1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

revieuws xboxworld!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door marcel d1, 29 jun 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die poll geeft juist prachtig aan dat 50%+ van onze bezoekers op Live lijkt te zitten. Hoewel mij dat ook verbaasd zou het dán vreemd zijn dat we niet op Live functies van een game concentreren.

2. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Eigenlijk moet deze hele discussie niet eens bestaan, want elk spel dat niet LIVE compatible is is zo ie zo ondergeschikt. Het moet eigenlijk niet eens kunnen dat er nog spellen uitkomen die niet op een of andere manier een LIVE functie hebben (al is het alleen maar content downloaden) En LIVE moet ook veel toegankelijker worden want op deze mannier kan Xbox LIVE het zelfs nog verliezen van PS2 Online. Kijk maar naar Socom Navy Seals, dat spel is in de VS zo'n beetje de "Counterstrike" op de PS 2.

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    cijfers zijn wel handig als je snel een game wil kopen maar geen tijd hebt (of te lui) om de tekst te lezen, cijfers zijn er om een snel idee te geven lijkt me, daarnaast is het natuurlijk wel de reviewer die ze opstelt, of je het zelf leuk vind ligt aan jezelf, toch wel

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Cijfers zijn er helemaal niet om je snel een idee te geven, die cijfers zeggen helemaal niks. Een game die ik een 8,7 geef, zoals MM3 in dit geval, betekent niet automatisch dat iedereen deze game een 8,7 geef. Het is mijn mening en je moet op z'n minst de argumentatie erbij lezen anders kan het alsnog een miskoop zijn.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ok ik ben het met D.L. eens, maar zet die argumentatie in een wat overzichtelijker (lees: wat minder tekst) verhaal. Als nu kijk bij een revieuw denk ik: sjeez, hmmm geen zin om dat helemaal te lezen en dan ga ik meteen naar de conclusie met cijfers. Dat doet (waarschijnlijk) iedereen omdat het zo'n lap tekst is wat je moet lezen

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja dat kan ik me wel voorstellen. Maar als je écht interesse hebt in een game, of je wilt vergelijken, dan lees je toch wel de gehele review?

Als je dat niet doet krijg je gewoon een vertekend beeld. In de conclusie staat dan bijvoorbeeld 'de game lackt behoorlijk op het gebied van multiplayer en de gfx zijn niet alles' Dat kan zoveel betekenen, de echte details lees je in de review. Een cijfer is een indicatie, maar iedereen heeft een ander beeld bij een cijfer. En vor de één weegt een voor of nadeel zwaarder dan bij de ander.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ja maar als ik in de colclusie zie staan: De game lackt omdat de graphics slecht zijn en de multiplayer slecht is kijk ik wel waarom.
    Als er iest positiefs staat weet ik genoeg

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Kom aan,denk nu is dieper na,omdat 1 spel geen live functie heeft is is al slechter dan welke live game dan ook.Halo weg en dan maar whacked gaan halen..?
    Dit slaat gewoonweg nergens op.Er zijn ook zoveel pc spellen zonder online functie en die kunnen ook gewoonweg leuk zijn.
    En wat maakt jou het uit of we verliezen van sony?Zolang ik maar men lol kan beleven op de xbox,dan vind ik het goed,al zou het op het marktaandeel het laagste van het laagste zijn.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    en als jullie (tip!) de plus en minpunten in de conclusie zetten is het nog mooier

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Killaz: Uhu. Dus als we zeggen dat "Midtown Madness 3 leuke single player missie's maar wel wat kort" is vind jij het al best? Je bent dus niet benieuwd naar wat je precies wilt doen? We zijn een website, en moeten daar gebruik van maken - We zijn dus niet gebonden aan pagina's zoals een magazine en kunnen zoveel vertellen als we willen :) Dus proberen we zoveel mogelijk te vertellen en het tóch een leuk verhaaltje te laten blijven

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    con·clu·sie (de ~ (v.), ~s)
    1 gevolgtrekking, slotsom => besluit, bevinding, eindoordeel

Wat denk jij dat we in de conclusie plaatsen? Hoeveel bananen een aap per dag eet?

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee ik dacht dat een aap pinda's at,
    maar wat ik bedoel is:
    + blablabla
    - blablabla

snappie

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat duidelijker daar waar de cijfers ook staan

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kom nou, denk jij dat we de niet-review-lezers echt gaan helpen? Ik heb het zelf een aantal maal gedaan, maar je hebt de review maar te lezen - Dan kan je er ook niet over klagen :)

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    komt ie met iets wat ie aan het begin ook kon zeggen dan was de discussie gesloten, ik weet wat ik nu dus moet doen: als ik een rewiew wil lezen moet ik een half uur vrij maken :)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm ja? Ja je kan natuurlijk ook blind 70 euro uitgeven, zal retailer, de distributeur, uitgever en de Nederlandse staat erg blij mee zijn maar treft natuurlijk de gamer in kwestie als het niks blijkt te zijn en dan begint te zeuren op onze fora dat het zo'n baggerspel is terwijl die aanschaf gewoon voorkomen had kunnen worden.

17. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Idd, Lezen zullen jullie!!1

Tis altijd rete-irritant als je een review post en nog geen minuut later reacties als: 'Wat een slechte review, deze game verdient veel meer'. Ik doe het dan ook voor de mensen die wel de moeite nemen, en die pik je er in de reacties ook altijd zonder moeite uit. Ik hoop alleen dat méér mensen gaan lezen.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb respect voor de mensen die de reviews maken maar als je een game reviewt waar je dan een slecht cijfer voor geeft kan je van die reacties verwachten, je blijft rare mensen houden :)

19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ja ik snap wel dat mensen teleurgesteld zijn (in de games/review) maar dan heb ik liever dat ze zeggen waarom en niet gaan brallen terwijl ze nog niets hebben gelezen

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Got a Point there

Deel Deze Pagina