1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Review Pro evolution soccer 4

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ghost14, 20 jan 2005.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    kijk, dít wist ik niet. Zal er zelf eens eentje van schrijven, binnenkort. :p

2. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op gamerankings staat geen 1 review mede doordat ie nog niet uit is in amerika

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is gwoon dom.. dit is een xbox site dus dient ie alles wat met de xbox te maken heeft in huis te hebben. Onbekendere games reviewen heb je volgens mij niks aan, want die games zijn niet voor niets onbekend; meestal de moeite dus niet waard. Van PES 4 en soortgelijke spellen moet gwoon een review komen. Punt uit.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sorry hoor, maar dit is echt de grootst mogelijke onzin. Als ik bijvoorbeeld al die games die niet voorzien waren van enige vorm van hype of naamsbekendheid links had laten liggen, zou ik behoorlijk wat goede games hebben misgelopen. Dat jij blijkbaar alleen maar naar de "grote" titels kunt kijken en denkt dat minder bekende games vaak alleen maar miskopen zouden zijn zegt wellicht dan wel iets over je gebrekkige kennis op gamesgebied.

En dat die PES review er (nog) niet is, ach ja het is niet anders. Ik kan er verder niet echt mee zitten iig.

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dit zou opgaan als alle crewleden van Xbox er betaald voor krijgen, maar ze doen het in hun vrije tijd naast hun normale werk of schoolbezigheden. En ik denk ook niet dat Xbw van alle spellen review exemplaren krijgt en je kunt dus niet verwachten dat de crewleden speciaal een spel kopen om te reviewen

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pardon?

Anyway, ik denk er zo over; als je een review wilt lezen hoeft dat toch niet persé een van XBW te lezen, en als er geen is op XBW dan kan je toch tig andere sites bekijken.

En vergeet niet dat het hier allemaal op vrijwillege basis is, en dat XBW het ook maar voor de lol doet.

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, daar heb je wel gelijk in. Maar wat degene onder mij zei, dat ik zou vinden dat alle 'mindere' games meteen miskopen zijn, is natuurlijk onzin. Als een game speciaal is en ook gwoon goed is, dan komt hij in de belangstelling te staan (=bekend), natuurlijk wel op een enkele uitzondering daargelaten (bijv. The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay). Als een game totaal niet in de belangstelling staan, zegt dat naar mijn mening vaak al genoeg over de kwaliteit van het spel; namelijk dat het geen goed spel is of dat het gwoon niet speciaal genoeg is. Maargoed, dit is mijn mening..

Nogmaals; ik vind dat een xbox site als xbw iig de games die onder zware belangstelling staan kan reviewen (één van de reviewers zal vast wel zo'n game kopen en kan em dan reviewen). Bij de games die veel minder bekend zijn of gwoon niet goed zijn die hoeven dan nog niet eens persé van mij.

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als het volgens die regel van jouw gaat zijn dus alle games van EA van werledformaat :{

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is nou precies wat uitgevers willen bereiken met hun reclamecampagnes. Mensen laten denken dat iedere game geweldig is die ze uitbrengen. Neem nou Goldeneye: Rogue Agent. Dat spel heeft toch vrij veel aandacht gekregen in de reclameblokken, terwijl de game (volgens reviews) gewoon slecht is.
    Ik heb van PES4 niet veel reclames gezien, toch is de game van wereldformaat.
    Anyway, volgens mij probeer je met het woordje vaak iets anders, je kan het beter veranderen in soms.

Maar we dwalen af van het onderwerp.

10. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    denk neit dat mensen de tijd gaan nemen om zulke reviews te gaan lezen... En er zou dan wel heel veel zinloze dooverbindingen komen op de hoofd site van xbw... Maar eigenlijk sinds de puntenverandering lees ik noit meer de reviews uitgebreid.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik lees juist meer reviews na de punten verandering. Wat zegt me het nou als Mirik een spel een 7,9 waard vindt?Ik vind het veel beter dat ze nu plus en minpunten van game geven.

En als je de review goed doorleest heb je haast geen cijfer meer nodig omdat daar door uitvoerig over de plus en minpunten gepraat wordt en je zo een beter beeld krijgt dan dat je alleen naar het cijfer kijkt.Zo zou PES4 van Marius een hoog cijfer krijgen maar ik weet toch zeker dat er genoeg zijn die nog altijd Fifa 2005 prefereren (wat eigenlijk niet mag ;)), ondanks dat Fifa over het algemeen lagere cijfers krijgt :)

Deel Deze Pagina