Reviewscores 360 games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Prime NL, 16 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Zozo, jij hebt er dus al een paar keer op gespeeld en je kent zelfs mensen die bij gamesbladen werken. Nounou. Welke journalisten ken jij zoal dan? Kom maar op met namen van journalisten en bladen. Je loopt gewoon tegenstrijdig te ouwehoeren. Het ene moment deugt de line-up niet omdat er geen nieuwe franchises bij zitten. Bij de ps2 maakte dat echter totaal niet uit.

2. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 keer, de ps2 had meer dan 25 games! xbox 15.
    xbox heeft een halve nieuwe franchise en ps 2 1 die niet super was. Maar EA kwam wel met sterke titels aan zoals: ssx (deeltje 1) en dat heeft de 360 niet. Maar als jij het zo super vind als fanboy, prima. Vooral kopen die 360 en veel plezier ermee.

Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    The Game, wat maakt uit nou uit of er 15 of 25 games zijn als ze toch niet goed zijn volgens jou? Niks toch.

Is Kameo ooit eerder uitgebracht? Is er een deel 1 of 2? Word Kameo niet voor het eerst uitgebracht?
    Volgens mij is het dan een nieuwe franchise.

Wat anderen en ik zeggen heeft niks met zielig te maken, maar je loopt je mening te verkondigen als feiten en je komt met vage en dunne argumenten.

4. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Eerste Condemned review van IGN is binnen !!!..... :)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een 8.7, netjes!
    Goed werk RodmanSan, zeer nuttige thread, thumbs up!

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    :'-( :'-(

"Ik ben the Game en ik ben stoer hoor, want ik ken mensen die bij gamesbladen werken"

_0/

7. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    It's all done for the cause of gaming... ;)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, das een mooie manier om het te omschrijven. _O_
    De profeet der games. ;)

9. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk maakt 15 of 25 games wel uit. Misschien had ps2 niet de killer (ssx was wel ontzettend goed, maar niet een must have als je een ps2 koopt, kleinere doelgroep). Als er dan een keuze uit 25 verschillende games zijn, is de kans groter dat er voor jou iets bij zit, dan waneer er maar 15 gereleased worden.

Kameo is opzich wel een nieuwe franchise, maar de nieuwigheid straalt er niet vanaf nu die al op 2 andere consoles speelbaar was (niet uitgebracht, wel speelbaar). En het toch een beetje hetzelfde idee is als sfa. Maar als je naar het begrip franchise kijkt, dan is dit er wel eentje. Ik vind de game tegenvallen. (tzit allemaal te simpel in elkaar, vind ik)

deze keer heb je gelijk. Ik ben ongelooflijk stoer, want ik ken mensen die bij een gameblad werken!:{

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En dat mag je ook vinden, respecteer ik, als je het gewoon goed onderbouwd dan is er niks aan de hand en dan kan er gewoon een normale discussie volgen zonder geruzie.

Het lijkt trouwens wel of ze express zo lang wachten met de reviews van PDZ.

11. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Condemned _O_

12. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    ps 2 had ook niet de beste launch line up. dreamcast had één van de betere. Niet heel veel titels, maar wel van een hoog niveau.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, Dreamcast had 2 hele sterke titel: Soul Calibur en Sonic, waren echt 2 briljante games.

14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    De kans kan idd groter zijn, maar dat hoeft dus niet. Je kunt ook 25 sportgames uitbrengen...

Jij hebt 'm dus al thuis liggen samen met een Xbox 360? Echt hartstikke lief dat je er iedereen van wilt weerhouden om een Xbox 360 te kopen, maar dat beslissen wij nog steeds zelf. Je hoeft dus echt nog geen 50 replies te tiepen dat het allemaal niks is en wordt met de 360, want dat maak ik wel uit zodra ie in de winkels ligt en ik een uitgebreide check kan doen.

15. THE GAME

Leuk Bevonden:
    0
    ik geef alleen mn mening. is volgens mij niet verboden, want je doet het nu zelf ook. je mag hier discussieren over de launch titels en dat wordt hier gedaan, zie het probleem niet echt.
    Ik zeg alleen dat IK kameo teleurstellend vind, ik loop ook niet te zeiken als iemand zegt dat kameo goed is. Van mij mag je hem uber vinden.
    Ik zeg alleen dat ik hem niet zo goed vind en heb daar mn redenen voor. Als xbw zegt dat je een bepaalde game niet moet kopen, dan mag het wel, maar hun raden het dan niet aan.

Opzich is er niks mis met de 360 alleen de line up mocht van mij wel wat sterker zijn en ik denk dta het best wel wat wordt, volgens mij gaan genoeg mensen dat ding kopen.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    PS2

Eternal Ring - 6.5
    Evergrace - 7.2
    FantaVision - 6.5
    Moto GP - 7.3
    Orphen - 4.5
    Q-Ball Billiards Master - 5.0
    Ready 2 Rumble Boxing: Round 2 - 6.2
    Silent Scope - 6.4
    Street Fighter EX3 - 5.0
    Swing Away - 7.3
    X-Squad - 6.8

Kijk ff schat (The Game), hoeveel games er onder de 7.5 scoren bij de release van de PS2..
    11 Games als ik goed kan tellen.. Dat maakt dus 14 goede titels..
    En je gaat me niet vertellen dat jij X-Squad in je collectie hebt staan..

Voorlopig heb ik nog amper slechte cijfers gezien voor de X360.. _0/
    En de games die lager scoren (3 stuks) zijn 2 EA games en Amped 3..

En de kans dat er een goede game voor jou tussen de release games zit van de X360, is toch wel behoorlijk groot te noemen, met zo'n uitgebreid aanbod.

17. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond trouwens dat al die PS2 releas titels allemaal bagger dom zijn. En nu zijn er 10 van de 15 leuk. En bij de PS2 waren dat er misschien 5 van de 25. Maar das mijn mening. Maarja SSX was zo ongeloofelijk goed(sarcastisch bedoeld). Tjha. Daar kan de X360 zeker niet tegen op. SSX telt zeker voor 40...

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen is het er denk ik wel over eens dat de release games geen echte "toppers" zijn. Neemt niet weg dat het nog steeds ijzersterke titels zijn voor ook de meeste mensen....
    Ik en velen met mij als ik zo lees gaan voor: PGR3, Kameo, PDZ (even review afwachten) en COD2. Naar mijn mening IJZERSTERKE titels waar ik veel game uurtjes aan heb!

Die puntjes op de i waar je het over hebt is onzin, ze hebben de juiste titels (jammer genoeg zijn er een paar uitgesteld) maar belangrijker. Over een half jaar staan ze ook klaar met een TOP lijst van games (twee belangrijke voor mij GR3 en Gears of War). Mochten ze veel problemen krijgen met de concurrentie dan is MS de eerste die de prijzen kan laten zakkn omdat de eerste winst (hopelijk) toch al binnen is....

Maar goed, even ontopic! Ik ben blij met de revies en de punten!! _O_

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, SSX was echt te bruut zeg!
    Komop man, SSX was het hoogste cijfer.. voor een game die van een Multiplatform dev komt.. moet je dan niet eens serieus bij jezelf te raden gaan als console bouwer, dat je niet eens zelf een game op de markt kan brengen die een beetje fatsoenlijk uit de verf komt?

Ik zeg 1 woord: Halo _0/
    Oh, en DoA 3 :)

En @ Xwon, wat jij zegt.. Iedere gamer kan hier wel een game uit plukken, want of je houd van shooters, of van racers, of van RPG's, (ik noem maar wat) of een mix van die.. en je hebt gewoon vrijwel zeker een console met een game die je kan boeien.

En tuurlijk, als de PS3 uitkomt, heeft die waarschijnlijk een ijzersterke line-up met games als Tekken, GT, MGS, en dat zand-race-ding-gedoe.

Maar ons de lol proberen te ontnemen door een beetje te gaan zeiken op de line-up, vind ik ronduit triest.. ga dan weg tot 4 december, spuw je gal op een Anti-Xbox-PS3-Fanboy-Forum, en kom dan maar weer terug _0/

20. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@god's gamer
    gast wat jij nou doet is appels met peren vergelijken..:{
    joh waar komen die cijfers vandaan??? zker van een hele vage/onbekende site waar alleen amateurs reviewen....?:{
    En jij bent heel sneaky he door meteen de slechtste games op te noemen, ja joh het zit goed met jou _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina