Om eerlijk te zijn ben ik nou niet echt onder de indruk van de cijfers, games en dus de line-up...
PGR en CoD pakken echt uit, maar CoD valt ook op de PC te spelen. Je moet dus een racefan zijn wil je een killergame (deeltje 3 uit de serie) binnen halen.
Kameo? Vind ik persoonlijk tegenvallen, ik had echt iets verpletterends verwacht van deze game. De productie tijd, het uitstellen etc heeft hier de verwachtingen echt extreem hoog gemaakt en daar kan de game, als ik deze reviews lees, nou niet bepaald aan voldoen.
PDZ? Daar kan inderdaad nog iets moois uitkomen. Laten we nog maar even afwachten.
In had echt verwacht dat Microsoft met iets verpletterends zou komen, natuurlijk moeten er ook slechte/budgettitels bij zitten. Maar geen enkele zie ik bijvoorbeeld zo de kar trekken zoals Halo dat deed bij Xbox 1. Als je bijvoorbeeld deze games ziet:
Project Gotham Racing 3 (Xbox 360, Microsoft): 9
Kameo: Elements of Power (Xbox 360, Microsoft): 7
Call Of Duty 2 (Xbox 360, Activision): 7
Bron: EDGE (zie verder post Guilty Spark)
Dan zouden deze games het moeten doen voor de 360? Microsoft heeft eigenlijk niet iets extra's en dat maakt het zo jammer. Er is niks verrassends, niks waarvan je denkt: 'zo dat zou ik wel eens uit willen proberen'. Het is allemaal het oude en vertrouwde scenario.
Ben ik teleurgesteld? Nee, dat allerminst, ik had er alleen meer van verwacht...
Edit:
Dit is natuurlijk mijn mening, maar ik wil ook een beetje een discussie op gang brengen. Overigens had The-Game wel gelijk, hij geeft alleen zijn mening....
Laatst bewerkt: 19 nov 2005