1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reviewscores 360 games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Prime NL, 16 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwste EDGE reviews:
    Ook wat 360 stuff:9

    Project Gotham Racing 3 (Xbox 360, Microsoft): 9
    Kameo: Elements of Power (Xbox 360, Microsoft): 7
    Condemned: Criminal Origins (Xbox 360, Sega): 6
    Call Of Duty 2 (Xbox 360, Activision): 7
    Shadow of the Colssus (PS2, Sony): 8
    Soul Calibur 3 (PS2, Namco): 8
    Guitar Hero (PS2, RedOctane): 8
    Rachet: Gladiator (PS2, Sony): 7
    GTA: Liberty City Stories (PSP, Take-Two): 8
    Mario Kart DS (NDS, Nintendo): 8
    Phoenix Wright: Ace Attorney (NDS, Capcom): 7
    Sonic Rush (NDS, Sega): 7
    Gunstar Super Heros (GBA, Sega): 6
    Prince of Persia: The Two Thrones (Xbox/PS2/GC, Ubisoft): 7
    Peter Jacksons King Kong (Xbox/PS2/GC, Ubisoft): 8
    Stubbs the Zombie (Xbox, THQ): 6
    Gun (Xbox/PS2/GC, Activision): 5
    The Warriors (Xbox/PS2, Take-Two): 6
    The Matrix Path of Neo (Xbox/PS2, Atari): 5

    grtz
    GS
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Het probleem is dat jij iedereen van jouw gelijk probeert te overtuigen. Op zich hoef je het niet tot in den treure te blijven herhalen...

    We weten het nu wel.
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    _O_

    Als er een labeltje van nintendo op staat is dat sowieso al goed voor een 9 of hoger bij die gasten.
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben enorm benieuwd naar review van Perfect Dark Zero!
     
  5. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgende reviews toegevoegd :
    - Madden : 1UP
    - Amped : Gamespy
    - PGR3 : Next Level Gaming
     
  6. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  7. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgende reviews toegevoegd :
    Amped 3 - Gamepro, Gamespot & IGN
    Kameo - Gamepro
    Madden - Gamespot & Teamxbox
    PGR3 - Gamespot
    THAW - TeamXbox

    Helaas nog steeds geen review van PD0...wel een goede preview te vinden op 1UP...
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Idd, net ook gelezen.
    Wel tof dat er nu ook wat van PDZ aant verschijnen is.

    Al vind ik de meningen in die Preview op zich wel wat verdeeld, maar volgens mij ligt het ook veel aan de smaak.
    In elk geval zijn ze wel tevreden over het spel!
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het heel jammer van Amped 3:mad: ik vond juist die realistische stijl enzo van Amped (2) super!!!
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    jammer als ik zo de cijfers van Cod2 en Kameo zie . had ik meer van verwacht !!
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoger voor CoD2? Hij krijgt ontzettend hoge punten! Gamepro en gamespot zijn altijd wat kritischer, maar gamepro geeft dit keer een 10! :eek: Alleen gamespot zit onder de 9, en dat zijn ook maar 2 tiende. Welk deel valt dan tegen?
     
  13. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ook van Cod2? Dat spel scoort practisch overal rond de 9, en de cijfers zijn zeer vergelijkbaar met die van de pc versie. Cijfers ver boven de 9 worden niet vaak bij een launch gegeven, omdat je dan later geen verbeteringen kan aanbrengen. Maar Cod2 is gewoon een must have voor elke fps fan.
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    aarch weet echt niet welk spel ik wil....
    heb zelf geen geld om er een te kopen maar sinterklaas heeft beloof dat ik er een krijg, mag ik zelf kiezen welke}:]

    Maar weet echt niet welke ik wil, in ieder geval een met on-line gameplay...
    word het toch waarschijnlijk PGR 3 of PDZ of call of duty....

    welke lijkt jullie beter of gaan jullie halen
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Games kun je niet vergelijken dus er is niet echt één "beter".

    Zelf ga ik CoD2 halen, heb ik net besloten. Vriend van me haalt PDZ al en over PGR3 heb ik lang nagedacht. CoD2 en PGR3 zijn, schijnbaar, hele coole games. CoD2 heb ik al gespeeld en daar weet ik zeker van dat hij bevalt. Ik zag vandaag ook staan dat de sp van PGR3 maar 6 uur duurt. Ik weet ook nog niet helemáál zeker of ik Live mag [waarschijnlijk wel], maar ik hou het ff op safe met CoD2 die denk ik een wat langere offline sp heeft.

    Alle games worden cool als je de journalisten moet geloven.
    Hou je van chaotische sfeer van de 2e WO, kies CoD2.
    Hou je van een wat futuristischer sfeertje, kies PDZ.
    Hou je van half realistisch, half arcade racen, kies PGR3.
     
  16. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn ben ik nou niet echt onder de indruk van de cijfers, games en dus de line-up...

    PGR en CoD pakken echt uit, maar CoD valt ook op de PC te spelen. Je moet dus een racefan zijn wil je een killergame (deeltje 3 uit de serie) binnen halen.

    Kameo? Vind ik persoonlijk tegenvallen, ik had echt iets verpletterends verwacht van deze game. De productie tijd, het uitstellen etc heeft hier de verwachtingen echt extreem hoog gemaakt en daar kan de game, als ik deze reviews lees, nou niet bepaald aan voldoen.

    PDZ? Daar kan inderdaad nog iets moois uitkomen. Laten we nog maar even afwachten.

    In had echt verwacht dat Microsoft met iets verpletterends zou komen, natuurlijk moeten er ook slechte/budgettitels bij zitten. Maar geen enkele zie ik bijvoorbeeld zo de kar trekken zoals Halo dat deed bij Xbox 1. Als je bijvoorbeeld deze games ziet:

    Project Gotham Racing 3 (Xbox 360, Microsoft): 9
    Kameo: Elements of Power (Xbox 360, Microsoft): 7
    Call Of Duty 2 (Xbox 360, Activision): 7
    Bron: EDGE (zie verder post Guilty Spark)

    Dan zouden deze games het moeten doen voor de 360? Microsoft heeft eigenlijk niet iets extra's en dat maakt het zo jammer. Er is niks verrassends, niks waarvan je denkt: 'zo dat zou ik wel eens uit willen proberen'. Het is allemaal het oude en vertrouwde scenario.

    Ben ik teleurgesteld? Nee, dat allerminst, ik had er alleen meer van verwacht...

    Edit:
    Dit is natuurlijk mijn mening, maar ik wil ook een beetje een discussie op gang brengen. Overigens had The-Game wel gelijk, hij geeft alleen zijn mening....
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  17. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik weet niet of die reviews van Edge nou echt representatief zijn, een 7 voor COD2 vind ik zelf compleet belachelijk, zeker als je ziet dat practisch ieder ander tijdschrift of site dat spel een 9 geeft.
    Maar om even door te gaan op je opmerking. Inderdaad, bij deze launch ontbreekt een killer-app, zoals Halo, Mario 64 of Soul Calibur. Maar vergeet niet dat bijvoorbeeld de PS 1 en 2 ook niet zo'n topper hadden bij de launch, en die zijn ook 'behoorlijk' succesvol geworden. Het belang van een launch moet je ook niet overschatten. Alleen de hardcore gamers kopen zo'n apparaat bij de launch, en die willen hem toch wel. Als de PS3 uitkomt zullen er op de 360 al spellen zijn als Prey, GOW, DOA4, Oblivion. Daar moet de PS3 het dan tegenopnemen, ik geef het je maar te doen.

    Persoonlijk vind ik deze launch beter dan die van de eerste Xbox. Ok, toen had je Halo, maar nu heb je een hele range aan topspellen (Kameo, Comdemned, PDZ, COD2, PGR3, King Kong), die allemaal dik boven de 8 scoren. Die ene topgame ontbreekt, maar in de breedte is dit denk ik de sterkste launch die ik ooit heb meegemaakt (en ik speel al een jaar of 12 spelletjes).
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    EDGE is goed in afzeiken of iets de hemel inprijzen. Ze geven hele eerlijke meningen :).
    Vorige week nog dat blad doorgekeken in de trein naar Amsterdam en terug naar Horst (Limburg ;)), en is vrij moeilijke ingewikkelde Engelse taal.
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Aangezien ik niet zo kritisch ben, heb ik liever een line-up zoals hier gepresenteerd, dan één wereld game en voor de rest prut, want het begrip topgame is natuurlijk ook wel heel subjectief. Halo kan iedereen een topgame vinden en weet ik veel wat, maar ik heb het echt altijd dikke poep gevonden. Tsja...
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in. Je kan 100 games meteen uitbrengen, waarvan er misschien maar 10 goed verkopen...dat schiet niet op.
    Nu heb je een line up met verschillende genres en zijn ook nog is bijna allemaal toppers! Genoeg keuze en ik vind dat men niet moet zeiken over de line up...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina