1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Retro gaming

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door So1aris, 2 jun 2003.

1. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, mijn vader werkt om zijn hobbies te bekostigen, alhoewel zijn computer volgens mij nog de goedkoopste van zijn hobbies is.
    Ik ben nu bijna 19, nog een maandje :p En ik heb volgens mij tot aan mijn 12 of langer, nee, brugklas was het, nog zo'n pong spel op de commodore gespeeld. Race spellen vond ik toendertijd trouwens ook nog leuk, tegenwoordig zijn ze me te ingewikkeld, en settlers 1 en frogger en burning rubber en en en en en en...
    Ow wat erg, nu zit iedereen zo te klagen over dat gecopieer!!
    wij hebben nog twee vierkante meter met diskettes staan allemaal gekopieerd!! Spellen tot 20 diskettes groot.

2. (lwd)rayman[nl]

(lwd)rayman[nl] Gokay men...

Leuk Bevonden:
    0
    supercool :p

kijk dit is nou een wrede console

en deze spellen kijk eens naar deze supergoede graphics...heb thuis 2 snes..weet ook niet waarom..maar wel vet veel spellen zoals deze..GOOD GO....

[​IMG]_O_

En killerinstinct was nog mijn favoriet YEAHHH....

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Sonic op de SEGA 8)

4. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vroeger veel Sonic en alex the kid gespeelt.... daardoor vind ik het nogsteeds geweldig om die te spelen.. (master sytem 2 = sega 8-bit)

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik speel nog elke dag wel even een half uurtje spellen als STARWING, DK 1,2, en 3 en af en toe mGS1 op de PSX (is ook wel retro toch :+

6. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rock en Roll Racing was echt vet. Altijd bij een vriend van me spelen. En ik vondt Bubble Bobble ofzo wel vet, met zo een dino die van die bellen kon maken echt vet. Elke week huren bij de videotheek, ik was jong en geen zin om te sparen(beetje dom ook)

Deel Deze Pagina