1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Reviewscores 360 games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Prime NL, 16 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Klopt idd zekers.
    Elk Genre qua Games heeft meteen een Top Titel klaar liggen!
    Dus het is idd, gewoon voor ieders wat wils.
    Geen gezeik, kans is wel HEEL klein dat er geen één game is die je NIET intereseerd!

2. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je Ridge racer 6 ook toevoegen in je lijst a.u.b?

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Heb vandaag op de xbox360 gespeeld in de media markt in enschede! heb daarop de volgende demo's gespeeld Call of duty 2, Kameo, King cock.

Maar wat zag het er niet uit zeg! super lelijk er werd totaal geen gebruik gemaakt van AA ik zat me echt te ergeren. Ik hoop dat dit komt omdat het demo's waren of door dat de demo pod niet optimaal was maar zo koop ik echt geen xbox 360, mijn pc is beter.

4. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zijn 18+ games ook wel niets voor jou :eek: .

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er ook niet mee zeggen dat het hierdoor gelijk een minder goed spel is, alleen als een kritisch blad zoals Edge CoD een 7 geeft, betekent dat wel dat er genoeg valt aan te merken op het spel. Verder denk ik ook dat een heleboel negens puur onder het kopje 'kopieer-gedrag' valt.

Klopt hier heb je wel gelijk in, maar zou het niet slimmer zijn om al vanaf de launch volop te laten zien wat je hebt? Ik vind niet dat ze dat nu al doen. Je moet juist op dit moment een groot aantal killer-games uitbrengen, puur omdat je de enige next-gen bent. Daar komt nog eens bij dat het niet gaat om het aantal mensen die een PS3 halen, maar om het aantal mensen die je kunt voorzien van je eigen next-gen console. En dit kan voornamelijk op het moment dat er nog geen andere zijn, deze monopoly positie zouden ze dus moeten uitbuiten.

Ik speel inmiddels ook al vanaf de NES voluit games, maar zo goed vind ik deze launch niet. Een groot gedeelte van de spellen zijn niet Xbox-only. Zoals ik al zei kun je veel spellen op een ander platform spelen. En als je dan ziet dat Kameo geen verbluffende cijfers krijgt, Comdemned weinig indruk maakt en alleen PGR en hoogstwaarschijnlijk PDZ zullen imponeren, maar geen hype zullen neerzetten (zoals Halo deed). Dan denk ik dat de line-up toch niet zo sterk is, dan op het eerste moment lijkt.

Nogmaals, de line-up vind ik goed, niet indrukwekkend. Mijn eigen verwachtingen zullen wel te hoog gespannen zijn....

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nogmaals, die demo's zijn ondertussen echt al maanden oud en zijn dus veel beter als je ze uit de winkel haalt.

7. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even een artikeltje gevonden waarin het officiële Amerikaanse xbox magazine punten geeft aan de spellen.

Redelijk goede punten en ook de eerste review die ik zie van PDZ. Raar dat PGR3 er niet bijstaat.

Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Het wordt wel steeds bevestigd dat ik de goede keuze heb gemaakt met mijn spellen, CoD 2 en PDZ...

Alleen jammer van Fifa 2006....8)

9. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    MS is lekker bezig, een van de beste launch line-up ooit, een goede console en dan nog maar net komen kijken, knap_O_

10. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Is er al bekend wanneer er een PDZ review naar buiten komt. Het liefst van gamespot. Soms geven ze een indicatie wanneer je hem kan verwachten toch ?

11. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft GameSpot ook gedaan. Op z'n vroegst dinsdag.

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ridge Racer 6 heeft nu ook een review. Een 8.5 van 1Up, al mag ik die site niet.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nog even over die line-up bij de launch waar Lucca en Ereinion e.d. het over hadden. Ik vind dat je er een aantal games ook een beetje bij kunt trekken. Ze komen helaas net ff iets later uit maar het is zeker de bedoeling geweest dat veelbelovende games als Oblivion, DOA4 en zeker GoW bij de launch te halen waren. Als ze later dan maart uitkomen gaat het erg tegenvallen idd, maar alles wat daarvoor uitkomt reken ik nog een beetje tot de launch line-up. GoW vind ik de killer app die de 360 nog nodig heeft. Verder heb je DOA4 als boven gemiddelde game voor fighter liefhebbers, N3 voor de hack 'n slash actie en Oblivion voor de RPG's (die de 1e Xbox miste).

Hierna trekken ze het wel wat door met de nieuwe aanwinsten als Huxley, Blue Dragon, Lost Oddysey etc. Tegen die tijd zijn we alweer een half jaar verder, is de E3 geweest en zullen games als Jade Empire 2, Forza 2, Fable 2 en misschien Halo 3 voorzichtig om de hoek gaan kijken met trailers o.i.d.

Wat een heerlijke droom van mij. :cool:

14. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hoho...ff protesteren....iedereen ligt dan wel eens te zeiken over EDGE maar ik heb liever een superkritisch blad dat de kaf van het koren scheidt en echt onderscheidt maakt tussen toptitels en wannabe's...dan een blad dat elke game 9's en 10-en toebedeelt_O_
    Zal best dat het officiele XBOXmag PDZ hoog beoordeelt, maar dat zegt mij niet zoveel...op die bladen rust vaak een onmenselijke druk...

Ik zeg niet dat Edge heilig is, maar is voor mij en veel andere gamers wel een behoorlijke graadmeter...al zijn ze af en toe wel superkritisch i.d.d.

Trouwens...een 7 is voor EGDE begrippen een heel aardig cijfer :)
    Een rekensommetje....Voor games die EDGE beoordeelt mag je er best 1 1/2 tot 2 punten bij tellen wil je het vergelijken met de goede internetreviews.

Voor mij persoonlijk....De reviews op internet: video reviews Gamespot..._O_
    De reviews uit de boeken: Edge _O_

15. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook niet dat Edge normaal gesproken slechte reviews heeft, maar ik vind het wat vreemd dat PGR3 twee punten hoger krijgt dan COD2, een verschil dat op basis van andere reviews moeilijk te verklaren is, waar over het algemeen COD2 iets hoger scoort. Voor mij geldt gamespot ook een beetje als de basis waarop ik beoordeel. Als daar een spel hoger dan een 8.5 krijgt, let je toch al snel even wat beter op.

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    ...Amen :cool:

17. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag andere mensen weer zeggen dat ze wachten met deze games totdat de PS3 komt, om genoeg goeds over te houden en dat vind ik dus een slechte zaak.

Overigens ga ik zeker wel een Xbox 360 halen, maar ik wacht eerst totdat de launch geweest is...

18. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals vermeld in de topictitel worden alleen games behandeld die op de launchdag aanwezig zullen zijn....Ridge Racer is naar mijn weten niet aanwezig op de launchdag...dus ook niet aanwezig in deze topic...sorry..O-)

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, maar als je kijkt hoeveel potentieel goede games er komen, kunnen ze dat onmogelijk allemaal voor de PS3 houden. Je gaat geen 10 games in een maand uitgeven met ieder een waarde van 80+. Ze zullen idd wel wat overhouden voor die launch, maar echt niet alles denk ik.

Met Halo 3 had ik ook al gelijk [kreeg pm van seda over een voorspelling van een jaar geleden] :cool:

20. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 beschouwde ik als een miskoop, totdat ik ermee op Live ging. Zo zal ik de single player van PGR3 ook wel niks vinden, maar net zoveel lol beleven op Live als met deeltje 2.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina