1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer zijn nu de finales van RDK?
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gaan die niet meer gebeure, echt slecht
     
  3. Candyman

    Candyman Guest

    Ik denk dat ze nog wel een keer gespeeld zullen worden, we moeten het er een keer over hebben met sneeka. Maar wat een gedoe allemaal, ik had me er toch wel wat anders bij vooregesteld.
     
  4. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik dat slecht van RDK. Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht van hun dat zij zo slordig zouden omgaan met hun toernooien.

    Ik bedoel, ze mailen altijd alle matches mooi op tijd. Ze geven prijzen weg, ze hebben een goede structuur.

    Ik vind het echt jammer van RDK. Ik hoopte namelijk dat RDK een beetje de Europese positie van MLG zou gaan innemen. Ik bedoel, die potentie hadden ze zeker. Jammer alleen dat ze er nu zo mee omgaan.
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij is een update geven van het MLG gebeuren en het xbox live gebeuren in NL?
     
  6. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik TriTon en Maestro hebben met ze 3-en besloten om een XBL team te maken, we gaan zeer waarschijnlijk niet naar UK toernooien enzo tenzij we op de een of andere manier een sponsor krijgen maarja. Iemand intresse in een try out?
     
  8. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt een t04 je niet handiger, infern0s?
     
  9. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry?

    Ik vraag hier toch om een 4e voor et team?

    huh..?:9
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Aangezien het er op lijkt dat de RDK finale niet door gaat ... gaat deze draad op slot. Wat mij betreft mag er een algemen toernooi thread komen ... Mits de start draad goed is en men ook duidelijk aan geeft waar over gesproken wordt. Als iemand me in een pm de start post met info wilt posten, dan kunnen we met een nieuw deel beginnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina