1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Review subforum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Bosbeest, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het idee wat je oppert is simpelweg het huidige Games forum. Niks meer en niks minder. :) Sowieso zijn er maar weinig members die het echt nuttig vinden want van de 2500 members die hier maandelijks actief zijn hebben 10 members hun steun gegeven aan het idee. ;)

2. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4

ik denk ik quote mezelf maar even aangezien er niemand op reageert ;). Wat ik hier bedoel is dat normale leden geen review kunnen schrijven, op de Front Page, over sommige games. Neem bijvoorbeeld Blinx 2, ik kan hier zelf geen review over schrijven op de FP, omdat de xbw staff hier zelf geen review over geschreven heeft. (correct me if i'm wrong)

Daarom is een subforum toch wel beter, omdat alle games daar aan bod kunnen komen.

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je geeft een review in het desbetreffende threadje bij het Games forum ;)

4. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Precies. :)

5. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    is het te veel moeite om het een tijdje te proberen?

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    maar dat wordt dus erg onoverzichtelijk, of jij moet het handig noemen dat je steeds 50 pagina's moet doorzoeken om die ene review te vinden :confused:

O-)
    nee dus 8)

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  7. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Je haalt de woorden uit m'n mond DulleNL.
    Kan dit niet gewoon geprobeerd worden? Of houd er gewoon eens een poll over op de FP, of mensen er behoefte aan hebben.

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    We hebben een games forum, punt. En nee er komt geen subforum voor members die hun mening érg belangrijk vinden en dat niet in de juiste thread in het games forum kwijt kunnen.
    En ja het is redelijk wat moeite om zoiets te proberen.
    En nee er komt geen poll aangezien de hoeveelheid members die hier in deze thread voor het idee zijn van een dusdanige grootte zijn dat wij al kunnen zien dat er niet veel vraag naar is.
    Heb het allemaal al meerdere keren duidelijk hier gepost, deze discussie blijft om diezelfde punten heen draaien. :)

- Closed

Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina