Haha, mijn vader werkt om zijn hobbies te bekostigen, alhoewel zijn computer volgens mij nog de goedkoopste van zijn hobbies is. Ik ben nu bijna 19, nog een maandje En ik heb volgens mij tot aan mijn 12 of langer, nee, brugklas was het, nog zo'n pong spel op de commodore gespeeld. Race spellen vond ik toendertijd trouwens ook nog leuk, tegenwoordig zijn ze me te ingewikkeld, en settlers 1 en frogger en burning rubber en en en en en en... Ow wat erg, nu zit iedereen zo te klagen over dat gecopieer!! wij hebben nog twee vierkante meter met diskettes staan allemaal gekopieerd!! Spellen tot 20 diskettes groot.
supercool kijk dit is nou een wrede console en deze spellen kijk eens naar deze supergoede graphics...heb thuis 2 snes..weet ook niet waarom..maar wel vet veel spellen zoals deze..GOOD GO.... En killerinstinct was nog mijn favoriet YEAHHH....
ik heb vroeger veel Sonic en alex the kid gespeelt.... daardoor vind ik het nogsteeds geweldig om die te spelen.. (master sytem 2 = sega 8-bit)
Ik speel nog elke dag wel even een half uurtje spellen als STARWING, DK 1,2, en 3 en af en toe mGS1 op de PSX (is ook wel retro toch
Rock en Roll Racing was echt vet. Altijd bij een vriend van me spelen. En ik vondt Bubble Bobble ofzo wel vet, met zo een dino die van die bellen kon maken echt vet. Elke week huren bij de videotheek, ik was jong en geen zin om te sparen(beetje dom ook)