1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Review/Preview" gedeelte?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mr Xen0, 30 dec 2007.

  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af waarom er geen review / preview gedeelte is?
    Ik vind het zelf de laatste tijd leuk om in m'n hoofd m'n eigen mening over de games die ik heb te geven. Maar ik wil ze ook op gaan schrijven op een goed gebasseerde basis met mijn mening en feiten.

    Hoop dat het er komt, en anders graag goeie dingen waarom niet. :)

    _0/
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Op Xboxworld kan je Reviews en Previews lezen. Je kan niet zelf Reviews maken als je dat bedoelt, wel kan je gewoon discussieren hier op het Forum in een topic die over een specifieke game gaat :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan gewoon in het standaard games forum over de game .. geen speciale preview/review forum voor nodig :)
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt. :)
    Het lijkt me namelijk leuk als mensen me tips kunnen geven over wat ik kan verbeteren en niet enzovoorts. :)

    _0/

    Edit; 100ste post. :)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat doen ze in de specifieke game threads ook wel :) .. gewoon doen .. daar is een forum voor
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lezer reviews kan je gewoon bij de Xbw review van een game zelf toevoegen. Wil je niet gebruik maken van die optie dan kan je, zoals hier al is gezegd, je review neergooien in de thread van de game waarover je de review schrijft zelf.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je kan idd lezer reviews toevoegen, maar als je wil dat het gelezen wordt zou ik het op het forum zetten ;)
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kan ook wel een aparte thread maken in het xbox 360 games gedeelte. Hier kan dan iedereen zijn review kwijt en feedback ontvangen van de members. Dan zet ik de reviews gewoon in alfabetische volgorde in de startpost en tussen spoilers. Zo kunnen ook de mensen die niet de frontpage bekijken de reviews lezen. Als je het namelijk in de thread van de game zelf zet, komt die op pagina 12 van 34 (bijvoorbeeld) te staan en zien maar een paar members hem. Een centrale thread is misschien iets makkelijker dan.

    Het is maar een idee.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  9. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee Cookie! :D Lijkt me een strak plan!:thumbs:

    ik wil je er best mee helpen :)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Danke :). Als meer mensen (a.k.a. mods en admins (A)) het ermee eens zijn wil ik best die thread onderhouden. Al mijn andere threads lopen toch niet :+

    Binnenkort wordt er ook iets gedaan met de geschreven columns van een tijdje terug dus misschien is dit ook een idee voor de reviews. Dat er elke maand een review wordt uitgekozen en op de frontpage komt bijvoorbeeld. Zo betrek je de members er ook wat meer bij.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon wat meer met de members bezighouden dus. Lijkt mij een prima plan koekie. ;) Elke maand een member review op de frontpage.. Klinkt goed. :)
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ga gerust je gang als je wilt. Kan geen kwaad om zoiets te proberen. Als ik het niet vergeet zal ik de thread ook even sticky maken.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok thnx. We zullen wel zien of het gaat lopen :)

    Ik heb even een thread gemaakt. Moet er nog wel een hoop aan veranderen maar dat doe ik als het eenmaal op gang komt. Dan zie ik ook beter wat er nog allemaal ontbreekt.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Sticky gemaakt. Maar dat is goed, ben benieuwd. :)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja ik ook. Het zal nog een tijdje duren voordat members gaan schrijven en alles op gang komt. Het staat in een drukbezocht gedeelte dus het zal in ieder geval worden gezien :+ Maar ik denk dat er best wel vraag naar is.
     

Deel Deze Pagina