1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reviewscores 360 games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Prime NL, 16 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, totaal mee eens.
    Heb nog ff Yoshi touch & go gespeeld (geen aanrader, binnen 3 dagen uit) en mario 64 Ds.

    Gelukkig krijgt de Xbox 360 veel betere launchgames! Die ook niet zo snel zullen gaan vervelen door xbox live...
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Wanneer ik de Xbox 360 heb neem ik zeker LIVE. Niemand hierzo heeft een CC dus heb nu nooit kunnen genieten van dat hemelse rijk:p Gelukkig is die CC niet meer nodig:D
     
  3. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een reviewscore toegevoegd voor CoD2 & Gun en het zaakje opgevrolijkt met wat plaatjes...;)

    En nu ga ik te bed... :p
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  4. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    dus je hoeft alleen maar een leuke TFT monitor ofzo te halen van 19 of 21 inch en die aansluiten op je 360 met de bijbehorende kabel en je hebt ook HD? 720p ??
     
  5. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nu ign fifa rtwc een 6,9 geeft begin ik te twijfelen of ik niet beter een ander spel kan kiezen en dan eerst fifa demo proberen.
     
  6. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Diverse reviews toegevoegd... !!!
     
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg handige thread, fijne overzicht op deze manier, thanx.
    COD 2 wordt een must have zo te lezen.
     
  8. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Review van Need for Speed door IGN toegevoegd.
     
  9. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi en overzichtelijk _O_

    ik ga nu zeker voor cod 2 en pgr3 :9
     
  10. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    NBA Live 06 review van 1Up toegevoegd.
     
  11. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals het er nu naar uitziet, zal geen één spel een gemiddelde boven de negen gaan halen. Denk dat call of duty het dichtst bij de negen zal zitten, rond de 8.8.
    En dat is echt slecht voor een nieuwe console, er zit gewoon geen killer tussen. En er zijn sowieso te weinig titles bij de launch
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Door de ene 8 van PGR 3 zakt PGR 3 enorm anders stond die een 9.4 gemiddeld. Daarnaast staat Call of Duty een 9.2 gemiddeld. Plus dat King Kong en Perfect Dark nog niet gereviewed zijn. Daarnaast krijg ik steeds meer het idee krijg dat een game een 9+ moet krijgen want anders is het slecht. Ja niet dus... zijn zat games met 8en waarmee je erg veel plezier beleeft. Ook komen onder andere The Elders Scroll Oblivion en Gears of War eraan en die beloven wel aan jouw eisen te voldoen :)
     
  13. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat de reviewsites expres niet teveel met hoge punten gooien.
    Men wil namelijk wat hoofdruimte overhouden voor toekomstige games.
    Daarbij kwalificeert men de next-gen games ook wat strenger daar de verwachtingen ervan hoger liggen.

    Als men nu al met 9's en 10-nen gaat strooien...wat heeft men dan nog over qua verbeteringen e.d. voor toekomstige releases.

    Ik denk dat de 360 het helemaal niet slecht doet vergeleken met andere console launches.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk idd niet dat ze nu al extreem hoge cijfers gaan geven.
    Dat doen ze trouwens nooit met launchgames. Hooguit 1 a 2 games zullen echt hoog scoren.
    Trouwens, ik snap niet echt waar mensen zich druk om maken. Een cijfer in de 8 is toch gewoon goed.
     
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik weet nog wel dat er veel kritiek was op de hoge cijfers die halo 1 kreeg...
    veel mensen vonden het niet zo vernieuwend enzo en vonden het raar dattiej zo hoog scoorde dus misschien zijn de critics nu wat voorzichtiger.
     
  16. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Diverse reviews toegevoegd... :)
     
  17. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee om dit te doen. Ik zocht al ergens reviews van aankomende 360-games.
    Ik hoop dat ze binnenkort een review van Condemned hebben, hopen dat die ook goed is. Ik heb namelijk naast Condemned, CoD2 besteld maar met een gemiddeld cijfer van een 9.0 zit dat wel goed...
     
  18. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk en overzichteljik gedaan rodmansan. Goed bezig!
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    inderdaad !! props voor rodmansan _O_ _O_ _O_
     
  20. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een flauwekul zeg, worden erg veel dikke zevens en achten gescored, dat is voor launch games dik in orde. Juist me launchgames is er nooit echt de tijd om de puntjes op de 'i' te zetten, het moet nu eenmaal klaar voor de launch. Men kent de hardware nog niet goed genoeg, etc etc.... En te weinig games? Jah right, 15 games bij de launch is inderdaad erg weinig _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina