1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    en weer beginnen is geen optie...:{

    shinawatowa mist jouwawa
     
  2. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej Towelientje, Chamonaaah, datis shin die michael jackson nadoet \o/

    enne Ik wil bij bij maetsro en savage int team kerels, dussee, dan weten jullie dat alvast! 8) enne Psycho ook, dus miss:

    Psycho - koor
    Nemo - dirrigent
    Maestro - leadsinger / eventueel danser
    Savage - koor
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  3. Towel

    Towel Guest


    Als ik weer begin dan wordt ik weer zon halo addict, terwijl k nog mn rijbewijs en tentames moet halen. Voor dat tournooi zal ik wel weer 3dagen van tevoren ff dik spelen, misschien samen met yup en niels als die ook komen. Volgens mij moeten wij dan ook nog een 4de speler hebben... Iemand interessen? Smug NL?

    Towawa mist shinawatowa ook:'-(
    [/QUOTE]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2006
  4. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit gezegt dat het niet ging gebeuren, ik zei dat het op dat moment nog niet zo was. Was op dat moment ook niet zo:)

    De poules ideeen zijn HEEL goed in mijn ogen, ik had tijdens XL in totaal best weinig gespeeld iets van 4 series en werd er toen uitgeschopt door TSG en Team Ninja die uiteindelijk eerste en vierde werden. Voelde toch dat ik wat meer had kunnen/willen spelen, dus ik heb zeker intresse in dat poule idee. Zo kunnen mensen misschien ook nog wat wenne aan het hele LAN-gedoe:)

    Ohja zorg ervoor dat je al helemaal het toernooi hebt uitgestippeld, hiermee bedoel ik dat je dus al meteen kunt zeggen tegen wie je moet spelen als je 2e finished in je poule etc. Zorg dat je zo weinig mogelijk tijdens het toernooi zelf moet regelen, grote fout van de XL-organistie.

    Geen Koth en zeker niet ter vervanging van 2 van de beste gametypes in de MLG gametypes. Sanc TS werkt heeeeel erg goed op LAN, en middy je zegt dat je daar iets speciaals voor in gedachte hebt. Ik heb die gametype liever het hele toernooi erin, is de beste TS map in mijn ogen.

    Doe gewoon de MLG gametypes zonder MLG CTF Creek want dat is ongeloofelijk oneerlijk tegenover het blauwe team, veel te veel voordeel voor het rode team etc. Haal ook TS Warlock eruit, dit omdat deze gametypes er waarschijnlijk bij MLG '07 ook uitworden gehaalt.

    IPV deze gametypes MIddy bomb ofzo? Misschien ook een Koth type als iedereen dat zo graag wilt, ik vind et zelf een kut gametype maarja. TS Ivory vind ik zelf altijd wel leuk, misschien een beetje veel PW maarja je kan desnoods andere wapens op de map doen.

    In mijn ogen is het het best om het zo dicht mogelijk bij de MLG gametypes de blijven omdat deze meestal heel eerlijk zijn tegenover allebei de teams die spelen. Maar Airwave je moet wel bedenken dat je nooit iedereen blij kan maken er is altijd wel iemand die iets anders wil;)

    PS: Ik ga zelf iGK coachen omdat dat me gevraagt is dus ik zal alleen kunnen meespelen in freeplay dames;)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  5. gT bushido

    gT bushido Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    He jongens heb een capture card gekocht en de hele handel. Heb hem aangesloten op 360, maar heb nu een probleem mijn beeld op de tv lagt zodat ik heel crappy aim (doe ik toch bijna altijd al). Iemand ook een 360 en capture card? Let me know.
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Misschien handig als je uitlegt hoe je alles hebt aangesloten. Veel verstand heb ik niet van capture cards, aangezien ik het hier heel simpel met een tv kaartje heb aangesloten waardoor de tv beelden gewoon wordt doorgezonden zonder dat de xbox daar invloed op heeft.
     
  7. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Airwave hou het alsjeblieft bij MLG settings.. Ik hou niet echt van Koth... TS midship is tha bomb! ivory TS kan er wel bij wat mij betreft.
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook maar een voorstel, ik dacht wat variatie in de game leuk me wel leuk, maar dat gaat dus niet gebeure met KotH
    iedergeval, ik haalde Ts middy eruit, omdat er anders bijna de heflt op midship word gespeelt, en dat wilde ik niet, en wat ik voor Ts midship in gedachte had, zou je em bijna altijd spele, en Ts sanc vind ik nogal saai, zelfs op LAN, dus die wil ik liever weg ;)
    ik zal wel gwoon bij MLG houde, ik denk niet dat ik Ts IT erbij doe, te veel Powerwapens, en op rifle settings, te saai :emo:

    Edit:: misschien Ts IvoryTower inplaats van Ts sanc
     
  9. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaat er nou gebeuren met TS midship?
     
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch gewoon ervoor zorgen dat alle gametypes goed rouleren. Hou TS Sanc er aub in, het is een goede gametype vooral op LAN. Ga geen gametypes eruit halen of er niet bij doen omdat jij het geen leuke gametype vind;)
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    wij doen niet aan 2de keus maestro, zelfs niet voor jullie :b:

    infy, ik zei dat om je te peste, ik hou gwoon MLG settings en brackets, net zo makkelijk, alleen is de begin fase poule's, in plaats gwoon matches (en waarom speel je zelf niet, tis niet alsof H2 in nederland zo hoog ligt dat iemand een coach nodig heeft :+)
    ray, misschien kun je ook mensen gwoon als singles inschrijve, en dan die mense die zich daarvoor hebben aangemeld, indelen in teams, zodat ze toch mee kunne doen ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  12. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    haha weet ik, ik doe et ook voor iGK omdat dat me gevraagt is.

    Als ze TSG willen verslaan bij het volgende toernooi is die NL LAN natuurlijk een perfect punt om te kijken hoever ze zijn. Kan ik misschien ook wat nieuwe dingetjes uitvoeren en kijken of alles wat ik wil ook lukt op LAN en met et team enzo;)

    Natuurlijk zou ik best willen spelen hoor maar ik neem aan dat er genoeg tijd is voor freeplay:)
     
  13. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Freeplay genoeg
     
  14. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok en btw, AUB GEEN BC CTF. Het is zo oneerlijk he als je blauwe team bent.
     
  15. Ipz0r

    Ipz0r Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Beaver creek CTF is leuk, ook al zit ik in het blauwe team.
    Het is gewoon een harde gametype en sommige mensen maken niet eens optimaal gebruik van Red base dus gewoon erin houden.

    En ik zat te denken moeten we nou echt ball en flag enzo spelen?
    Waarom niet iets anders zoals juggernaut of territories dat is voor die echte pro's! ( oja vergeet en hide and seek en zombies niet!!!)
     
  16. Candyman

    Candyman Guest

    Haha dat zal wel meevallen, we hadden alleen al hier over gehad dat heeft me verward. Had geen idee dat je samen met Raymster en Groentje wat zou doen.
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2006
  18. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Leipe filmpies Towel, hoewel ik neit echt H1 speel vind ik et wel altijd hard om er naar te kijken om de een of andere reden.. lol;)

    Door die filmpies gaan mensen nog denken dat je goed bent, hehe eh maar wat gebeurd er nou precies in dat eerste filmpie lol.
     
  19. Towel

    Towel Guest

    Haha die xbcer waar k tegen speelde vond me maar noob. Ik ben ook slecht, maar k probeer voor de lol sens 8 te spelen. Grappig dat zon kereltje met de naam xDem0n1zeDx gelijk stoer gaat doen:D.Halo 1 is wel vet, alleen jammer dat alles zo traag reageert op us host|:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2006
  20. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Relaxte clips towel, maar misschien is t handig om in t vervolg er een filmpje van te maken. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina