Review subforum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Bosbeest, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Op zich, vind ik het een mooi idee. Ik denk echter dat er veel te weinig interesse is. Ik zelf heb ik een keer een review ingestuurd op de frontpage en een uitgebreide review schrijven kost tijd. Hoeveel mensen willen daar tijd in steken? Ik ben bang dat je heel veel korte vage reviews krijgt in de zin "Graphics: super mooi!!! Vooral de auto's en steden." Meer korte opsommingen, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

2. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik vind het een goed idee, vooral als de reviews juist niet al te lang worden. leest lekker gemakkelijk :9, zolang het allemaal een beetje redelijk is onderbouwd, dus niet
    Gameplay:kut!

maar

gameplay: Kut! omdat......

perfect idee ;) :)

4. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
  5. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn er meer pro's dan contra's....

nog een mod?

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het nog steeds een beetje dubbelop met de threads die al bestaan over games, maar goed. Maak anders even een PM naar een van de Admins met je idee. :)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    mss een beetje dubbelop maar wel een stuk overzichtelijker ;)

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik mis de meerwaarde een beetje. Sowieso hebben we op de frontpage al een functie voor je eigen reviews te posten. En op het forum kan je je eigen review posten in de thread van de game. :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    best vreemd dat zo een beetje alle mods/admins het een rot idee vinden, en alle "gewone" users het een geweldig idee vinden ;) :+

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen missen de "gewone" users overtuigende argumentatie. Zoals Orcrist al aangaf...als er ooit iemand een review wil schrijven, dan post hij dat maar in de thread van de game zelf of op de FP.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    in de thread van de game zelf of op de FP vind ik persoonlijk een beetje onoverzichtelijk.
    als er een subforum zou komen heb je gelijk een stuk meer overzicht vind ik

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zijn helemaal niet zo veel mensen die de tijd en gading hebben om hun eigen review te schrijven hoor. Als dat wel het geval was dan zouden er nu tig aantal te vinden zijn op de FP.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik denk dat er ook een aantal mensen zijn die op deze site zitten voor het forum, en dus nauwelijks op de FP kijken, dus lijkt me logisch dat er dan maar heel weinig reviews op de FP terug te vinden zijn (ik zit nl. nooit op de FP :eek: ik haal al mijn info van dit forum)

15. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik wist voor deze thread niet dat er een fp review functie was.
    2. Een review schrijven duurt niet lang.
    3. Wanneer een review in een game thread word geschreven, en iemand komt net kijken in die thread alsie net 1 pagina verder is, zie je m niet, en als je m wil opzoeken, ben je heel lang bezig --> geen overzicht

16. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Maar voor een game waar geen review voor is geschreven op de FP, kan een gewone gebruiker tog ook geen review (op de FP) schrijven?

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Een review forum is onoverzichtelijker dan gewoon je reviewtje posten in een thread. Zie het me al voor me, 10 threads: Halo 2 review!!11! *OnE LuV*.
    Sowieso is het games forum in feite al een review forum aangezien je daar je mening geeft over desbetreffende games. Een review is niks anders dan dat. :)

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Daarom is de frontpage juist zo handig in mijn ogen. Games worden gesorteerd op alfabet, dan kies je de review en dan staan er onderaan de leserreviews bij + hun beoordeling. Als je een appart forumdeel gaat maken, dan staan de games gerangschikt op 'laatste post'.

19. Bosbeest

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er in de ogen van de mods ook echte minpunten, of zijn de pluspunten niet goed genoeg? er zijn een aantal mensen die dit subforum nuttig zouden vinden, en een aantal die het niet nuttig vinden, dus waarom maken we er niet gwoon een, en dan kunnen de mensen die het wel handig vinden er lezen en schrijven?
    het idee is 1 thread per game, net zoals je nu overal 1 thread per onderwerp in de andere subs hebt.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het forum al een forntpage bevat waar reviews staan van gamereviewers én members en omdat er op het forum zélf na de release van een game ook altijd reviews worden gepost ;) Eigenlijk dus 3-dubbelop. Daar komt nog eens bij dat er zat fanboy-achtige, niet onderbouwde reviews zullen komen te staan, naast maar 2 ècht goede reviews die je na 2 minuten hebt doorgelezen en je het draadje alweer gezien hebt.

Maarja, das mijn mening.
    Je hebt gewoon te doen met de beslissingen van de leiding hier, anders ga je een eigen forum beginnen. ;) :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina