1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reviews

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door jelle333, 21 mei 2003.

1. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Misschien omdat ik de game leuk vind? Sommige mensen zijn nog steeds cijferblind. :)

De port is mislukt, het spel zelf was en is dat niet. Sterker nog, ik kan niet wachten op die GOTY editie. Al hoop ik wel dat ze dan iets aan de engine en de problemen hebben gedaan. :confused:

2. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    who needs review:) gewoon kopen die hap zolang je maar plezier hebt is genoeg en je hebt dan gelijk ook meer plezier als je nog niet veel weet over die spel

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Dus jij leest nooit reviews voordat je een game koopt....
    Vind ik grote onzin,een review verschaft je info over graphics en speelduur en mode's,dat je door dat te weten minder plezier hebt?Lijkt me niet.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je velt wel onafhankelijk een oordeel, mits je geen ander vooroordelen hebt. Als je echter voor elk spel 70 euro neer moet leggen lees ik toch liever eerst een reviewtje om er zeker van te zijn dat het spel is wat mij kan vermaken.

5. IK NL

IK NL Guest

aan de andere kant smaken verschillen als ik nou een spel heb en ik zeg dat het een kutspel is haal je hem dan niet?

6. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nooit uit van een review/mening. Voordat ik een spel haal lees ik eerst de threads over dat spel en kijk op verschillende sites voor reviews en meningen van gamers. Heb nu al twee keer een spel gehaald uitgaande van een review en de hype er omheen. Dat doe ik dus nooit meer.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk verschillen smaken. Dat zou je ook uit een review moeten kunnen halen - Review is immers niet alleen een oordeel maar ook vertellen over wat het nu precies inhoud.

Ingestuurde reviews (door de members) worden natuurlijk wel 'gescreent' om te kijken of ze wel inderdaad 'kloppen' en redelijke argumenten aandragen.

Masterchief; Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen? Bekijk je eerste zin nog eens, en de rest van je post :) Gehypte games die niks voorstellen worden wel degelijk aangepakt, bekijk Enter the Matrix maar - en dan heb ik het nog niet eens over Atari's reviewcopy beleid rondom ETM :eek:

8. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Moet natuurlijk zijn: Ik ga nooit uit van één review/mening

uitgaande van een review en de hype er omheen moet zijn uitgaande van één review blabla
    Dan klopt het wel |:-

Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik reviews wel goed vind, maar er altijd meerdere lees. En ik heb uit ervaring geleerd dat je beter kunt wachten tot een paar mensen het spel gespeeld hebben.

9. masterape

masterape Guest

Ik ben het er mee eens. Ik mis ook nog wat reviews. Misschien wat meer mensen aannemen. Ze eerst laten testen. Dus ze een reviewtje laten schrijven(van een spel dat ze zelf hebben) en deze moeten ze opsturen. Een idee misschien????Ik stel me kandidaat, ik wil nog steeds iets voor deze site doen.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee een grotere crew werkt niet. Het gaat niet om mankracht, het gaat om materialen - in dit geval reviewcopy's.

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat zijn revieuwcopy's dan precies?

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Games die we opgestuurd krijgen en waarvan verwacht wordt dat we er een review over schrijven.

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Maar je kunt toch ook revieuws schrijven over spellen die er al zijn. En spel huren ofzo.

14. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    dat kost geld...:cool:

15. masterape

masterape Guest

Maar al heeft een van de MODs zelf een spel kunnen ze er toch een review van maken. Ik wil bijvoorbeeld anders wel een review van Fung fu Chaos maken al zat ik bij de crew.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mods: Forum beheerders - Géén content-crew dus.

Er ís al een Kung fu Chaos review.

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Project Zero bijvoorbeeld, daar is nog geen review van. En dat zal vast niet het enige spel zijn.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk, maar omdat er nog geen review van is betekent niet dat we een of andere nitwit genaamd Masterape daar voor moeten aantrekken, een persoon die ik al tientallen malen heb verteld dat er voor hem geen plaatsje in de crew is.

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat bedoel ik niet. Wat ik wel zeggen is: Er zal in de crew toch ook wel iemand zitten die dit spel al eens gespeeld heeft. Of enig ander spel. Ik neem aan dat jullie ook voor jullie zelf spellen kopen.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We geven sowieso voorrang aan uitgevers die ons ondersteunen - Fatal Frame hebben we echter (nog) niet ontvangen en niemand binnen de crew beschikt over het spel. Dat is jammer, maar valt niks aan te doen.

Deel Deze Pagina