1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reviewscores 360 games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Prime NL, 16 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Dreamcast had bij de launch 19 games, xbox 19 games, ps2 +25 games_0/ !!! Dus dan is 15 wel wat weinig. 7ens en 8en is niet slecht, maar er is geen spel dat er tussenuit springt. Er is geen één spel waarvoor je nu de 360 gaat halen, er is geen één spel die iedereen gaat kopen als hij/zij een 360 neemt. Dat was in geval van xbox wel anders. Iedereen kocht zowat bij de release halo.
    En 3 a 4 exclusieve games voor een console bij de launch is ook wat weinig.

    En dat de puntjes niet op de i gezet kunnen worden is een fout van micro. Ze hebben alles veel te veel gerushed, om dat ding voor de kerst uit te krijgen. Hadden ze een halfjaar gewacht, dan had er teminste wat gestaan bij de launch!
     
  2. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige cijfers kan je gewoon zien dat hij niet door de juiste persoon is gemaakt, een racefan/race-expert zal PGR 3 nooit een 8 geven lijkt mij. En al die hoge cijfers voor CoD 2 zijn denk ik door WOII-shooter fan's gemaakt, want die game vond ik zelf nou niet zo denderend. En een 7 voor amped 3 is ook niet geheel terecht. Daarom moet je altijd meerdere reviews lezen en de vaak vage argumenten van anti-fans kunnen afwegen tegenover goede argumenten.
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je vergeet is dat er in amerika nog 3 extra sporttitels bijkomen, dat brengt het totaal op 18. De titels van de ps2 zijn van de amerikaanse launch zo te zien, bij de eerste echte launch in japan waren er minder en ontbraken belangrijke titels als ssx en tekken.

    Als je denkt dat andere console bouwers geen zaken moeten rushen voor een launch dan ben je redelijk naief? Dit heb je overal, voor de pc wordt er ook genoeg gerushed om maar met kerst te kunnen verkopen.

    Bij de japanse launch waren zo te zien iets van 16 games.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Maar de maat doet er niet toe. Je kan ook 15" nemen ofzo...
    Alleen das nogal klein vind ik, en gaf ik maar als voorbeeld.:cool:
     
  5. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Het enige wat ik wil weten is wat voor cijfer PDZ krijgt :)
     
  6. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik niet vergeten. Maar aan die titels hebben wij niks bij de launch, want hier zijn ze dan niet te koop_0/ .
    Wat er voor de rest in azie of andere continenten gebeurd boeit me weinig. Maar feit is dat er hier maar 15 titels komen, waarvan er geen één een echte killer is en waarvan maar 3 a 4 exclusief voor de xbox 360 is. Natuurlijk zit iedereen te rushen en dat wordt vaak ook afgestrafd en dat zie we nu vooral bij de 360 gebeuren.
     
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het aantal launch titels is dus niet laag, veel andere lanceringen hebben een vergelijkbaar aantal titels gehad. Dat er geen killer titel bij zit is jammer maar so be it, er zijn genoeg goede titels aanwezig afgaand op de scores in de starpost. Laten we wel wezen een game dat gemiddeld een 8 scored is gewoon een goed spel, of het nou gerushed is of niet.

    Halo is voor mij bijvoorbeeld ook nooit een killer titel / system seller geweest, ik heb er vrij weinig aan gevonden al die jaren. Op de 360 is kameo voor mij wel een system seller, een spel hoeft in mijn ogen geen 9 om een system seller te zijn.
     
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je hier nou mee...?:confused: :9
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Liever nu een X360 met een hoop leuke games (PGR 3, Kameo, Perfect Dark en Call of Duty 2 voor mij) dan over een paar maanden een 360 met exclusieve games. Ik houd het wel vol tot maart, dan komen Gears of War en Elders Scroll Oblivion en dat zijn allebei zeker weten system sellers. Ook komt dan o.a. Splintercell 4 en er staat ons gewoon nog enorm veel goeds en leuks te wachten.
     
  10. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeft niet inderdaad, maar als een game met een gemiddelde van een 8 een best seller wordt dan is er toch wel wat mis. Ze hadden de 360 gewoon een half jaartje later moeten uitbrengen. Dan konden ze de techniek wat beter maken en hadden ze wel een killer(s) kunnen uitbrengen. Als ze prg niet zo gerushed hadden dan had het echt een grote titel kunnen worden en dan had ook gewoon gears of war erbij gezeten. En het blijft gewoon een laag aantal, want het zijn zowat allemaal van die port titels, die je op alle andere systemen kan kopen. Micro is geen eens met een nieuwe sequel gekomen! ze proberen alles op naam en eerder behaalde faam te verkopen.

    bedoel het niet op gebied van verkoop (beetje onduidelijke uitspraak). Maar door de rush zijn er weinig titels en worden er titels uitgbracht die nog niet af zijn.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    @pimmy
    Al die games die je opnoemt, ga ik zeker halen. Alleen twijfel ik over Splinter Cell 4. Omdat er zo weinig over bekend is.
    Ik geloof dat daarna Halo 3 uitkomt. Eerst las ik Maart, toen April, toen Maart, toen juni etc etc...
     
  12. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    De reviews waar ik het meest op zit te wachten, PDZ en Condemned, zijn er nog steeds niet :mad: Gelukkig hebben we nog 2 weken :)
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Sony gelukkig niet. :{
    Hier een lijstje met prequels van launchgames op de PS2.

    1.Armored Core 2
    2.DOA2: Hardcore
    3.Dynasty Warriors
    4.ESPN International Track and Field
    5.ESPN X-Games Snowboarding
    6.Gun Griffon Blaze
    7.Madden NFL 2001
    8.NHL 2001
    9.Ready 2 Rumble Boxing: Round 2
    10.Ridge Racer V (deel 5)
    11.Silent Scope (rechtstreekse poort van Dreamcast)
    12.Street Fighter EX3
    13.Tekken Tag Tournament (deel 4)

    Dit zijn allemaal vervolg spellen. Maar gelukkig was Sony wel origineel bezig. :{
    De PS2 had maar 1 goede launchgame en dat was SSX. Spel was niet eens van Sony zelf, maar van EA. Sony zelf had wel een aantal titels (zoals Fantavision) maar deze titels waren nou ook niet echt spectaculair.
    Microsoft komt met 3 goede games: PDZ, Kameo en PGR3.
    En als we het nou over afgeraffelde games gaan hebben, Ridge Racer V en Tekken Tag Tournament anyone?

    En trouwens, Kameo is een compleet nieuwe game, dus Microsoft komt wel degelijk met een nieuwe game.

    Een cijfer boeit mij niks, het is niks anders dan een mening van een ander. Ik heb waarschijnlijk een andere mening dus echt veel waarde hecht ik niet aan een cijfer. Wat ik wel waarde aanhecht is waarom een game goed of slecht is. Dan trek ik mijn conclusie of ik die dingen ook goed vind, of dat ik de dingen die de reviewer slecht misschien niet zo erg vind. Een review geeft meer een klein idee over het spel.
    Trouwens, de cijfers die de 360 games krijgen zijn gewoon goed, wat is er mis met een 8? Een spel hoeft toch niet een 9.5 of hoger te krijgen om goed te zijn? Luigi's Mansion op Gamecube kreeg gemiddeld iets van een 7 / 7.5. Ik vind het tot op de dag van vandaag nog steeds een van de leukste Gamecube spellen. Smash Brothers op de Gamecube kreeg gemiddeld rond de 9. Ik vond er echt geen hol aan, was er binnen 2 dagen op uitgekeken. Een cijfer zegt niet alles, je eigen smaak een mening wel.

    Trouwens DE titel om een Xbox 360 te halen is voor iedereen verschillend. De een haalt hem voor COD2, of voor PGR3, PDZ, Kameo etc.
    Voor mij zijn DE titels om een Xbox 360 te halen PDZ, Kameo en PGR3.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  14. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    kameo is een sfa in een iets ander jasje, maar komt op hetzelfde neer. En de game is ook niet echt super. ps2 had ook niet de sterkste titels, maar het waren er wel veel. 360 heeft nagenoeg geen super titels en er zijn maar 15 games bij de launch.

    een noorweegs blad:9 heeft kameo een 6 gegeven
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  15. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Adviesprijzen toegevoegd....helaas nog geen reviews omtrent PD0... :mad:
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Over Splinter Cell 4 is op dit moment idd nog weinig bekend maar tot nu toe is elke Splinter Cell me enorm goed bevallen dus ik verwacht hetzelfde van deze.
     
  17. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je dan met wat meer mensen online kan. Vind 4 wel weinig. Maarja, dan word de multiplayer waarschijnlijk verneukt:D
     
  18. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Zolang de Xbox 360 nog niet in je huiskamer staat, kun je er nog niks zinnigs over zeggen. Je verkoopt je mening als een feit, maar het is en blijft maar een mening. Een mening die ook nog eens nergens op gebaseerd is. Dus maar weer snel met je bling, bling uiterlijk kleine meisjes proberen te scoren. _0/
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor, maar Kameo is toch echt wel even iets anders dan Starfox Adventures. En dat de game niet super is, dat is een persoonlijke mening en die respecteer ik. Kwestie van smaak.

    Je spreekt jezelf nu tegen. Je neemt het Microsoft kwalijk dat ze maar 15 titels hebben en dat er geen toppers bijzitten.
    Je zegt zelf ook dat de PS2 launchtitels niet goed waren, maar omdat er veel titels bij de launch waren is dat niet erg, ondanks dat er geen toppers bijzaten.
    Waarom Microsoft het wel kwalijk nemen en Sony niet?
    Klopt niet helemaal he.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  20. THE GAME

    THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    360 staat niet in mn huiskamer, maar heb er meerdere malen op gespeeld en daar is mijn mening op gebaseerd. Ook ken ik mensen die bij game bladen werken en die er dus ff wat meer vanaf weten dan jij en ik. Dus mijn mening is wel degelijk ergens op gebaseerd.

    Jammer dat je mensen persoonlijk moet gaan aanvallen, als je uitgeluld bent.

    En waarom mag ik niet zeggen wat ik vind? alleen omdat ik niet achter de kudde aanloopt en de 360 niet de hemel in prijs? een beetje zielig allemaal...
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina