1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

revieuws xboxworld!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door marcel d1, 29 jun 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Re: revieuws xboxworld!

Dat doe ik altijd al :cool:

2. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wat ik nu bedoel !
    haha....mmwha .oke discussie gesloten ,het is duidelijk voor mij ,ik hoop ook voor de andere ,ik hou de revieuws aandachtig in de gaten!
    waarvan acte!

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nu sluit je zelf je eigen discussie, waarom? En "Dit is wat ik nu bedoel?" Wat bedoel je? Probeer me te overtuigen van je gelijk... :cool:

4. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: revieuws xboxworld!

de reactie op jouw vage mededeling om maar onzin te schrijven!

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Right...

Maar wat wilde je nu eigenlijk bereiken met deze discussie? Wat was op de eerste plaats je discussiepunt of hebben wij jou nu al overtuigd van ons gelijk?

6. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Het probleem is dat als de de review niet overeenkomt met het verwachtingspatroon van de lezer, deze meteen gaat zeuren. Soms goed soms slecht.
    Verder is deze hele discussie vrij opgeblazen. Er worden al jaren games gereviewed zonder aparte cijfers voor off- en online. Uiteindelijk heb je een totaalprodukt, anders kunnen we direct gaan zeiken dat elke game ook een apart cijfer moet krijgen voor als je het speelt met de Controller S of de originele controller. En laten we maar meteen zwijgen over lightgun games dan.

Bomberman krijgt toch ook geen aparte cijfers voor (offlien) multiplayer, terwijl iedereen weet dat dat het enige pluspunt aan de serie is?

7. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    ten delen, ik wil met name "jullie"er van overtuigen dat ook de niet on line games worden behandeld en niet alleen maar de online games ! er moet een juiste mix gevonden worden, dat ik de revieuws hierdoor heb aangepakt is alleen een verwijzing naar het ten te volgen beleid?
    dit is iets wat jij kan beantwoorden, als je een game krijgt die geen online versie is ,krijg je onheroepelijk het commetaar als deze live was geweest zou deze beter zijn geweest ,dat zou negative reclame wezen voor onze XBOX GAMES ,dit heb ik al een paar keer opgemerkt dat dit gebeurt . dit is dus eigelijk mijn onvrede over de revieuws zoals ze op het moment gemaakt worden ,vooral die van mmd3 en moto gp2 en vooral die van DTM schandalig laag cijfer ,maar ja niet online bespeelbaar he , en dat is wat ik bedoel,dat soort commetaar .
    Want zou er ook een game die NOG moet uitkomen een cijfer halen van minimaal een 9 en niet online bespeelbaar is ?????????

8. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Tuurlijk wel. Aan de andere kant is het absurd te moeten constanteren dat ontwikkelaars geen gebruik maken van de mogelijkheden binnen een console. Ook DAT is al jaar en dag een zwaartepunt. Slechte ports bijvoorbeeld, of wat dacht je van Silent Scope op de PS2 die geen lightgun ondersteund? Iedereen weet van het begin af aan dat Xbox is opgezet met online als kerngedachte. Als dan die kerngedachte niet wordt uitgedragen door de games dan mag je daar best iets van zeggen imo. Feit blijft dat er zat games zijn die simpelweg geen online nodig hebben. Een absorberende en epische RPG bijvoorbeeld met een sterk verhaal. Of een paltfromer, of survival horror game.

Je tilt zelf te zwaar aan het online gedeelte, terwijl het per game afhankelijk is of online belangrijk is/iets toevoegd of niet.

9. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind jij dan van de revieuw van DTM? dit is in mijn en ieders gedachten een game die echt een 9 minimaal moet krijgen , een online functie had leuk geweest ,maar zou het gedeelte waar echt in gegamed zou worden verminderen ,gewoonweg omdat de ontwikkelaar zijn werk en tijd in het online beschikbaar maken van de game zou moeten gaan steeken, een voor beeld uit mmd3 gaf mike ook aan dat als je in splitscreen mode speelt de beeldjes vaag en langzaam bewegen ,en de grapichs er minder mooi uitzien,
    nee ik zie het integendeel ,ik ben blij dat er ontwikkelaars zijn die niet alleen maar gefocusd zijn op online gamen !gewoonweg omdat het de game kan schade qwa bespeelbaarheid en grafich vermogen ,het word dan meer een onder ons gamepje ,en de autentiqhiteid van de games zou dan aangetast zijn , ik denk dat ook niet ieder ontwikkelaar zich kan concentreren op de drie consoles het zou gekkewerk worden om een game 3 x te upgraden voor diverse consoles , nee blijf vooral de realiteit onder ogen houden!

10. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Zou jij dan ook moeten doen. Claimen dat DTM een 9 nodig heeft is hetzelfde als ik die zegt dat ICO een 10 moet krijgen. Dat ik een game leuk vind betekent niet automatisch dat het een 10 moet krijgen. Da's gewoon fanboy gedrag. Realistisch blijven is een sleutelrol daarbij. (Daarbij komt dat ik sterk gemixte reacties heb gehoord op DTM dus hem 'unaniem' als goede game neerzetten klopt sowieso niet)

Zoals je nu zegt dat ontwikkelaars zich niet op dat soort dingen hoeven te focussen is indirect zeggen dat het eigenlijk geen klap uitmaakt dat er vooruitgang is. Want waren 8-bit games niet leuk genoeg om te spelen? Stel je toch voor dat ontwikkelaars zich ineeens meer moeten gaan focussen op beeld en geluid, haalt hun aandacht alleen maar van het games ontwerpen af.

Om maar weer evne terug naar eht oorspronkelijke odnerwerp te gaan; nee gesplitste cijfers lijken me niks en ja online moet besproken en erbij betrokken worden.
    Als de mogelijkheid er is op de console dan is het niet vreemd een game hierop te beoordelen. Of het nodig is is dan weer een totaal andere vraag.

11. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet dat ontwikkelaars zich niet moeten focussen op online gaan (vooruitgang?) maar dat de middelen ,ik denk aan financieel oa een probleem word, ik denk dus dat dat een Realistisch punt is in deze pricare tijd waar we inleven ,ik denk aan de ontwikkelaar RARE die samen is gegaan met microsoft gewoon weg omdat ze het alleen niet kunnen bolwerken !!!

12. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Ehm ok.. 'Hold your horses there buddy.' Het onderwerp was nog altijd de reviews eh?

13. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat we daar niet uitkomen ,ik ga mee in het punt dat je geen 2 cijfers kan geven oke ,maar geef dan GEEN cijfers en gewoon een goed verhaal met de bevindingen van de reviewnist die kan ze griven en de plus punten dan kwijt,+ dat de reviews dan echt gelezen moeten worden ,en dat dan de verwaring ook een stuk minder is dan nu het geval is !

14. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Je bedoelt dan jouw verwarring neem ik aan.

Dat van geen cijfers zijn de meesten binnen XBW het wel over eens. Je beweegredenen stinken alleen nog een beetje. ;)

15. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is me iets te makkelijk ,wat je zegt.
    ik wil gewoon duidelijkheid wat betrefd het waarderen van de diverse games als er dus geen 2 cijfers gegeven worden ,dan maar geen is toch duidelijk! je krijgt dan ook geen discussies meer over de cijfers ,uit het verhaal kan dan de lezer zijn eigen conclusie trekken ,daar stinkt toch niets aan ,en als de meesten bij jullie erzo over denken ,waarom gebeurt dat dan niet?
    ik wil alleen geen schifting meer tussen live en de niet live games ,daar stinkt niets aan lijkt mij , wat stinkt is dat je dat niet wilt inzien!

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag je je af waarom iemand zoiets zegt, lees dan de review gewoon!! :eek:

17. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Ehm je beweegreden tot het starten van deze discussie was dat je het oneens was over de waarde van Live functies en de zwaarte daarvan in reviews. :p

En er is geen schifting, dat jij die wilt zien kan ik ook niks aan doen. Een koe waardeer je op het beest zelf, niet op de stukken vlees die er later worden utigehaald.

En waarom gebeurt dat niet? Nooit van v3 gehoord zeker?

18. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    nee is dat een crime?

wil er wel wat meer over LEZEN !

Maar waarom zijn jullie het er over eens dat cijfers niet de oplossing is, waarom word daar niets aan gedaan dan?

19. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    ff een tussenstand wat de poll betrefd over het online gamen:

XboxWorld > Polls > Welke LIVE! game speel je nu?

De poll is gestart op 29 juni 2003
    De poll wordt gestopt op 5 juli 2003

Midtown Madness 3: 17,5%, 73 stemmen
    MotoGP 2: 8,2%, 34 stemmen
    Return to Castle Wolfenstein: 6,7%, 28 stemmen
    Midnight Club 2: 1,7%, 7 stemmen
    Soldier of Fortune 2: 4,6%, 19 stemmen
    Geen, ik speel offline: 51,4%, 214 stemmen
    Een minder recente LIVE! game: 9,9%, 41 stemmen

416 stemmen in totaal

jullie zien dus dat off line gamen nog steeds de voorkeur heeft!

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is geen voorkeurspoll. Als jij een poll zou richten aan diegene die geen Live hebben en je zou vragen wie er wel Live zouden willen hebben dan is dat minstens 75%. De oorzaak dat er nog zoveel gamers offline spelen komt door het creditcard probleem en natuurlijk heeft niet iedereen een snelle verbinding. Dus ik snap niet wat je nu met deze poll wilt aantonen...

Deel Deze Pagina