1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] RevolutiON complot?

Discussie in 'Games' gestart door ThaBEN, 18 mei 2005.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    ik zou gewoon morgen gaan checken. Maar onthoudt wel, het is een closed conference, dus misschien mag er nu nog niks naar buiten worden gebracht.

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat dit echt zo is :D

3. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laatste nieuwtjes:

Op de Electronic Entertainment Expo hebben onderstaande ontwikkelaars aangegeven de Nintendo Revolution te ondersteunen.

# Activision
    # Atari
    # Capcom
    # Electronic Arts
    # Hudson (Konami)
    # Koei
    # Majesco
    # Namco
    # Sega
    # Square Enix
    # THQ
    # Ubisoft
    # Vivendi Universal Games

Let op: Dit zijn niet alle ontwikkelaars die de Revolution ondersteunen. Dit zijn slechts de ontwikkelaars die dit op deze beurs hebben aangegeven.

Majesco brengt een game genaamd "The Darkness" uit op de Revolution

Shigeru Miyamoto heeft in een video-interview met IGN toegegeven dat de controller van de Revolution draadloos zal zijn. Hier vindt je het filmpje waarin Miyamoto vrij diep in gaat op de Revolution, Dual Screen en het ook eventjes over The Legend of Zelda: Twilight Princess heeft.

Momenteel is het bedrijf nog aan het testen met de controller maar Shigeru zegt dat het prototype dat ze nu hebben al lekker aanvoelt. Of we de bediening op deze E3 te zien krijgen is onduidelijk

De naam van de geheimzinnige bron ARIES die bepaalde feiten wist te vertellen voordat ze bekend waren is waarschijnlijk ontcijferd

En nog een leuke bewerkte foto gevonden

Voor de rest inderdaad geen onthullend nieuws gekregen :'-(

Hopelijk komt dat nog |:-

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757

in datzelfde interview zei miyamoto nog dat ze de Revolution pas op de E3 van 2006 volledig uit de doeken zouden doen :'-(

5. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah als dat zou is zou wel doodzonde zijn. Maar van de andere kant, beter dat ze er rustig de tijd voor nemen en perfectioneren dan dat ze zich gaan haasen om snel te releasen en dan zo een NET NIET console op de markt brengen

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Die bril is echt veelste klein voor al de electronica die het nodig heeft :D
    En dan nog een complot theorie achter een filmpje zoeken waarvan al lang en breed bekend was dat het een hoax was. Je moet maar paranoide genoeg zijn :D

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Valt mee, die bril is enkel een projector... Back in 1994 was ik 1 van de eersten ter wereld die met een virtual reality programma mocht spelen, toen was de bril ongeveer 2-3 keer zo groot als deze en de kast die het allemaal draaide was enorm groot... De graphics waren totaal niet om over naar huis te schrijven, maar voor die tijd op zen zachts gezegd revolutionair.

Mijn punt is, de bril hoeft alleen maar een beeldscherm te hebben en sencoren om de beweging van je hoofd te detecteren... na dik 10 jaar is de techniek zo verbeterd dat dat niet groter hoeft te zijn dan de bril die je hierboven ziet. De machine die achter de projectie zit is de gamecube of nintendo revolution, díe moeten het werk doen. De vraag is enkel of het ding daar krachtig genoeg voor is, ik denk dat het goed mogelijk is...

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Bij de zogenaamde toekomstige Revolution zit dat filmpje. En als ik zie wat de bril moet projecteren; Kamers worden vervormd naar spel ruimtes. Dan trek ik toch mijn twijfels bij de grootte van de bril. Ook al rekent die bol alles uit dan nog moet de bril meer doen dan alleen projecteren. Lijkt me stug dat het de bril de gegevens doorstuurt en dat de bol het real time rendert en het daarna allemaal terug naar de bril gaat, zonder lag, draadloos.
    Kijk, als die RS nou niet realtime hoeft te renderen en gewoon virtual reality spelletjes projecteert, net zoals vroegah met zo'n grote kast (ik heb er ook wel eens mee gespeeld :D ) dan kan ik best begrijpen dat de bril niet zo groot hoeft te zijn.

Blijft een hoax :cool:

9. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    het hele kamer in speelruimte verander crap is de grootste onzin ever... Je loopt ook niet vooruit in een virtual reality spel door zelf te lopen je habt daar een controller voor. Er is ook nooit gezegd dat dat de bedoeling van dit ding zou zijn, dat is bedacht door een aantal van onze leden die niet snappen wat virtual reality precies inhoud....

Ik zag mensen dit al gelijk zeggen toen dit zon twee week geleden opdook, toen besloot ik er maar niets over te zeggen omdat het een hoax zou zijn... nu we er wat dieper op in gaan wil ik het toch even duidelijk maken:

In virtual reality is het enige waar je fysiek aan deel neemt het rond bewegen van je hoofd de spelwereld veranderd precies met aantal graden dat je hoofd draait mee... Je hoeft niet zelf te lopen, stel je eens voor! Jij zou dan moeten gaan rennen in je kamertje van hoogstens 6 bij 6 door een wereld van honderden kilometers groot!!! Come to your senses! Je gebruikt zoals gezegd een controller daarmee beweeg je rond en laat je je karakter dingen doen, alleen je hoofd doet mee aan de fysieke interactiviteit...

and therefore is de bril enkel een projector en is ie in staat om zo klein te zijn...

(dit is niet specifiek tegen dioga gericht btw ;) en dit wil ook niet zeggen dat ik geloof dat de nintendo on waar is in tegendeel zelfs :9)

10. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    oooww damn!!! dit mag dan een debiele klote hype zijn maar tis wel de allervetste debieleklote hype die ik ooit heb gezien of waar ik van heb gehoord 8) wil hier egt alles van weten ik heb in 2006 zometeen een xbox 360 en een revolution als dit uitkomt

en dit is inderdaad 2766224859 x zow goed en mysterieus als ourcolony:p 8)

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien was dat filmpje ind een hoax, maar wel een met een klasse die onwaarschijnlijk hoog is, ik hoop dat dit waar is, stel dat dit waar is, dan kunnen de ps3 en xbox 360 wel inpakken, nintendo all the way then :)

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind zo'n helm eerlijk gezegd blij. Weet je wat het probleem is. Als je een helm op hebt en je beweegt met je hoofd dan blijft het beeld waar je kijkt hetzelfde omdat je op een punt aan het kijken bent. Dus moet jij je OGEN bewegen om het helemaal goed te zien. Dit kunnen ze nog oplossen door het beeld wat evrder van je weg te doen.
    Maar zo'n helm is gewoon het dichter bij halen van je tv.

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    OMG, legt iemand in paar post geleden in wat dit in gaat houden wordt er een vraag over gesteld :confused:

14. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik zag net een reclame van IBM op tv. En nu viel me op dat ik daar het ON logo zag van die Nintendo Revolution filmpjes! :eek:
    Check deze link en je ziet het ON logo ook!

De reclamae ging over een oude vent die iets in een doosje bij zich had, dat zo spectauculair ging zijn dat iedereen een zou willen hebben. Dan laat die iemand in dat doosje kijken en die kijkt helemaal van "WAAAUW" :eek:
    En dan stop t de reclame!
    En je krijgt niet te zien wat er in dat doosje zit.

ik typte IBM bij google en en klikte op de eerste de beste link die ik zag. Ook hier staat op de site het ON logo!!

http://www-306.ibm.com/e-business/ondemand/us/index.html

Was IBM nou niet toevallig degene die vier 2,5 gigahertz PowerPC G5-class processors ging bouwen om in de Revolution te stoppen!!!

Is dit een hint? Of draaf ik door |:-

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mja in die reclame knippert dat "ON" logo ook nog ff zo obvious, alsof hij zegt: "zie mij, zie mij!" :eek:

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  16. ik zie nix.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is er een plek waar ik die reclame kan zien? Via ster.nl en tvreclames.nl vind ik namelijk nietsO-)

18. bastiaan

bastiaan .

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dit gewoon gelul.. je kan overal wel wat inzien dan.. dat ON van IBM is gewoon van ON demand business... dat hoeft helemaal nix met de revolutiON te maken te hebben! kan je net zo goed zeggen in die link van BleuEyedNigga staat ook 360.. ow nu heeft het iets met de xbox 360 te maken..dat is gewoon gelul..

19. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Revolution controller?

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, dat is gewoon een aangepaste Wavebird, zoiets kan ik ook nog wel in elkaar prutsen met de juiste middelen :)

EDIT: Google levert op:

Dit is bijna hetzelfde plaatje, en ik weet ook zo goed als zeker dat het dezelfde wavebird is, op dezelfde tafel. Alleen is deze foto uit een iets andere hoek genomen. :)

Laatst bewerkt: 6 jun 2005

Deel Deze Pagina