie er van vinde, wel eerlijk zijn O-)
     
  11. I TriTon I

    I TriTon I Guest

    Nah, ik vind KOTH zoooo zwaar zuigen, komt waarschijnlijk voornamelijk omdat ik erin zuig..
     
  12. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat te denken, misschien zijn er wel mensen/bedrijven die willen sponsoren. Iemand hier ervaring mee en ideeen over?
     
  13. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Raymster,

    Ik heb ervaring met het verkrijgen van Sponsoren voor een H2 LAN party.

    Ongeveer een jaar terug heb ik een brief aan Microsoft BV. gestuurd met de vraag of zij ons wilde sponsoren.

    Ik heb toen ontzettend veel goodies van H2 gekregen. O.a. kleine master chiefs, posters, pennen, rugzakken, stickers, etc.

    So, if u need my help, let me know!

    Ik wilde sowieso al een andere keer een LAN organiseren, maar goed, misschien een idee om krachten te bundelen?
     
  14. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel een goed idee om de krachten te bundelen*) , ik heb eigenlijk een sponsor nodig die het financiert voor een deel. Een deel kan worden gefinancierd door entree. Tv's enzo is heel duur en ik kan niet verwachten dat mensen teveel entree gaan betalen.

    EDIT: mensen moeten niet denken dat het een strict 4v4 tournament wordt, het is een LAN, gezellig en veel free play en t lijkt me leuk om dan een competitie vorm erbij te doen.

    Xfactor voeg me ff toe: ramsesdeleeuw@hotmail.com
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  15. Candyman

    Candyman Guest

    Maar je zou eventueel met maestro en Sandkeeper een team willen vormen?[/QUOTE]

    Ik zie het niet echt zitten om erg serieus aan de slag te gaan met een team om bij voorbeeld naar lans te gaan in Engeland. Maar ik zie het wel zitten om een team te starten om gewoon lekker te scrimen. Triton en king wouden een team opstarten met mij en vincent (sandkeeper) om te kijken of het een beetje gaat en dan zijn er natuurlijk nog kamachi en airwave waar we het hierover al hebben gehad. We moeten gewoon even kijken de komende weken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2006
  16. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Airwave
    kamachi
    groentje
    Raymster...............
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  17. Candyman

    Candyman Guest

    Dan moeten we maar even kijken hoe het gaat met triton en king.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2006
  18. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  19. Towel

    Towel Guest

    Hmm ik weet niet hoe ik erbij kom, maar ik dacht het gehoord te hebben:+. Jullie moeten het niet zien als een aanval dat ik vind dat igk zichzelf overschat. Jullie hebben namelijk goed gepresteerd daar, en verloren met een aantal puntjes verschil. En juist door die klein aantal puntjes kan halo alle kanten opgaan.

    Leuk dat er door zo'n lan veel leven in halo gebrouwd wordt. En nou ben ik net gestopt met spelen:{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2006
  20. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dus weer tijd om te beginnen zou ik zeggen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina