Sony gelukkig niet. :{
Hier een lijstje met prequels van launchgames op de PS2.
1.Armored Core 2
2.DOA2: Hardcore
3.Dynasty Warriors
4.ESPN International Track and Field
5.ESPN X-Games Snowboarding
6.Gun Griffon Blaze
7.Madden NFL 2001
8.NHL 2001
9.Ready 2 Rumble Boxing: Round 2
10.Ridge Racer V (deel 5)
11.Silent Scope (rechtstreekse poort van Dreamcast)
12.Street Fighter EX3
13.Tekken Tag Tournament (deel 4)
Dit zijn allemaal vervolg spellen. Maar gelukkig was Sony wel origineel bezig. :{
De PS2 had maar 1 goede launchgame en dat was SSX. Spel was niet eens van Sony zelf, maar van EA. Sony zelf had wel een aantal titels (zoals Fantavision) maar deze titels waren nou ook niet echt spectaculair.
Microsoft komt met 3 goede games: PDZ, Kameo en PGR3.
En als we het nou over afgeraffelde games gaan hebben, Ridge Racer V en Tekken Tag Tournament anyone?
En trouwens, Kameo is een compleet nieuwe game, dus Microsoft komt wel degelijk met een nieuwe game.
Een cijfer boeit mij niks, het is niks anders dan een mening van een ander. Ik heb waarschijnlijk een andere mening dus echt veel waarde hecht ik niet aan een cijfer. Wat ik wel waarde aanhecht is waarom een game goed of slecht is. Dan trek ik mijn conclusie of ik die dingen ook goed vind, of dat ik de dingen die de reviewer slecht misschien niet zo erg vind. Een review geeft meer een klein idee over het spel.
Trouwens, de cijfers die de 360 games krijgen zijn gewoon goed, wat is er mis met een 8? Een spel hoeft toch niet een 9.5 of hoger te krijgen om goed te zijn? Luigi's Mansion op Gamecube kreeg gemiddeld iets van een 7 / 7.5. Ik vind het tot op de dag van vandaag nog steeds een van de leukste Gamecube spellen. Smash Brothers op de Gamecube kreeg gemiddeld rond de 9. Ik vond er echt geen hol aan, was er binnen 2 dagen op uitgekeken. Een cijfer zegt niet alles, je eigen smaak een mening wel.
Trouwens DE titel om een Xbox 360 te halen is voor iedereen verschillend. De een haalt hem voor COD2, of voor PGR3, PDZ, Kameo etc.
Voor mij zijn DE titels om een Xbox 360 te halen PDZ, Kameo en PGR3.
Laatst bewerkt: 17 nov 2005